Η Audi παρουσίασε το φετινό της μονοθέσιο, που διαθέτει το νέο της powertrain, ονόματι e-tron FE07, κι οι 4ΤΡΟΧΟΙ έδωσαν το «παρών».
Η Audi Sport ABT Schaeffler εισέρχεται στην 7η σεζόν της Formula E με ανανεωμένο κίνητρο, που εν πολλοίς βασίζεται στην ολοκαίνουρια κινητήρα μονάδα στην πλάτη των Lucas di Grassi και Rene Rast.
Με τον Allan McNish στην θέση του team principal, οι Γερμανοί στοχεύουν να επιστρέψουν στην κορυφή μετά από δύο σεζόν στις οποίες κυριάρχησε η DS Techeetah.
Η ομάδα πήρε την απόφαση, μάλιστα, να προχωρήσει σε πλήρη αναδιαμόρφωση του MGU της (Motor Generator Unit), κατασκευάζοντας κάθε εξάρτημά του στο εργοστάσιό της, επιτυγχάνοντας απόδοση (efficiency) της τάξης του 95%.
Από τον inverter μέχρι τον MGU και το κιβώτιο ταχυτήτων (το μονοτάχυτο gearbox που διαθέτουν άπαντες), η Audi επέλεξε να κατασκευάσει κάθε τι στο «σπίτι» της, προσπαθώντας, δε, να επιτύχει ένα όσο το δυνατόν στενότερο packaging, που με τη σειρά του θα βοηθήσει στην ισορροπία του e-tron FE07.
Το ντεμπούτο του νέου μονοθέσιου, που ελάχιστες διαφορές φέρει στο livery του, θα γίνει στο τεστ της Βαλένθια, πριν ξεκινήσει κι επίσημα η νέα σεζόν στο Σαντιάγκο της Χιλής, με τον διπλό αγώνα στις 16-17 Ιανουαρίου.
Το «παρών» στην online παρουσίαση έδωσαν και οι 4ΤΡΟΧΟΙ, και σε ερώτηση που απευθύναμε στον Daniel Schuster, υπεύθυνο επικοινωνίας της ομάδας, για το αν η Audi παίρνει δεδομένα και feedback από την πελάτισσά της σε επίπεδο κινητήρων, Envision Virgin, ο ίδιος απάντησε:
«Ναι, κι είναι απαραίτητο για κάθε κατασκευάστρια να παρέχει ένα full-spec powertrain σε όποια ομάδα το ζητήσει, και μάλιστα σε χαμηλή τιμή. Και φυσικά, αν έχεις 4 αυτοκίνητα με τον κινητήρα σου, έχεις και περισσότερα δεδομένα.»
Σε επόμενη ερώτηση σχετικά με τον εξηλεκτρισμό και την εισαγωγή υβριδικών συνόλων σε όλο και περισσότερες κατηγορίες αγώνων κι αν η FE έχει παίξει ρόλο σε αυτό, ο Allan McNish απάντησε καταφατικά, εξηγώντας:
«Η Formula E ήταν το σωστό πρωτάθλημα, κι ήρθε στο σωστό σημείο και στη σωστή στιγμή. Και το ότι είναι όπως είναι δομημένο το πρωτάθλημα, μπορέσαμε να εστιάσουμε στο powertrain, στην εξέλιξή του, κι όχι στην αεροδυναμική, για παράδειγμα. Έπειτα, ένα θετικό είναι πως η Formula E τρέχει στην καρδιά των πόλεων του κόσμου, κι εκεί είναι που μπορεί να οδηγήσει κανείς τα ηλεκτρικά οχήματα. Δεν περιοριζόμαστε από τον θόρυβο των κινητήρων.
«Και ήταν και η σωστή στιγμή να εμπλακεί με τον θεσμό η Audi, που -όπως είπα και προηγουμένως- κοιτά μόνο μπροστά, το μέλλον.»