X
Αγώνες

Αποκάλυψη για το νέο Mazda MX-5

Ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της σύγχρονης αυτοκίνησης, το Mazda MX-5, περνά στην τέταρτη και πιο ώριμη φάση της ζωής του, συνεχίζοντας έναν θρύλο που ξεκίνησε πριν από 25 χρόνια.

Το νέο ΜΧ υιοθετεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία Kodo της ιαπωνικής φίρμας ενσωματώνοντας σύγχρονες φόρμες με στενά φωτιστικά σώμστα εμπρός, επιλογές που, αν μη τι άλλο, αποδεικνύονται ιδιαίτερα θελκτικές. Τα φωτιστικά σώματα είναι νέα, ενώ το χαμηλότερο καπό, τα νέα φτερά και το κάλυμμα του χώρου φόρτωσης, είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο, ενώ ελαφρύτερη σε σχέση με το παρελθόν είναι και η «δομή» της μαλακής αναδιπλούμενης οροφής (χειροκίνητης, ασφαλώς).

Χάρη στη χρήση του νέου δαπέδου SkyActiv, το νέο MX-5 είναι κατά 100 κιλά ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του, κάτι που σημαίνει πως η βασική έκδοση δεν θα υπερβαίνει τα 1.050 κιλά. Από πλευράς διαστάσεων, οι Ιάπωνες αναφέρουν ότι το νέο τους roadster είναι κατά 105 χλστ. πιο κοντό (σημ.: το μεταξόνιο συρρικνώθηκε μόλις κατά 15 χλστ.), το ύψος είναι μειωμένο κατά 20 χλστ., ενώ το πλάτος μεγαλύτερο κατά 10 χλστ. Από εκεί και πέρα, ο κινητήρας του αυτοκινήτου είναι πλέον τοποθετημένος πιο χαμηλά και πιο πίσω, για καλύτερη κατανομή του βάρους, η οποία, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι «μοιρασμένη» σε ποσοστό 50:50 ανάμεσα στους δύο άξονες.

Σε ότι αφορά τους κινητήρες, κατά τη διάρκεια της πρεμιέρας του μοντέλου οι ιθύνοντες της Mazda αποδείχτηκαν ιδιαίτερα φειδωλοί καθώς δεν έδωσαν στη δημοσιότητα επίσημα στοιχεία. Ωστόσο, σύμφωνα με έγκυρες πηγές, κάτω από το καπό του αυτοκινήτου θα φιλοξενείται ένας 2λιτρος κινητήρας απόδοσης 180 ίππων και ένας 1.500άρης, με 140 ίππους, οι οποίοι θα ανήκουν στη γνωστή «οικολογική» γενιά SkyActiv-G και θα συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Άγνωστο, ωστόσο, παραμένει αν ο μικρότερος εξ αυτών θα εισαχθεί σε όλες τις αγορές της υφηλίου. Από εκεί και πέρα, στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη, αυτά που γνωρίζουμε είναι ότι στην ανάρτηση χρησιμοποιούνται διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω, ενώ, όπως είναι φυσικό, η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς.

Το νέο MX-5 θα είναι διαθέσιμο από τις αρχές του 2015, ενώ σε εύλογο χρονικό διάστημα τη γκάμα του, σύμφωνα με πληροφορίες, θα συμπληρώσει μια έκδοση με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!