X
Αγώνες

24 Ώρες Le Mans: Ξεκαθάρισμα…

Η έξοδος του Davidson, τα προβλήματα του Nakajima έχουν σαν αποτέλεσμα η Audi να ξεφύγει από την Toyota, με τα αυτοκίνητα της να φιγουράρουν από τη στιγμή που έπεσε η νύχτα στις τρεις πρώτες θέσεις της κατάταξης.




Μέσα σε μία ώρα ήρθαν τα πάνω κάτω στον αγώνα των 24 Ωρών του Le Mans. Αρχικά, η Audi ήταν αυτή που έδειξε το δρόμο στο συναγωνισμό με το υβριδικό R18 e-tron. Όμως, προβλήματα στα τρία από τα τέσσερα γερμανικά αυτοκίνητα, αλλά και μία αντεπίθεση διαρκείας από την Toyota έφερε τα πάνω κάτω, με τον αγώνα να ξεκινάει ουσιαστικά από την αρχή, την ώρα που δύο TS 030 ήταν στη δεύτερη και τρίτη θέση της γενικής. Σε εκείνο το σημείο, όμως, το ένα από τα δύο ιαπωνικά πρωτότυπα, και συγκεκριμένα αυτό που είχε ως οδηγό τον AnthonyDavidson εγκατέλειψε μετά από σύγκρουση, και μάλιστα ιδιαίτερα σφοδρή. H TS 030 του Βρετανού ακούμπησε σε πιο αργό αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια προσπεράσματος, με αποτέλεσμα να «απογειωθεί» και να προσγειωθεί στις προστατευτικές μπαριέρες. Ο Βρετανός μεταφέρθηκε στο ιατρείο της πίστας και από εκεί στο νοσοκομείο, για προληπτικούς λόγους, με τους γιατρούς να αναφέρουν ότι έχει πόνους στη μέση και πως έχει υποστεί σοκ. Όπως είναι φυσικό, η προσπάθεια της μίας εκ των δύο Toyota τέθηκε άμεσα εκτός αγώνα.

Μέχρι να καθαριστεί η πίστα, τα αυτοκίνητα κινούνταν για μία ολόκληρη ώρα πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας! Όμως, το δράμα για την ιαπωνική ομάδα δεν τελείωσε εδώ. Αμέσως μετά την επανεκκίνηση, ο Kazuki Nakajima που βρισκόταν στο τιμόνι της δεύτερης TS 030, στην προσπάθεια του να μπει σφήνα ανάμεσα σε δύο Audi, συγκρούστηκε με το Delta Wing που οδηγούσε ο συμπατριώτης του Satoshi Motoyama. Η σύγκρουση αυτή είχε σαν αποτέλεσμα να προκληθεί ζημιά στην TS 030 και ο Ιάπωνας να αναγκαστεί να μπει στα πιτ. Και ενώ όλα έδειχναν ότι η ζημιά είχε επιδιορθωθεί, ένα πρόβλημα στο ψυγείο έφερε το αυτοκίνητο και πάλι στα πιτ. Και εκεί παρέμεινε για αρκετή ώρα, τουλάχιστον μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, οπότε και βρίσκεται 32 γύρους πίσω από το πρώτο Audi.

Όπως είναι λογικό, στο γερμανικό στρατόπεδο πανηυρίζουν, αφού είδαν τα προβλήματα που αντιμετώπισαν νωρίς το πρωί τελικά δεν στοίχισαν στα Audi. Τα δύο υβριδικά Audi βρίσκονται στις δύο πρώτες θέσεις της κατάταξης, με αυτό τον Fassler/Lotterer/Treluyer να είναι στην κορυφή, μπροστά από αυτό των πολύπειρων McNish/Kristensen/Capello. Tην πρώτη τριάδα, συμπληρώνει ακόμα ένα Audi και συγκεκριμένα το R18 ultraτων Jarvis/Bonanomi/Rockenfeller, και μάλιστα με σημαντική διαφορά από τον τέταρτο. Μετά από οκτώ ώρες, στην κατηγορία P2 επικεφαλής είναι η Oreca-Nissanτων Firth/Hartley/Hughes, ενώ στην GTE Pro το δρόμο δείχνει η Corvette των Gavin/Milner/Westbroock. Tέλος, στην κατηγορία GT Am, μία ακόμα Corvette είναι επικεφαλής με τους Lamy/Canal.Bornhauser. Πάντως, έχοντας διανύσει μόλις το ένα τρίτο του αγώνα, και με τη νύχτα να αναμένεται μεγάλη, κανείς δεν μπορεί με σιγουριά να προδικάσει το οποιοδήποτε αποτέλεσμα!_Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!