Η μάχη άναψε με το καλημέρα ανάμεσα στην VW και την BMW, σε μία χωμάτινη διαδρομή 201 χλμ. τελικά, μια και κόπηκαν λόγω πλημμύρας τα πρώτα 50 χλμ.
Σε σχέση με τα αφρικανικά Ντακάρ, η οργάνωση έχει αλλάξει μέθοδο εδώ στη Νότια Αμερική και κινείται κυρίως από το δρόμο, παρά με αεροπλάνα. Μόνο που οι Γάλλοι οργανωτές, εν έτει 2010 έχουν μείνει πολύ πίσω, χαμένοι κάπου στη δική τους Σαχάρα. Για παράδειγμα, επιμένουν να χρεώνουν χρυσάφι το ίντερνετ κι έτσι βασιζόμαστε στη φιλοξενία της VW που έχει ολόκληρο κινητό γραφείο (σε ένα εκπληκτικό φορτηγό) που μας προσφέρει επικοινωνία με τον έξω κόσμο. Αντίστοιχα, το επίπεδο φιλοξενίας και ενημέρωσης από την ASO ταιριάζει περισσότερο σε τοπικό αγώνα ράλλυ της δεκαετίας του ’80 παρά στο σημαντικότερο αγώνα του πλανήτη. Ας μην γκρινιάζουμε, μια και αύριο προχωρά προς τη Λα Ριόχα από μία διαδρομή 687 χλμ. εκ των οποίων τα 355 χρονομετρημένα…_Α.Τεμπερίδης