Ο Kamui Kobayashi παρέδωσε στην Toyota την pole position για τον 89ο αγώνα των 24 ωρών του Le Mans, κερδίζοντας τον team-mate του Brendon Hartley το βράδυ της Πέμπτης.
Ήταν ένα αναμενόμενο αποτέλεσμα, με δεδομένη τη διαφορά δυναμικότητας των πρωτοτύπων της Toyota, έναντι των τριών υπολοίπων που συνθέτουν την κατηγορία των Hypercars. Στην περίοδο των 30 λεπτών, στην οποία συμμετείχαν τα ταχύτερα έξι αυτοκίνητα από κάθε κατηγορία, ο Kobayashi ολοκλήρωσε τον γύρο με χρόνο 3.23,900 δευτερόλεπτα, περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο ταχύτερα από τον Hartley με το #8 Toyota.
Ο Olivier Pla ήταν ο τρίτος ταχύτερος με το #708 Glickenhaus και 2,5 δευτερόλεπτα πίσω και εμπρός από τον Nicolas Lapierre, ο οποίος δυσκολεύτηκε στον πρώτο του γύρο με το #36 Alpine A480. Κόκκινη σημαία βγήκε όταν ο Kevin Estre προσέκρουσε στον τοίχο στην Indianapolis με την #92 Porsche 911 RSR-19. Κατόπιν, ο Lapierre βελτιώθηκε και ανέβηκε στην τρίτη θέση με 3.26.015. Ο Dumas κατατάχθηκε πέμπτος με τη δεύτερο μονοθέσιο #709 της Glickenhaus.
Στην κατηγορία LMP2, οι Antonio Felix da Costa και Louis Deletraz αρχικά πάλεψαν για την πρώτη θέση, με τον Da Costa να εξασφαλίζει την pole με χρόνο 3.27.950 στο #38 Jota ORECA 07 Gibson, μισό δευτερόλεπτο πάνω από τον Deletraz στο #41 WRT Oreca. Ο Will Stevens ήταν τρίτος με το #65 Panis Racing Oreca, μόλις ένα δέκατο πίσω από τον Deletraz, ακολουθούμενος από τον Nyck de Vries της G-Drive και το ζευγάρι της United Autosports, Nico Jamin και Paul Di Resta.
Στην GTE Pro, η έξοδος του Estre στην Indianapolis σήμαινε επίσης ότι το ξεκάθαρο φαβορί για την pole ήταν εκτός συναγωνισμού. Kατόπιν αυτού ο Dries Vanthoor ήταν ταχύτερος με την #72 HubAuto Porsche 911 RSR-19. Ο γύρος του Βέλγου διατηρήθηκε μέχρι το τέλος, κατακτώντας την pole στην κατηγορία για το αυτοκίνητο της ασιατικής ομάδας.