X
Διεθνείς αγώνες

Copa Racer – Jerez: Πρώτος ο Κώστας Κανάρογλου

Στη νέα εποχή του Copa Racer, στο «Circuito de Jerez-Angel Nieto», ο Κώστας Κανάρογλου οδήγησε το αυτοκίνητό του μέχρι τη νίκη, βλέποντας πρώτος τη σημαία του τερματισμού.

Η νέα εποχή του Copa Racer άνοιξε τα φτερά της τον περασμένο μήνα στη Βαλένθια, προσφέροντας έναν πολύ ισορροπημένο ανταγωνισμό μεταξύ των διαφορετικών ζευγαριών που έλαβαν μέρος στη διοργάνωση, με νέους νικητές δίπλα σε καθιερωμένους βετεράνους και τα σπαθιά στον αέρα για το υπόλοιπο της σεζόν. Αυτό το Σαββατοκύριακο, ο αγώνας πραγματοποιήθηκε στο Circuito de Jerez-Angel Nieto, μια άλλη ιστορική ισπανική πίστα μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Format Copa Racer: 3 αγώνες: Πρώτος 20 λεπτών οδηγός #1, Δεύτερος 20 λεπτών οδηγός #2, Τρίτος και τελικός 50 λεπτών Οδηγοί #1 + #2.

Κατατακτήριες δοκιμές: Στις δεύτερες κατατακτήριες δοκιμές φαινόταν για ένα μεγάλο μέρος τους ότι ο Artola θα έπαιρνε την πρώτη του pole στον ενδέκατο αγώνα του Copa Racer, αλλά την τελευταία στιγμή ο Κώστας Καναρόγλου (ΑΣΣΟΑΑ) φάνηκε να του τη στερεί. Ο Έλληνας οδηγός περίμενε την κατάλληλη στιγμή, έκανε τη μοναδική χρονομετρημένη προσπάθειά του με το χρόνο συμπληρωμένο και κέρδισε την pole time κατά έξι δέκατα στο τιμόνι του #108 που μοιράζεται με τον Cintrano, η οποία είναι και η πρώτη του στο Copa Racer.

Αγώνας 2. Ο Κώστας Κανάρογλου ήταν το φαβορί για τη νίκη από την pole position. Μετά τη σταθερή και δυναμική εκκίνηση που αναμενόταν, ο Κανάρογλου άρχισε σταδιακά να χάνει ρυθμό, επηρεασμένος από μια μικρή μηχανική βλάβη, με αποτέλεσμα να τον φτάσουν οι Ana Sainero και Ibon Artola και να χρειαστεί να παλέψει σκληρά και αμυντικά για να καταλήξει πρώτος.

Αγώνας 3. Ο κύριος αγώνας του Copa Racer στο Circuito de Jerez – Ángel Nieto αποδείχθηκε δύσκολος, με το Safety Car να βγαίνει 2 φορές. Η ευφυΐα στην ανάγνωση του αγώνα επικράτησε τελικά υπέρ της ομάδας #108 E2P Racing, με οδηγούς τους Manuel Cintrano και Κώστα Καναρόγλου, η οποίοι κέρδισαν τον αγώνα. Κατά τη διάρκεια της αλλαγής οδηγού, ο Cintrano και ο Κανάρογλου είχανε 4 δευτερόλεπτα λιγότερο hándicap λόγω των αποτελεσμάτων της Βαλένθια και αυτό σήμαινε ότι ο Κανάρογλου βγήκε από τα πιτ μπροστά και το μόνο που είχε να κάνει ήταν να εδραιώσει το προβάδισμά του με πολύ σταθερούς γύρους και να οδηγήσει το αυτοκίνητο μέχρι τη γραμμή του τερματισμού για να πάρει τη δεύτερη νίκη της ημέρας.

https://www.coparacer.es/category/noticias/

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!