top icon
Αγώνες

32ο Ράλλυ Παλάδιο: Ο Ξενοφών Νικολόπουλος προτείνει

Ο τελευταίος γύρος του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ βρίσκεται προ των πυλών. Στις 19 Νοεμβρίου θα διεξαχθεί με κέντρο τη Νέα Πέραμο, το ασφάλτινο Ράλλυ Παλάδιο, όπου 90 πληρώματα θα αγωνιστούν σε 4 επαναλαμβανόμενες ειδ. διαδρομές της Αττικής.

Ο τελευταίος γύρος του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ βρίσκεται προ των πυλών. Το Σάββατο 19 Νοεμβρίου θα διεξαχθεί με κέντρο τη Νέα Πέραμο, το ασφάλτινο Ράλλυ Παλάδιο, όπου 90 πληρώματα θα αγωνιστούν σε 4 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές (Άγιος Ιωάννης, Ψάθα, Πάνακτος, Μελετάκι) της Αττικής.
 
Ενόψει αυτού του αγώνα, που έχει συνολικό μήκος 290,06 χιλιομέτρων, από τα οποία τα 64,80 ανήκουν στις ειδικές διαδρομές ο Ξενοφών Νικολόπουλος, οδηγός που μένει στη Νέα Πέραμο και τις γνωρίζει πολύ καλά, τις σχολιάζει και κάνει τις προτάσεις του για τους θεατές. 

 
Κατ’ αρχάς, ποια είναι η γνώμη του 48χρονου οδηγού που θα λάβει μέρος στον αγώνα με ένα Mitsubishi Lancer EVO VI της κατηγορίας Α και συνοδηγό τον Αλέξανδρο Τσιάπα, για τον αγώνα συνολικά; «Ο συγκεκριμένος αγώνας έχει το πλεονέκτημα ότι είναι προσβάσιμος σε όλους τους θεατές και οι 4 ειδικές είναι εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους. Ο θεατής μπορεί να επιλέξει από κλειστό και γρήγορο κομμάτι, μέχρι χασίματα και πατημένα κομμάτια, ενώ προλαβαίνει να δει άνετα 3-4 ειδικές όλη την ημέρα. Νομίζω ότι πρόκειται για τον πιο μαζεμένο αγώνα εντός Αττικής τα τελευταία χρόνια. Οι αλλαγές σε σχέση με πέρυσι είναι πως λείπει το τρίτο πέρασμα από τον Άγιο Ιωάννη, οι ειδικές είναι 8 (4 επαναλαμβανόμενες) και όχι 9».

 
Αναλύοντας τις ειδικές διαδρομές ο Ξενοφών Νικολόπουλος σχολιάζει:
 
Ε.Δ. 1&5 (Άγιος Ιωάννης)
Μήκος: 10,60 χλμ.
Ωράριο 1ου: 8.48 & 12.40
«Είναι μια από τις καλύτερες ειδικές διαδρομές που έχω δει μέχρι τώρα. Είναι μια ειδική που ευνοεί όλα τα αυτοκίνητα και κύριο ρόλο παίζει ο οδηγός, αφού ένα μικρό αυτοκίνητο με καλό οδηγό μπορεί να κάνει καλό χρόνο γενικής. Είναι μια ειδική που γεμίζει το πλήρωμα λόγω οδηγικής ευχαρίστησης. Παράλληλα, περιλαμβάνει τα πάντα, αφού έχει κλειστό κομμάτι, απλωτό κομμάτι, στενό κομμάτι και τυφλό κομμάτι. Εκεί ο οδηγός μπορεί να δείξει τα οδηγικά του χαρίσματα».
 
ΠΡΟΤΑΣΗ:
«Για τους θεατές υπάρχει μια πρόσβαση ακριβώς στη μέση της ειδικής διαδρομής, στην αλλαγή πορείας που λέμε, στην οποία μπορούν να φτάσουν από Μέγαρα.
Ακόμη, μπορεί κάποιος θεατής να δει από τον τερματισμό τα 500 τελευταία μέτρα και να φύγει μετά να πάει να δει την εκκίνηση της ίδιας ειδικής διαδρομής σε απόσταση 500 μέτρων, γιατί η εκκίνηση και ο τερματισμός της ειδικής είναι πολύ κοντά μεταξύ τους, αφού η φορά της διαδρομής είναι σχεδόν κυκλική».
 
Ε.Δ. 2&6 (Ψάθα)
Μήκος: 7,40 χλμ.
Ωράριο 1ου: 9.21 & 13.13
«Πρόκειται για άλλου είδους ειδική διαδρομή. Είναι πολύ γρήγορη, ενώ στα πρώτα 4 χιλιόμετρα τη θεωρώ περισσότερο ειδική για τα άτομα που κάνουν ανάβαση. Από τη μέση και μετά είναι μια ειδική που απαιτεί από το πλήρωμα να είναι πολύ ψυχωμένο και ζωντανό, ενώ πιστεύω ότι εκεί μπορούν να υπάρξουν διαφορές ανάμεσα σε πληρώματα, λόγω του κατηφορικού και γρήγορου κομματιού μετά τη μέση.
 
ΠΡΟΤΑΣΗ:
«Σε αυτή την ειδική διαδρομή δεν υπάρχουν πολλές επιλογές, διότι δεν υπάρχουν ενδιάμεσες προσβάσεις. Έτσι μπορούν οι θεατές να πάνε από παραλία στο Αλεποχώρι ώστε να δουν λίγο την εκκίνηση. Από εκεί και έπειτα, αν κάποιος θέλει να κλειστεί μέσα στη διαδρομή, προτείνεται το ανηφορικό κομμάτι περί τα 2 χιλιόμετρα που έχει ορατότητα».
 
Ε.Δ. 3&7 (Πάνακτος)
Μήκος: 6,10 χλμ.
Ωράριο 1ου: 9.57 & 13.49
«Θεωρώ πως πρόκειται για μια γρήγορη ειδική διαδρομή χωρίς πολύ τεχνικό κομμάτι. Υπάρχει λίγο πρόβλημα γιατί υπάρχουν και λακκούβες, περίπου στο 1,5 χιλιόμετρο και σπασμένα κομμάτια. Μετά το χωριό η ειδική διαδρομή απλώνει λίγο. Κατά τη γνώμη μου είναι μια γρήγορη, αλλά όχι ιδιαίτερα τεχνική ειδική διαδρομή».
 
ΠΡΟΤΑΣΗ:
Η ενδιάμεση πρόταση οδηγεί μέσα στο χωριό από όπου περνάει η ειδική διαδρομή, εμπρός από τις ταβέρνες.
 
Ε.Δ.4&8 (Μελετάκι)
Μήκος: 8,30 χλμ.
Ωράριο 1ου: 10.48 & 14.40
«Είναι μια ειδική που προσφέρεται για παρακολούθηση. Σε όποιο σημείο και αν καθίσει ο θεατής, μπορεί να παρακολουθήσει με ασφάλεια, στο γρήγορο κομμάτι. Από τη μέση και μετά συμβαίνει κάτι που δύσκολα υπάρχει σε ειδική διαδρομή σήμερα, αφού η ειδική έχει χασίματα με 4η και 5η σχέση στο κιβώτιο. Έχουμε το βράχο δεξιά, το γκρεμό αριστερά και πρέπει να προσέξουμε τις λεπτομέρειες στο κομμάτι αυτό, γιατί δεν είναι φαρδύ κομμάτι, αφού από τα πολλά χιλιόμετρα στενεύει ο κόσμος. Αλλά είναι μια ειδική που νομίζω ότι όταν τερματίζει ένα πλήρωμα, βγαίνει ευχαριστημένο».
 
ΠΡΟΤΑΣΗ:
«Οπουδήποτε μέχρι τα μισά της ειδικής διαδρομής, μετά η διαδρομή είναι πολύ στενή και δύσκολη για παρακολούθηση».
 
«Συνοψίζοντας, μπορώ να πω ότι με δυο περάσματα από τον Άγιο Ιωάννη και δυο από το Μελετάκι, που είναι πολύ τεχνικές ειδικές διαδρομές, γεμίζεις οδηγικά, κάτι που δε συμβαίνει σε τόσο μεγάλο βαθμό με την Ψάθα ή την Πάνακτο».
 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ