X
Αγώνες

Αναβαθμίσεις για τη νέα Ferrari California

Η ιταλική εταιρεία παρουσιάζει στην Έκθεση της Γενεύης μια σαφώς πιο οδηγοκεντρική εκδοχή της California ενισχύοντας το σπορτίφ ταμπεραμέντο της.

Η διάσημη ιταλική εταιρεία αναμένεται παρουσιάζει στην Έκθεση της Γενεύης μια σαφώς πιο οδηγοκεντρική εκδοχή της California ενισχύοντας ακόμα περισσότερο το σπορτίφ ταμπεραμέντο της.

Το γνωστό κουπέ/καμπριολέ μοντέλο της Ferrari έρχεται στη φετινή Έκθεση της Γενεύης με περισσότερα οδηγικά… προσόντα χάρη σε μικρές, αλλά ουσιαστικές αλλαγές, τόσο στον κινητήρα όσο και στις αναρτήσεις και στο σύστημα διεύθυνσης. Η πρώτη και πλέον ουσιαστική διαφορά-βελτίωση σε σχέση με το απελθόν μοντέλο αφορά στην προσθήκη του «πακέτου» Handling Speciale, το οποίο έχει ως στόχο του τον σκληροπυρηνικό θα λέγαμε πυρήνα της εταιρείας, μιας και -κακά τα ψέματα- ο μέχρι σήμερα οδηγικός χαρακτήρας της California δεν ταίριαζε απόλυτα με το έντονα σπορτίφ ταμπεραμέντο των υπολοίπων μοντέλων της γκάμας, όπως εκείνο των 458 Itallia και 599.

Τι περιλαμβάνει το Handling Speciale σπορ πακέτο των Ιταλών, που κατʼ αντιστοιχία προσφέρεται και στην 599 με την επωνυμία HGTE; Μια αρκετά διαφορετική σκληρότητα των αναρτήσεων, κάτι που επετεύχθη μέσω μιας πιο σπορτίφ χαρτογράφησης της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου των αμορτισέρ. Την ίδια στιγμή, πιο σφικτά αναμένεται να είναι και τα ελατήρια, στοιχείο που σε συνδυασμό εξασφαλίζουν σύμφωνα με τους ιθύνοντες της εταιρείας 50% καλύτερη απόκριση στις ανωμαλίες του δρόμου, μικρότερες κλίσεις του πλαισίου και –γενικότερα- καλύτερη αίσθηση στις στροφές. Από εκεί και πέρα, το σύστημα διεύθυνσης είναι κατά 10% πιο γρήγορο και κατά 15% πιο σαφές, χάρη και στις αναβαθμίσεις της ανάρτησης που προαναφέραμε. Σε ότι αφορά τον γνωστό ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα των 4,3, οι τροποποιήσεις στην μονάδα ελέγχου, καθώς και εκείνες στο σύστημα εισαγωγής, έχουν αυξήσει την αποδιδόμενη ισχύ κατά 30 ίππους (490 στο σύνολο), με ανάλογα σημαντική βελτίωση της καμπύλης ροπής, η οποία αγγίζει με τη σειρά της τα 505 Nm στις 5.000 σ.α.λ. Χάρη στις αναβαθμίσεις αυτές, η νέα California είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δλ., σύμφωνα με όσα ανακοινώνουν οι Ιταλοί δημιουργοί της. Τέλος, χάρη σε μια μικρή δίαιτα στην οποία υποβλήθηκε το πλαίσιο του αυτοκινήτου, το συνολικό του βάρος εμφανίζεται πλέον μειωμένο κατά 30 στο σύνολο κιλά.


Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!