X
Αγώνες

24 heures du Mans: Audi ξανά…

Για δέκατη τρίτη φορά η γερμανική εταιρεία κερδίζει το δημοφιλέστερο 24ωρο στον κόσμο, όντας περισσότερο αξιόπιστη και πιο τυχερή από τους διώκτες της, την Toyota και την Porsche.

Για δέκατη τρίτη φορά η γερμανική εταιρεία κερδίζει το δημοφιλέστερο 24ωρο στον κόσμο, όντας περισσότερο αξιόπιστη και πιο τυχερή από τους διώκτες της, την Toyota και την Porsche.

 

Oι Ιάπωνες έχασαν την TS 040 των Wurz/Sarrazin/Nakajima την 14η ώρα του αγώνα, στις 5 το πρωί, με πρόβλημα στα ηλεκτρονικά. Oι δύο πρώτες θέσεις πέρασαν στα χέρια της Audi, με αυτό των Fassler/Lotterer/Treluyer να είναι πρώτο. Και ενώ είχαν δημιουργήσει μία σημαντική διαφορά, το R18 e-tron αντιμετώπισε πρόβλημα με το τούρμπο, με αποτέλεσμα να μπει στα πιτ χάνοντας τη διαφορά που είχε χτίσει. Στη συνέχεια, οι Gene και Krinstensen οδήγησαν το R18 με τον αριθμό 1 και διεύρυναν τη διαφορά στον ένα γύρο από τους διώκτες τους.

Λίγο μετά την συμπλήρωση της 20ης ώρας, το Audi του Δανού πολυνίκη του Le Mans Tom Kristensen αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα, και αναγκάστηκε να παραμείνει στα πιτ για περίπου 18 λεπτά, χάνοντας έτσι την πρώτη θέση και πέφτωντας τρεις γύρους πίσω από την κορυφή. Εκεί βρέθηκαν προσωρινά οι Bernhard/Webber/Hartley με την Porsche 919. Όμως, τα πρωτότυπα από το Τσουφενχάουζεν σύντομα αναγκάστηκαν να υποχωρήσουν, ενώ με την είσοδό τους στα πιτς λίγο πριν την πτώση της καρό σημαίας βρέθηκαν στην 37η και στην 38η θέση της γενικής κατάταξης.

Ήταν η τρίτη νίκη με την Audi στο Le Mans για το πλήρωμα Fassler-Lotterer-Treluyer, που άφησαν στη δεύτερη θέση του βάθρου το Audi R18 e-tron με τον αριθμό 1 του πολυνίκη της πίστας Tom Kristensen, ενώ η Toyota ανέβηκε τρίτη στο βάθρο των νικητών με το πρωτότυπο αριθμός 8. Πλήρη αποτελέσματα του αγώνα, που τον παρακολούθησαν 263.300 θεατές, θα βρείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.24h-lemans.com/live/en

ΟΙ ΝΙΚΕΣ ΤΗΣ ΑUDI ΣΤΟ LE MANS

2000: Biela-Kristensen-Pirro, R8

2001: Biela-Kristensen-Pirro, R8

2002: Biela-Kristensen-Pirro, R8

2004: Ara-Kristensen-Capello, R8

2005: Lehto-Werner-Kristensen, R8

2006: Biela-Pirro-Werner, R10 TDI

2007: Biela-Pirro-Werner, R10 TDI

2008: Kristensen-McNish-Capello, R10 TDI

2010: Rockenfeller-Bernhard-Dumas, R15 TDI plus

2011: Fassler-Lotterer-Treluyer, R18 TDI

2012: Fassler-Lotterer-Treluyer, R18 e-tron quattro

2013: Kristensen-McNish-Duval, R18 e-tron quattro

2014: Fassler-Lotterer-Treluyer, R18 e-tron quattro

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!