Την ευκαιρία να βρεθεί πίσω από το τιμόνι του Audi RS Q e-tron, είχε ο Ken Block στην Αυστρία, υπό τις οδηγίες του Mattias Ekström.
Αυτή ήταν μια ανταλλαγή αυτοκινήτων πολύ ιδιαίτερου είδους, με τον Mattias Ekström ως εκπαιδευτή στη θέση του συνοδηγού. Ο Ken Block δοκίμασε το Audi RS Q e-tron με αριθμό εκκίνησης 224 σε χιόνι και πάγο. Η δοκιμή κατά τη διάρκεια του GP Ice Race στο Zell am See (Αυστρία) ήταν η πρώτη εμφάνιση του εντυπωσιακού πρωτοτύπου μετά το επιτυχημένο ντεμπούτο του στο περίφημο Ντακάρ.
Το Audi RS Q e-tron, με το οποίο η Audi κατέκτησε τέσσερις νίκες σε ειδικές διαδρομές τον Ιανουάριο στο Ντακάρ, ήταν μόνο ένα από τα αστέρια στην παγωμένη διαδρομή στο Zell am See. Η Audi έφερε επίσης μαζί της το αυτοκίνητο ράλλυ Audi Quattro A2 Group B, το οποίο συμμετείχε στο Ράλλυ Φινλανδίας το 1983. Επιπλέον, ένα DKW F 91 και ένα DKW Hartmann Formula V, τα οποία προκάλεσαν μεγάλη αίσθηση.
Για τον Ken Block, το ταξίδι του Σαββατοκύριακου στην Ευρώπη ήταν σαν μια επίσκεψη στον παράδεισο. “Οι γύροι με το Audi RS Q e-tron ήταν μια πρωτοφανής εμπειρία, αν και το αυτοκίνητο μάλλον αισθάνεται πιο άνετα στην έρημο παρά στο χιόνι”, δήλωσε ο Ken Block. “Ευχαριστώ τον Mattias Ekström, ο οποίος μου εξήγησε υπομονετικά όλα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου του. Λίγα λεπτά πίσω από το τιμόνι ήταν αρκετά για να καταλάβω τη γοητεία αυτού του αυτοκινήτου”.
Ο Mattias Ekström εντυπωσιάστηκε. “Χρειάστηκαν μόνο τρεις στροφές για να αποκτήσει ο Ken την πλήρη ταχύτητα”, δήλωσε ο Σουηδός, ο οποίος, με την ένατη θέση, ήταν ο πιο επιτυχημένος οδηγός της Audi στο Ντακάρ 2022. Για τον Ekström, ο αγώνας στην Αυστρία ήταν επίσης η τέλεια προετοιμασία για τη συμμετοχή του στο διάσημο “Race of Champions”, που διεξήχθη στη βόρεια Σουηδία το περασμένο Σαββατοκύριακο. Ο Ekström ηττήθηκε από τον τελικό νικητή Sébastien Loeb μόνο στον ημιτελικό.
Εκτός από τη δοκιμή του Audi RS Q e-tron, ο Ken Block έκανε επίσης ένα μικρό ταξίδι σε παλαιότερες αναμνήσεις και περιπλανήθηκε στην πίστα με το Audi Quattro A2. Για τον Αμερικανό, ο οποίος ως έφηβος εμπνεύστηκε από τα αυτοκίνητα ράλλυ της Audi, αυτό ήταν ένα προσωπικό highlight: “Μια τρελή στιγμή που δεν θα ξεχάσω γρήγορα”. Σύντομα θα υπάρξουν ακόμη περισσότερες τέτοιες στιγμές, με το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Audi S1 e-tron Quattro Hoonitron, το οποίο η Audi ανέπτυξε ως μοναδικό μοντέλο αποκλειστικά για τον Ken Block και το οποίο εμπνεύστηκε από το Audi Sport Quattro S1.
Η ομάδα Hoonigan ετοιμάζει ένα βίντεο με τίτλο “Electrikhana” που θα κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα αποτελέσει το τελευταίο κεφάλαιο της σειράς “Gymkhana”.
Δείτε βίντεο από τις δοκκιμές του Ken Block με τα αγωνιστικά οχήματα της AUDI
ΠΗΓΗ/ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: AUDI