H γαλλική GCK Motorsport ετοιμάζεται να συγκινήσει τους φίλους των αγώνων, προετοιμάζοντας για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross 2022, ένα ηλεκτρικό μοντέλο που θα βασίζεται στην Lancia Delta Integrale.
Ένα αυτοκίνητο-θρύλος των αγώνων, η Lancia Delta Integrale, επανέρχεται στο προσκήνιο υπό μορφή αναβίωσης, συμμετέχοντας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross της επόμενης χρονιάς.
Ιθύνων νους του εγχειρήματος είναι ο Γάλλος οδηγός αγώνων και επικεφαλής της Green Corp Konnection (GCK) Motorsport, Guerlain Chicherit.
Ακολουθώντας τις επιταγές των καιρών, το αυτοκίνητο που θα βασίζεται στη Lancia Delta Integrale θα είναι ηλεκτρικό, διαθέτοντας χαρακτηριστική κωδική ονομασία “Evo-e“.
Οι προδιαγραφές της ηλεκτρικής Lancia Delta Integrale
Αφορμή για την ιδέα, στάθηκε η αναμενόμενη επιστροφή της Lancia Delta, σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, στην παγκόσμια αγορά από το 2026.
Κάθε αναφορά στην ονομασία “Lancia Delta” προκαλεί ρίγη συγκίνησης στους απανταχού φίλους της αυτοκίνησης γενικά και των αγώνων, ειδικότερα.
Με αυτό το σκεπτικό ο Guerlain Chicherit, Πρόεδρος της GCK και οδηγός που έχουμε γνωρίσει σε WRC, Dakar και Rallycross, αποφάσισε να αναβιώσει την εμβληματική ονομασία, σε αγωνιστική έκδοση.
Η GCK συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross (World RX) μεταξύ 2018-2020, με αυτοκίνητα της Renault και οδηγούς τους Andreas Bakkerud, Anton Marklund, Liam Doran και τον ίδιο τον Chicherit.
Έπειτα από απουσία ενός έτους, η γαλλική ομάδα θα επιστρέψει δυναμικά με την Lancia Delta Evo-e, η οποία θα βασίζεται στην μετασκευή GCK Exclusiv-e της Lancia Delta Integrale που έχει ανακοινωθεί.
Η Lancia Delta Evo-e, όπως κάθε αυτοκίνητο του Πρωταθλήματος Rallycross, θα διαθέτει εξηλεκτρισμένο κινητήριο σύστημα RX1, το οποίο διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 500 kW (680 ίπποι) και ροπής 880 Nm, ενώ εξελίσσεται από την αυστριακή Kreisel Electric.
Σύμφωνα με τις αναφορές, η επιτάχυνση των εν λόγω αγωνιστικών, θα είναι καλύτερη από εκείνη ενός μονοθεσίου της Formula 1.
“Είμαι ενθουσιασμένος που επιστρέφουμε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross το οποίο αποκτά ηλεκτρική μορφή”, δήλωσε ο Guerlain Chicherit.
“Η δομή των αγώνων ταιριάζει απόλυτα στη δημιουργία ενός από τα πιο συναρπαστικά θεάματα με ηλεκτρικά αυτοκίνητα ως τώρα και επιλέξαμε την Lancia Delta Integrale, επειδή είναι ένα αυτοκίνητο που μας έκανε όλους να ονειρευτούμε.
“Είναι ένα άριστο αυτοκίνητο ράλλυ -χωρίς αμφιβολία το πιο απίστευτο της εποχής του- και παραμένει τρομερά δημοφιλές μέχρι σήμερα”.
Υπενθυμίζουμε, πως η Lancia Delta Integrale θεωρείται ευρέως ως ένα από τα πιο σημαντικά και δημοφιλή αυτοκίνητα στην ιστορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Σε καθαρά αγωνιστικό επίπεδο, χάρισε 5 τίτλους Κατασκευαστών (1988-1992) στην Lancia, ενώ οι Miki Biasion (1988, 1989) και Juha Kankkunen (1991) αναδείχθηκαν Παγκόσμιοι Πρωταθλητές Ράλλυ με το συγκεκριμένο μοντέλο.