X
Διεθνείς αγώνες

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 – Μαραθώνιος!

Μαραθώνιος του Motosport στην Ιτέα, σε δοκιμασία και αντοχής, με όνομα βαρύ σαν Ιστορία…

Ο στόχος επετεύχθη και το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις καθιερώθηκε με περίτεχνο τρόπο από την Ομοσπονδία, με σεβασμό στην ιστορία του Ράλλυ Ακρόπολις, στους συμμετέχοντες Ξένους και Έλληνες και στους θεατές που παραμένουν συνεπείς …

Τα πάνω-κάτω…

Κριτήρια η σημερινή δεύτερη ημέρα του αγώνα με τον De Mevius Jr να αξιοποιεί τα προβλήματα στην Integrale των Μάριου Σταφυλοπάτη-Γιώργου Χατζηρήγα και να εκτοξεύει τη διαφορά. Μέχρι την ένατη ειδική διαδρομή, από τις ένδεκα Ε.Δ του αγώνα, το Προσήλιο, όπου τον πρόδωσε ο κινητήρας του Mazda 323 GTX και εγκατέλειψε. Αφήνοντας τον αγώνα στα χέρια του Βρετανού Ritchard Jordan με Εscort και του Ούγγρου Tibor Erdi Jr με Sierra 4X4 που μετά την εγκατάλειψη του DeMevius, βρέθηκαν με τη μεταξύ τους διαφορά στα 0,2 δλ υπέρ του Sierra. Με την ελληνική Integrale να μην απειλεί.

Ενδιάμεση ανασυγκρότηση στη φιλόξενη Ιτέα και προετοιμασία για τις δυο τελευταίες Ε.Δ Παρνασσός και Προσήλιο-2. Escort του 1980 vs Sierra Quattro του 1992 σε περίπου τριάντα χιλ Ε.Δ που θα κρίνουν το νικητή . Κατηφόρα ο Παρνασσός, όμως και το Προσήλιο που είναι επίσης γλιστερό. Δυο ξένοι μάλωναν σε ξένο αχυρώνα και λογικά δεν τίθεται ερώτημα…

Λογικά, όμως…

γεγονός ότι το Ράλλυ Ακρόπολις σπάνια κρίθηκε στα ίσια και το Ράλλυ των θεών, στην ιστορική του έκφραση κέρδισε το παλιό, το Escort ΜΚII, το αυτοκίνητο – σημείο αναφοράς, ότι συναρπάζει σε ακούσματα και γωνίες στο χωματόδρομο, ο έρωτας του παλιού πιστού λόγω και Ιαβέρη,Vatanen, αλλά και όχι μόνο. Βρετανοί και φέτος οι νικητές, οι Richard JordanSam Collis, όπως στο παρελθόν ο Roger Clark και ο Colin McRae, ενώ το 2023 Escort στη νίκη του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις οδήγησε ο συμπατριώτης τους Marty MakCormack.

Βάθρο με αξία, από τον δεύτερο,Tibor Erdi Jr και υπεραξία από τον κ. Μάριο Σταφυλοπάτη με τον ιπτάμενο Γιώργη Χατζηρήγα δίπλα του στην Integrale. Θα κέρδιζαν; Λεπτομέρεια, σημαντικό ότι περνούσαν και αποζημίωναν τον θεατή, όντας και οι μόνοι ανταγωνιστικοί, με τέσσερις πρώτους χρόνους από Ελληνικής πλευράς.

Η κοινότητά μας είχε το επάνω χέρι σε εντυπώσεις, που τις κλέβει η Martini 037 του Αλεξάνδρου Χριστοδούλου, ενώ τον θεατή κέρδισαν ο ουσιαστικός κ. Γιώργος Παραδείσης, οι Κώστας Μυλωνάς και Παπαδημητρίου, με την τέχνη τους, ο Αλέξανδρος Χαλιβελάκης με το ταλέντο του, ο Δημήτρης Αμαξόπουλος με την κλάση του,  ο Γρηγόρης Νιώρας με την αξιοπιστία του, άλλωστε ως γνήσιος εκπρόσωπος του νόμου-Πρωταθλητής.

Όταν, ο Θοδωρής Καλαμαράς, επιμένει να διδάσκει προσέγγιση και προσφέρει φάρμακα θεραπείας συμπλεγμάτων και ο Κώστας Αργυρίου, το πως όταν είσαι σοβαρός και τεχνίτης, δεν απαιτείται υπερ-επένδυση, για τη σούπερ ικανοποίηση που συνδυάζεται με αποτέλεσμα.

Ο γιατρός Πέτρος Βασιλόπουλος, κατέθεσε ψυχή, άκουσε τον κ. Τάκη και προσέφερε σεμινάριο σε συναδέλφους του και δικούς μας. Απλά η βελτίωση της βελτίωσης. Ο κυνηγός ταλέντων, θα απευθυνθεί στον dirt games master Αχιλλέα Χριστοδούλου, που αξιοποίησε στη legend άσκηση, το legend πακέτο του, όπως ο Νίκος Πετρόπουλος, το EVO και η ομάδα Καρανικόλα…

Αντί επιλόγου

 Κάθε χρόνο και καλύτερα. Βελτίωση συνδεδεμένη με το όραμα του οργανωτή, που σοφά επιμένει στην Ιτέα του Ανδρέα Καλαφάτη, αποτέλεσμα και του αναβαθμισμένου πακέτου των χορηγών. Όπως τα θηρία, η SeaJet του Μάριο και η Nissan Χαλκιάς του Θέμη, αλλά κ.α. Με την AVIS να ξεχωρίζει και τις Clevermedia και Sp Tableware, να υποστηρίζουν, αφού έτσι πρέπει, όταν πραγματικά ενδιαφέρεσαι. Το Historic Acropolis Rally, που όσο ζεις ελπίζεις να συμμετάσχεις. Κακά τα ψέματα αγαπητοί._Στρατισίνο

Φωτογραφίες: Photo R Press

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!