X
Αγώνες

24 heures du Mans: Ακόμη μια νίκη για την Αudi

Oι Lotterer, Fassler και Treluyer κέρδισαν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τον κλασικό αγώνα, αυτή τη φορά με το υβριδικό Αudi R18 e-tron Quattro.

O αγώνας εξελίχθηκε σε εσωτερική υπόθεση των δύο υβριδικών Audi R18 e-tron Quattro. Από τα μισά του αγώνα, και συγκεκριμένα την 12η ώρα, τα γερμανικά πρωτότυπα πέρασαν στις τρεις πρώτες θέσεις της κατάταξης, ξεφεύγοντας από τους υπολοίπους και ξεκαθαρίζοντας ότι ο αγώνας θα κατέληγε στα δικά τους χέρια. Την ίδια ώρα, η μοναδική εργοστασιακή Toyota που μετά από περίπου μία ώρα στα pit επέστρεφε στην πίστα, εγκατέλειπε από πρόβλημα στον κινητήρα ολοκληρώνοντας τον καταστροφικό για την ιαπωνική ομάδα αγώνα. Μάλιστα, τα νέα για την Toyota δεν ήταν καλά ούτε στην περίπτωση του Anthony Davidson, ο οποίος και διαγνώστηκε ότι έχει δύο σπασμένους σπόνδυλους μετά τη χθεσινή του σφοδρή έξοδο.

Πίσω στον αγώνα, τη 12η ώρα λοιπόν, με τρία Audi στις τρεις πρώτες θέσεις, ο Tom Kristensen άρχισε να πιέζει στο 2ο e-tron τον Μarcel Fassler που οδηγούσε το 1ο υβριδικό, μειώνοντας σημαντική τη μεταξύ τους διαφορά. Όμως, όταν ο Alan McNish άλλαξε τον Kristensen, ο Ελβετός κατάφερε να διευρύνει και πάλι τη διαφορά παραμένοντας στην κορυφή. Σε εκείνο το σημείο, τα δύο υβριδικά e-tron διεύρυναν σημαντικά τη διαφορά τους από τους υπόλοιπους, ξεφεύγοντας σε επίπεδο γενικής. Όμως, ο αγώνας είχε αρκετό δρόμο ακόμα και την 14η ώρα το 1ο Audi με τον Fassler στα πηδάλια, είχε ένα τετ α κε με αποτέλεσμα να μπει στα πιτ και στην κορυφή να περάσει ο McNish με το 2ο Audi. Όταν πήρε τα πηδάλια του 1ου e-tron ο Lottererκατάφερε να ανοίξει κι άλλο την ψαλίδα και άρχισε να κτίζει μία διαφορά από το Νο2 Audi.

Την ίδια ώρα, ο Loic Duval πέταγε με το R18 Ultra ανεβαίνοντας 4ος και συμπληρώνοντας ένα ιδανικό 1-2-3-4 για την γερμανική ομάδα. Το δράμα όμως του 24ώρου αγώνα δεν σταμάτησε εδώ, αφού η εξέλιξη στη συνέχεια ήταν συναρπαστική! Αρχικά, την 18η ώρα, ο Γάλλος Benoit Treluyer ένιωσε μία αδιαθέσια και έμεινε εκτός αυτοκινήτου αφήνοντας μόνους τους Fassler και Lotterer. Σαν να μην έφτανε αυτό, το Νο 1 e-tron με τον Ελβετό στα πηδάλια είχε μία σύγκρουση με μία Corvette, με αποτέλεσμα να μπει στα pit για επισκευή σε κάποια αεροδυναμικά βοηθήματα, επιτρέποντας στο δεύτερο υβριδικό Audi να επιστρέψει στη μάχη της κορυφής!
Με τα δύο Audi να κινούνται σε δαιμωνιώδη ρυθμό, η στρατηγική των pit stop και τα λάθη έμελλε να παίξουν σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα. Αρχικά, η στρατηγική ήταν αυτή που έφερε το Νο 2 Audi στην κορυφή της κατάταξης, με βραχεία κεφαλή. Όμως, ο Γάλλος Treluyer επέστρεψε στο κόκπιτ του πρωτοτύπου αφού αισθάνθηκε καλύτερα, σημειώνοντας εξαιρετικούς χρόνους και φέρνοντας το Νο1 e-tron και πάλι στην κορυφή! Σε εκείνο το σημείο, όμως, ο φρενήρης ρυθμός είχε σαν αποτέλεσμα να αρχίσουν και τα λάθη μετά από κούραση τόσων ωρών. Και αυτό ήρθε από το δεύτερο Αudi και συγκεκριμένα από τον Alan McNish. Ο Σκωτσέζος πρώην πιλότος της Formula 1 κατάφερε να μειώσει τη διαφορά και μάλιστα να φέρει το αυτοκίνητο του πρώτο στην κατάταξη, χτίζοντας και μία διαφορά ασφαλείας περίπου 40 δευτερολέπτων από το δεύτεροι υβριδικό Audi! Όμως, λίγο μετά έχασε την αυτοσυγκέντρωση του βγήκε από την πίστα, χτυπώντας στην προστατευτική μπαριέρα και πληγώνοντας το R18. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μπει το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα, αν και ο Σκωτσέζος κατάφερε να φέρει το αυτοκίνητο στα pit για επισκευή και να επιστρέψει στον αγώνα εκμεταλλευόμενοι και το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας. Έτσι, το Νο1 R18 με τον Treluyer στα πηδάλια πέρασε και πάλι στην κορυφή._Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!