Η Hyundai απλώνει τα φτερά της στο διεθνή μηχανοκίνητο αθλητισμό ανακοινώνοντας με άρμα την Genesis τη συμμετοχή της με το νέο GMR-001 τόσο στο WEC όσο και στη σειρά αγώνων ΙMSA.
Η απόφαση της Genesis, του πολυτελούς με άλλα λόγια βραχίονα της κορεατικής Hyundai στον κόσμο των τεσσάρων τροχών, να εισέλθει στους αγώνες αντοχής εντός πίστας, και μάλιστα στην κορυφαία κατηγορία, είχε προαναγγελθεί εδώ και καιρό (διαβάστε περισσότερα εδώ). Τώρα όμως είναι και επίσημο.
Πιο συγκεκριμένα, χθες η εταιρεία λάνσαρε την Genesis Magma Racing παρουσιάζοντας το πρώτο αγωνιστικό της πρωτότυπο, το GMR-001, με το οποίο η Genesis θα εισέλθει τόσο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC), και φυσικά στο Le Mans το 2026, όσο και στη σειρά αγώνων IMSA WeatherTech στη Βόρεια Αμερική το 2027.
Το GMR-001 είναι κατασκευασμένο σύμφωνα με τους κανονισμούς της κατηγορίας LMDh. Αυτό σημαίνει ότι είναι «χτισμένο» γύρω από ένα carbon πλαίσιο που προέρχεται από έναν από τους τέσσερις επιλεγμένους προμηθευτές χρησιμοποιώντας υβριδικά συστήματα κίνησης -την μπαταρία προμηθεύει η Williams, με την MGU και το κιβώτιο ταχυτήτων να προέρχονται από τις Bosch και X-Trac αντίστοιχα.
Όπως ανακοινώθηκε, η Genesis θα συνεργαστεί με τον Γάλλο κατασκευαστή Oreca για το πλαίσιο του GMR-001 και την ομάδα IDEC Sport για την είσοδό της στο WEC.
Οι δύο πρώτοι εργοστασιακοί οδηγοί είναι ο τρεις φορές νικητής του Le Mans Andre Lotterer και ο πρωταθλητής του IMSA GTP το 2023, Pipo Derrani. Για να προετοιμαστεί για την πρώτη του σεζόν, το GMR-001 θα συμμετάσχει στην κατηγορία LMP2 το επόμενο έτος στο θεσμό European Le Mans Series, με μια ομάδα που θα υποστηρίζεται πίσω από του τιμόνι του από τους Logan Sargent, Jamie Chadwick και Mathys Jaubert.