Τη στήριξή του στο εγχείρημα του Extreme E δείχνει εμπράκτως και ο Ken Block, ο οποίος θα οδηγήσει το ηλεκτρικό SUV, Odyssey 21, στα τελευταία χιλιόμετρα της καταληκτικής ειδικής διαδρομής του Dakar.
Το Extreme E, που θα διεξάγεται από το 2021 σε εξωτικές -με ευρύτερο οικολογικό ενδιαφέρον- τοποθεσίες με ηλεκτρικά SUV, αναπτύσσεται ταχύτατα.
Η παρουσία του θεσμού στη Σαουδική Αραβία, όπου αυτές τις ημέρες διεξάγεται το Dakar 2020, είναι ευρεία. Η αρχή έγινε με τον Γάλλο Guerlain Chicherit, ο οποίος οδήγησε το ηλεκτρικό πρωτότυπο Odyssey 21, στο shakedown του αγώνα. Όμως, οι διοργανωτές του θεσμού δε μένουν εκεί, αφού για τον επίλογο επιστράτευσαν ένα σαφώς μεγαλύτερο όνομα, όπως ο Ken Block.
Ο Αμερικανός σταρ θα οδηγήσει το ηλεκτρικό SUV στο Grand Prix of Qiddiya, το οποίο θα περιλαμβάνει τα τελευταία 20 χιλιόμετρα της τελευταίας διαδρομής του Dakar, την Παρασκευή 17 Ιανουαρίου. “Το Dakar με ενδιέφερε πάντοτε ως εμπειρία, οπότε αυτή είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για εμένα ώστε να έρθω και να δω τι κάνει αυτόν τον αγώνα τόσο ξεχωριστό. Εκτιμώ την πρόταση που μου έκαναν οι άνθρωποι του Extreme E,” ήταν τα λόγια του Ken Block.
“Ενθαρρύνουμε τη συμμετοχή υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων σε μελλοντικούς αγώνες, ενώ υπάρχει και στόχος δημιουργίας ειδικής κατηγορίας για αυτά,” σχολίασε ο Διευθυντής του Dakar, David Castera. “Η παρουσία του Extreme E, με τους Guerlain Chicherit και Ken Block, μας πείθει ότι κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση και μας εμπνέει να επιταγχύνουμε τη διαδικασία ένταξης οχημάτων εναλλακτικής ενέργειας σε μελλοντικά Dakar.”
“Έχοντας μεγάλη εμπειρία από οδήγηση εκτός δρόμου, ο Ken είναι ιδανικός οδηγός για το αυτοκίνητό μας, στο σκληρότερο τερέν ενός από τα μεγαλύτερα γεγονότα του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού,” πρόσθεσε ο Alejandro Agag, ιδρυτής και CEO του Extreme E. “Αυτή θα είναι μια μοναδική εμπειρία για την ομάδα Spark, ώστε να συλλέξει δεδομένα για το E-SUV εδώ στη Σαουδική Αραβία, όπου θα διεξαχθεί ένας από τους 5 αγώνες της Season 1 του Extreme E και δε μπορώ να φανταστώ καλύτερο οδηγό για αυτό από τον ίδιο τον Hoonigan, Ken Block.”
Σημειώνουμε, πως το Odyssey 21, που προετοιμάζεται από την Spark Racing Technology, αποδίδει ισχύ 400 kW (550 ίππους), έχει βάρος 1650 κιλών και επιταχύνει 0-100 σε 4,5”, σε κλίσεις έως 130%. Όπως αντιλαμβάνεστε, η στιγμή που πέραν του Extreme E, θα βλέπουμε υβριδικά ή ηλεκτρικά οχήματα και στο Dakar, δεν αργεί…