Ο Jean-Eric Vergne ξεκίνησε από την pole και πήρε τη νίκη στο Μονακό, μπροστά από τους Oliver Rowland και Felipe Massa.
Η Formula E επισκέφθηκε για τρίτη φορά το Πριγκιπάτο του Μονακό, και στις κατατακτήριες, ο Rowland πήρε την pole position, όμως έπεσε 3ος λόγω της ποινής που είχε αποκομίσει από το προηγούμενο ePrix, στο Παρίσι, παραχωρώντας την πρωτιά στον Jean-Eric Vergne.
Στην εκκίνηση, ο Vergne κρατήθηκε στην πρωτοπορία, και όλοι οι οδηγοί ήταν αρκετά ψύχραιμοι, αποφεύγοντας τις ριψοκίνδυνες κινήσεις σε αυτήν την εξαιρετικά στενή πίστα.
Μετά από 6 λεπτά, ο Buemi πήρε πρώτος το attack mode, για να μπορέσει να περάσει τον Massa που ήταν 4ος και τον κρατούσε πίσω. Ωστόσο, ο Βραζιλιάνος έκανε το ίδιο στον επόμενο γύρο, κι αυτό τον κράτησε στην θέση του.
Ο Wehrlein έκανε λάθος λίγο μετά, στη St. Devote, και έπεσε 4ος. Πήρε το attack mode, αλλά δεν μπόρεσε να ανακτήσει το χαμένο έδαφος.
Η επόμενη μάχη που ξεκίνησε ήταν αυτή ανάμεσα στον Sims και τον Lynn, με τον οδηγό της Jaguar να πιέζει τον rookie της BMW για την 6η θέση. Και ο ίδιος, όμως, πίεζε τον Buemi για την 5η, ο οποίος είχε δημιουργήσει ένα «τρενάκι» πίσω του.
Από το πουθενά, ο da Costa έκλεψε την 7η θέση από τον Lynn, και με λίγη βοήθεια από τον Sims για να τον καθυστερήσει. Αμέσως ο Βρετανός έκανε στην άκρη, ώστε ο teammate του να αρχίσει να πιέζει τον Buemi.
Πιο πίσω, στη δεκάδα, ο Vandoorne πάλευε για να κρατήσει πίσω του τους Bird και di Grassi, αφού στην προσπάθειά του να περάσει τον Lynn, έχασε χρόνο κι έγινε «λεία» για τους οδηγούς που τον ακολουθούσαν. Ωστόσο, αμφότεροι πέρασαν τον Βέλγο με τη χρήση του attack mode.
Ο Bird συνέχισε την ανάκαμψή του, περνώντας και τον Lynn, ο οποίος συνέχισε να χάνει θέσεις, πέφτοντας 12ος, έχοντας ζημιά στην εμπρός πτέρυγα.
Παράλληλα, ο Gunther αναγκάστηκε να εγκαταλείψει με ζημιά εμπρός και πίσω, με την διεύθυνση του αγώνα βγάζει την Full Course Yellow μέχρι να καθαρίσει η πίστα.
Ο αγώνας επέστρεψε σε φουλ ταχύτητα γρήγορα, και ο da Costa προσπάθησε να περάσει τον Buemi, δεν τα κατάφερε, και πίσω ο di Grassi χτυπήθηκε από τον Sims στα φρένα της Κ2, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει.
Με 15′ να μένουν, ο Vergne είχε πίσω του κολλημένα τρία μονοθέσια (Rowland, Massa, Wehrlein), αν και δεν υπήρχε ένδειξη πως ο Γάλλος είχε κάποιο θέμα.
Αν κι ο πρωτοπόρος ανέβασε τον ρυθμό του λίγο μετά και άνοιξε μία διαφορά 2 δλ. από τους υπόλοιπους, με το attack mode αυτή εκμηδενίστηκε, και μέχρι τον τερματισμό, ο οδηγός της Techeetah αμυνόταν μέχρι τον τερματισμό, για να πάρει τη 2η φετινή του νίκη και την πρώτη στους δρόμους του Πριγκιπάτου._Δ.Μ.