X
Αγώνες

24 Ώρες Ελλάδα

Με μεγάλη επιτυχία διεξήχθη ο αγώνας 24 Ώρες Ελλάδα ο οποίος εκκίνησε το πρωί του Σαββάτου 22 Οκτωβρίου από τις Αχαρνές με σύμμαχο τον ηλιόλουστο καιρό και ολοκληρώθηκε 24 ώρες μετά στον Ωρωπό. Νικητές του αγώνα ήταν για ακόμα μία φορά οι Γιάννης Κατσαούνης - Μαθιός Μανσόλας με την Porsche 911 του 1965 οι οποίοι σε διαδρομή σχεδόν 1.000 χιλιομέτρων συγκέντρωσαν μόλις 11 βαθμούς ποινής.

Με μεγάλη επιτυχία διεξήχθη ο αγώνας 24 Ώρες Ελλάδα ο οποίος εκκίνησε το πρωί του Σαββάτου 22 Οκτωβρίου από τις Αχαρνές με σύμμαχο τον ηλιόλουστο καιρό και ολοκληρώθηκε 24 ώρες μετά στον Ωρωπό. Νικητές του αγώνα ήταν για ακόμα μία φορά οι Γιάννης Κατσαούνης – Μαθιός Μανσόλας με την Porsche 911 του 1965 οι οποίοι σε διαδρομή σχεδόν 1.000 χιλιομέτρων συγκέντρωσαν μόλις 11 βαθμούς ποινής.
Ο αγώνας ανήκε στην κατηγορία Regularity και τα 66 πληρώματα έπρεπε να καλύψουν τα 960 χιλιόμετρα έχοντας μέση ωριαία ταχύτητα 50χλμ/ώρα. Η χάραξη περιελάμβανε εξαιρετικές διαδρομές που παλαιότερα είχαν χρησιμοποιηθεί και στο Ράλι Ακρόπολις, τεχνικές, απαιτητικές και προκλητικές, κάτι που φάνηκε και στις δηλώσεις των πληρωμάτων οι οποίοι αν και δυσκολεύτηκαν απόλαυσαν τον αγώνα. Γιατί οι 24 Ώρες Ελλάδα που διοργάνωσε για 14η χρονιά ο ΣΙΣΑ δεν είναι ένας ακόμα αγώνας Regularity αλλά ο πλέον απαιτητικός και δύσκολος.

Τα πληρώματα έπρεπε να αντιμετωπίσουν την κόπωση από την πολύωρη οδήγηση αλλά και τις δυσκολίες και τις ιδιαιτερότητες της διαδρομής. Μάλιστα στο μεγάλο και νυχτερινό σκέλος υπήρχαν και περί τα 20 χιλιόμετρα χώματος στα οποία τα κλασικά αυτοκίνητα έπρεπε να προφυλαχτούν από ζημιές ώστε στη συνέχεια, στο ασφάλτινο κομμάτι, να επιταχύνουν και να μαζέψουν το χαμένο χρόνο. Κάτι που επισήμανε στους αγωνιζόμενους ο αλυτάρχης του αγώνα ο κος Τσιπλαντώνης στην ενημέρωση πριν την εκκίνηση. Σε αυτό το κομμάτι που περιελάμβανε και τμήμα της γνωστής ειδικής του Ταρζάν ήταν που κρίθηκαν πολλά όσον αφορά τον αγώνα που όπως είπαμε κέρδισαν οι Γιάννης Κατσαούνης – Μάθιος Μανσόλας με την Porsche 911. Εδώ να σημειώσουμε ότι οι Μπέντας Βασίλης – Γεωργάκας Κωστής με Ford Escort MK1 του 1968 προηγούνταν μέχρι τα Αντίκυρα (τελευταία ανασυγκρότηση πριν τον τερματισμό) αλλά μια μηχανική βλάβη τους ανάγκασε να εγκαταλείψουν.

Το σημείο που πρέπει να σταθούμε ήταν αναμφίβολα το μεγάλο πάρτι που στήθηκε το βράδυ του Σαββάτου στην κεντρική πλατεία της Καρδίτσας με την τεράστια συμβολή του Δήμου Καρδίτσας. Εκεί, οι αγωνιζόμενοι είχαν μια τρίωρη ανάπαυλα ενώ παράλληλα ο κόσμος θαύμαζε τα κλασικά αυτοκίνητα. Μάλιστα ο κόσμος ήταν τόσο πολύς που όταν έφταναν τα αυτοκίνητα έπρεπε να παραμερίσει προκειμένου αυτά να φτάσουν στο χώρο της ανασυγκρότησης. Σε κάποιους το κλίμα θύμισε τα πρώτα Ιστορικά Ακρόπολις. 

Στο ίδιο σημείο το Κέντρο Ελαστικών-Ζαντών Σταυράκης, εκ των βασικών χορηγών του αγώνα, προσέφερε τεχνική υποστήριξη στους αγωνιζόμενους συμβάλλοντας στο να φτάσουν στον τερματισμό. Ο αγώνας 24 Ώρες Ελλάδα ολοκληρώθηκε και τυπικά το απόγευμα της Δευτέρας 24 Οκτωβρίου στα γραφεία του ΣΙΣΑ με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων και την απονομή των κυπέλλων στους νικητές κάθε κατηγορίας. 

Ο ΣΙΣΑ θέλει δημόσια να ευχαριστήσει όλους τους χορηγούς που βοήθησαν τον αγώνα και πιο συγκεκριμένα το Δήμο Καρδίτσας, το Κέντρο Ελαστικών-Ζαντών Σταυράκης, το Ξενοδοχείο Αλκυωνίς, την Εταιρεία SP Tableware, το Home Factory Outlet καθώς επίσης και την Red Bull που με τα κορίτσια της βρισκόταν από την εκκίνηση μέχρι και τον τερματισμό στο πλάι των αγωνιζομένων. Επίσης τους κριτές αλλά και όλους όσους συνέβαλλαν στην ομαλή και άρτια τέλεση του αγώνα και φυσικά τους αγωνιζόμενους που παρά τις οικονομικές δυσκολίες συμμετείχαν σε έναν αγώνα με τη δική του ξεχωριστή ταυτότητα. Ραντεβού για το 15ο 24 Ώρες Ελλάδα το 2012.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!