top icon
Αγώνες

Αναβλήθηκε ο αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας

Ο πολυαναμενόμενος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων αναβλήθηκε, ενώ κανονικά θα διεξαχθεί αυτός του HTTC.

Ο πολυαναμενόμενος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων αναβλήθηκε, ενώ κανονικά θα διεξαχθεί αυτός του HTTC.

 

Το Σαββατοκύριακο που ακολουθεί ήταν προγραμματισμένος ο πρώτος γύρος του Παν.Π.Ταχύτητας, ουσιαστικά του μοναδικού πανελληνίου θεσμού που δεν έχει ξεκινήσει μέχρι σήμερα. Μετά από τεράστια προσπάθειας των λεσχών ΑΣΦΑ και ΑΣΣΟΑΑ, και φυσικά της ΟΜΑΕ, εξασφαλίστηκε η διεξαγωγή του αγώνα στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων, φυσικό χώρο του θεσμού. Κάπου εδώ, και επειδή δημιουργήθηκε πολύς θόρυβος και προφανώς αδίκως, αξίζει να σημειώσουμε ότι το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων (αλλά και άλλοι αθλητικοί χώροι) έχει πάρει άδεια παράτασης λειτουργίας μέχρι τις 31-8-2014, όπως αυτή έχει δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, σε αντίθεση με όσα υποστήριζαν κάποιοι. Παρόλα αυτά, ο πρώτος αγώνας του Παν.Π.Ταχύτητας στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων οδηγήθηκε εν τέλει στην αναβολή, αφού οι συμμετοχές που συγκεντρώθηκαν ήταν ελάχιστες, και συγκεκριμένα μόλις οκτώ, προκαλώντας προβληματισμό αναφορικά με το θεσμό και εν τέλει με το τι θα μπορούσε να δώσει ώθηση στους αγώνες πίστας, οι οποίες διανύουν μία από τις δυσκολότερες περιόδους της ιστορίας τους.

Όμως, ΑΣΦΑ και ΑΣΣΟΑΑ θα διοργανώσουν κανονικά τον αγώνα του HTTC (Hellenic Time Trial Challenge) το οποίο και θα διεξαχθεί το Σάββατο στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων. Σε αυτή την ιδιαίτερη μορφή αγώνα, έχουν συγκεντρωθεί 29 συμμετοχές και οι οδηγοί θα ξεκινήσουν την προσπάθεια τους νωρίς το πρωί με τα ελεύθερα δοκιμαστικά. Στις 13:30 θα αρχίσει ο κανονικός αγώνας, ο οποίος όπως και στις γνωστές μας αναβάσεις περιλαμβάνει δύο σκέλη. Για όσους δεν γνωρίζουν, τα αυτοκίνητα πρέπει να φέρουν συγκεκριμένο εξοπλισμό ασφαλείας, και είναι χωρισμένες σε έξι κατηγορίες. Αυτές, είναι οι stock, sport, supersport, extreme, saloon και historic. Τα αυτοκίνητα εισέρχονται σε τριάδες ή τετράδες στην πίστα και πραγματοποιούν ένα ελεύθερο και πέντε χρονομετρημένους γύρους, με τον χρόνο να μετράει εν εκκινήσει και χωρίς στατική εκκίνηση. Στο τέλος μετράει ο συνολικός χρόνος (πέντε γύροι) κάθε σκέλους, το οποίο και βαθμολογείται ξεχωριστά. Για την τελική κατάταξη της ημέρας προστίθεται η βαθμολογία των δύο σκελών. Αξίζει να σημειώσετε, ότι για λόγους ασφαλείας τα αυτοκίνητα εκκινούν με χρονική διαφορά μεταξύ τους, κατά την κρίση του αλυτάρχη, σε σχέση με το μήκος της διαδρομής.

 

Περισσότερα για το HTCC μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση: www.ttchallenge.gr, ενώ για τον αγώνα των Μεγάρων στις σελίδες της ΑΣΦΑ (http://asfaracingclub.wix.com/asfa) και του ΑΣΣΟΑΑ (assoaamotorsport.blogspot.com)._Π.Τ.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ