top icon
Αγώνες

Αυτό είναι το νέο Honda NSX!

Πρεμιέρα για ένα από τα πλέον αναμενόμενα σπορ κουπέ της δεκαετίας, που έρχεται να αναβιώσει, ύστερα από 25 χρόνια, έναν πραγματικό μύθο της παγκόσμιας αυτοκίνησης.

Πρεμιέρα για ένα από τα πλέον αναμενόμενα σπορ κουπέ της δεκαετίας, που έρχεται να αναβιώσει, ύστερα από 25 χρόνια, έναν πραγματικό μύθο της παγκόσμιας αυτοκίνησης.

Αναμφίβολα, πρόκειται για ένα από τα αυτοκίνητα που όλοι περίμεναν με ανυπομονησία να δουν στην αμερικάνικη μεγαλούπολη, καθώς, ύστερα από πολλές πρεμιέρες… πρωτότυπων εκδοχών του ανά τον κόσμο, στο φετινό Ντιτρόιτ βλέπουμε, τελικά, την έκδοση παραγωγής του νέου, υβριδικού super car της ιαπωνικής Honda. Το νέο NSX, ή αλλιώς Acura NSX για τους αγοραστές στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, κινείται από ένα υβριδικό σύστημα κίνησης αποτελούμενο από έναν θερμικό V6 κινητήρα βενζίνης με περιεχόμενη γωνία 75 μοιρών, ο οποίος διαθέτει διπλό τούρμπο, συνδυάζεται δε με ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 9(!) σχέσεις και βρίσκεται εγκατεστημένος στο κέντρο του αμαξώματος, και τρεις ηλεκτροκινητήρες.

Οι δύο εξ αυτών κινούν τους εμπρός τροχούς, ενώ ο τρίτος, ο οποίος βρίσκεται τοποθετημένος ανάμεσα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και τη μετάδοση, παρέχει την απαραίτητη «υποστήριξη» τόσο κατά την επιτάχυνση και επιβράδυνση του νέου NSX, όσο και κατά τη διαδικασία διαδοχής των σχέσεων. Ο V6 κινητήρας υιοθετεί την τεχνολογία του ξηρού κάρτες, ενώ η συμπαγής κυλινδροκεφαλή του δίνει στους ανθρώπους της Honda την δυνατότητα να τον τοποθετήσουν όσο πιο χαμηλά γίνεται βελτιώνοντας το κέντρο βάρους. Προς το παρόν, η ιαπωνική εταιρεία δεν ανακοινώνει τη συνδυαστική ισχύ των τριών αυτών μονάδων, αν και βέβαιο πρέπει να θεωρείται πως θα υπερβαίνει τους 550 ίππους.

Από εκεί και πέρα, σε ότι αφορά στους υπόλοιπου τομείς, αξίζει να σταθούμε στην ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς ανάρτηση, τα επιμέρους μέρη της οποίας είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο, στους τροχούς διαστάσεων 245/35 R19 και 295/30/R20 εμπρός και πίσω, στα ειδικής σχεδίασης ελαστικά της Continental, καθώς και στους κεραμικούς δίσκους του συστήματος πέδησης, που συνδυάζονται με 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες πίσω.

Στα αξιοσημείωτα «βοηθήματα» του νέου NSΧ συγκαταλέγεται, εκτός από το σύστημα 4κίνησης Sport Hybrid Super-Handling All Wheel Drive (Sport Hybrid SH-AWD), το Agile Handling Assist (AHA) καθώς και το Integrated Dynamic System, το οποίο μάλιστα διαθέτει τις τέσσερις ανεξάρτητες ρυθμίσεις: τις Quiet, Sport, Sport+ και Track. Όπως γίνεται αντιληπτό, το IDS ελέγχει, πέρα από την απόκριση του κινητήρα και του κιβωτίου, ελέγχει και την ένταση της ηχητικής του κινητήρα. με το πρόγραμμα Quiet να εξασφαλίζει την κίνηση του οχήματος για μικρές αποστάσεις αποκλειστικά με την αρωγή των ηλεκτροκινητήρων._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ