X
Διεθνείς αγώνες

Historic Acropolis Rally (Regularity): Πρωταγωνιστές – Η Ισχύς εν τη ενώσει

Με MINI Cooper οι πολύπειροι, Γιώργος Γεωργακόπουλος-Τάσος Δούρος στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις-Regularity.

ΛΙΓΕΣ μόλις μέρες πριν την εκκίνηση του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, που θα διεξαχθεί από τις 8 έως και τις 10 Νοεμβρίου, οι Γιώργος Γεωργακόπουλος και Τάσος Δούρος. παρουσίασαν το εμβληματικό MINI Cooper, με το οποίο έχουν αγωνιστεί και στο Monte Carlo.

Στην κατηγορία Regularity, θα αγωνιστούν και επί ελληνικού εδάφους, στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον των πιστών στη διαδικασία ακριβείας, σε αγώνα-θεσμό, με όνομα βαρύ σαν ιστορία. Οι συμμετοχές υπολογίζονται στις 60 και μεταξύ αυτών είναι 15 ξένοι συνδυασμοί, που έρχονται να απολαύσουν την αίγλη του αγώνα μας.

ΚYPSELI.drinkeatery
Στα Μελίσια, στον ιδιαίτερα προσεγμένο χώρο του Όλυ Μίνγκο, η παρουσίαση του αυτοκινήτου, με το πλήρωμα να διδάσκει φιλοξενία, αποτέλεσμα και της κουλτούρας τους, με σεβασμό στο ΙΑ. Εξαιρετική η ευκαιρία, ώστε να συνομιλήσουμε με τον Γιώργο και τον Tάσο, γνωστοί στους αναγνώστες μας και απο τη συμμετοχή τους στο Historic Monte Carlo Rally, αλλά κ.ο μόνο.

Να ξανά-συστηθούμε
Με τον Γιώργο Γεωργακόπουλο που προσμετράει πέντε ΙΡΑ και με τον Τάσο Δούρο, με τρεις συμμετοχές, όταν έχουν συμμετάσχει ως οδηγοί και συνοδηγοί σε δεκάδες εκδηλώσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Ο Γιώργος με τον Τάσο, μαζί ως πλήρωμα, στο πρώτο τους Historic Acropolis Rally-regularity

4Τ: Ποιες είναι οι διαφορές ανάμεσα στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις και στο Monte Carlo, πέρα από το οδόστρωμα;

Γ.Γ. και Τ.Δ.: Ξεκάθαρα, το Monte Carlo είναι αρκετά δύσκολο. Για εμάς ήταν κάτι άγνωστο, με μεγάλες αλλαγές στον καιρό και την πρόσφυση, αλλά και πολύ σφιχτή διαδρομή, με απαιτητικές ταχύτητες, που είναι δύσκολο να επιτύχεις, ειδικά σε γλιστερές επιφάνειες. Επιπλέον, υπάρχει ο φόβος του άγνωστου, αλλά και της απόστασης, που είναι μακριά από εμάς, από τους δικούς μας ανθρώπους. Απαιτεί να είσαι πιο προσεκτικός, να μην συμβεί το «κακό» και δεν μπορείς να το επιδιορθώσεις.

Από την άλλη εδώ, επί ελληνικού εδάφους νιώθουμε μεγαλύτερη «ασφάλεια», καθώς γνωρίζουμε ότι ανά πάσα στιγμή μπορούμε να απευθυνθούμε σε κάποιον δικό μας άνθρωπο. Η εμπειρία που έχουμε αποκτήσει και σε επίπεδο συνεργασία μεταξύ μας, θα βοηθήσει σημαντικά να έχουμε ένα καλό αγώνα, πιστεύουμε.

4Τ: κ. Γεωργακόπουλε θα χρησιμοποιήσετε τα όργανα που έχετε κατασκευάσει και εξελίξει;

Γ.Γ.: Θα χρησιμοποιήσουμε τα όργανά μας, τα οποία γνωρίζουμε καλά και θα μας βοηθήσουν σημαντικά. Επίσης, λόγω της ακρίβειας που προσφέρουν, μας επιτρέπουν να κάνουμε τις απαραίτητες διορθώσεις όταν αυτό είναι απαραίτητο.

4Τ: κ. Δούρο πώς νιώθετε ως καταξιωμένος οδηγός τώρα που βρίσκεστε στο δεξί κάθισμα και στη θέση του συνοδηγού;

ΤΔ: Είναι άκρως ενδιαφέρουσα η θέση του συνοδηγού. Την απολαμβάνω και μάλιστα πλέον την προτιμώ θα έλεγα. Επίσης, η εμπειρία ως οδηγός μου δίνει τη δυνατότητα να δίνω πιο σωστά και έγκαιρα τις πληροφορίες στον οδηγό.

4Τ: Δύο εξαιρετικοί οδηγοί στο ίδιο αυτοκίνητο. Πώς είναι η συνεργασία μεταξύ σας;

Γ.Γ. και Τ.Δ.: Υπάρχει αρμονία μεταξύ μας, καθώς η σχέση μας δεν είναι επαγγελματική, αλλά πολλά περισσότερα. Είμαστε δυο φίλοι που γνωρίζουμε ο ένας τον άλλο πολύ καλά και ξέρουμε πότε και πόσο πρέπει να πιέσουμε. Τι θα πούμε και πότε, αλλά και ακόμα όταν ξεπεράσουμε τα «όρια» αυτό δεν διαρκεί παρά μόνο λίγα δευτερόλεπτα. Το ξεπερνάμε αμέσως και είμαστε πάλι καλά.

Το MINI Cooper

Το αυτοκίνητο είναι ένα πανέμορφο MINI Cooper του 1967. Πέρα από το αισθητικό κομμάτι που δεν αφήνει κανένα φίλο του αυτοκινήτου αδιάφορο, το συγκεκριμένο Cooper είναι όσο πιο αυθεντικό γίνεται. Αγοράστηκε σε αρχικά καλή κατάσταση, αλλά από εκεί και πέρα, έχει γίνει πολλή δουλειά.

Οι άνθρωποι πίσω από αυτό το έργο τέχνης είναι ο μηχανικός Κώστας Λούρμπας, ο ηλεκτρολόγος Σταμάτης Χαλιδιάς και ο Γιάννης Πάλμος, υπεύθυνος για το 45αρι διπλό καρμπυρατέρ της Weber και γενικότερα για τις ρυθμίσεις του κινητήρα των 1275 κ.εκ, που υπολογίζεται ότι αποδίδει 100 ίππους. Αποτέλεσμα που οφείλεται και στην αγωνιστική εξάτμιση, ενώ για τις επιδόσεις του, σημαντικός ο ρόλος του κιβώτιου ταχυτήτων που συνδυάζεται με ελεγχόμενο διαφορικό. Αντίστοιχα έχουν τοποθετηθεί, ελαφρύ βολάν και αγωνιστικός δίσκος του συμπλέκτη. Πακέτο εξέλιξης που στο δρόμο, αποδεικνύεται απαιτητικό, αλλά και αποτελεσματικό, σε χέρια ειδικών όπως το πλήρωμα του συγκεκριμένου.

Κατά τα λοιπά, έχουν διατηρηθεί σχεδόν όλα όπως είναι στο αρχικό Cooper, με διακόπτες και χειριστήρια γενικά να παραπέμπουν στην εποχή του, δουλειά που αφορά στο μεράκι του ΓΓ χωρίς να υστερεί ο ΤΔ για τις λεπτομέρειες που αφορούν και στην περιποίηση, που αφορά στο φινίρισμα.

Υπολογίστε ότι ακόμα και τα αναλογικά χρονόμετρα βρίσκονται εμπρός από το συνοδηγό, υποστηρίζοντας κυρίως το ρετρό στοιχείο.

Η σύγχρονη παρέμβαση, αφορά στο σύστημα Γεωργακόπουλου, με τις ψηφιακές οθόνες να είναι έτσι τοποθετημένες ώστε το πλήρωμα να διαβάζει άμεσα τις πληροφορίες και να παραμένουν υποδειγματικά συντονισμένοι, με τον Αργείτη Mr Capitol Tassos Douros να έχει την ευθύνη και της πλοήγησης. Σε αγώνα με creator τον Γιάννη Καράμπελα, οπότε οι εκπλήξεις συνδυάζονται με την Τέλεια, συχνά Ακροπολική διαδρομή, με τους χρόνους-αποτελέσματα να υπολογίζονται μέσω δορυφόρου, που συνδυάζεται με το σύστημα της Anube, του Regularity master.

Nα ευχηθούμε καλό δρόμο, σε διαδικασία ακριβείας όπου η αξιοπιστία των ανθρώπων και της μηχανής τους, υπογράφει το αποτέλεσμα._Γ.K.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!