X
Αγώνες

24 heures du Mans 2014: Preview

Λίγα 24ωρα έμειναν ακόμη για να ξεκινήσει ο πιο σημαντικός αγώνας ταχύτητας και αντοχής αυτοκινήτων στον κόσμο, οι διάσημες 24 ώρες του Μαν.

Λίγα 24ωρα έμειναν ακόμη για να ξεκινήσει ο πιο σημαντικός αγώνας ταχύτητας και αντοχής αυτοκινήτων στον κόσμο, οι διάσημες 24 ώρες του Μαν. Το γεγονός, που συνδέεται άμεσα με την θρυλική πίστα των 13,629 χλμ., είναι η επιστροφή της Porsche στη μεγάλη κατηγορία LMP1. Η γερμανική εταιρεία συμμετείχε τα τελευταία χρόνια στη διοργάνωση με την RS Spyder της LMP2, με στόχο κυρίως την πώληση του πρωτοτύπου σε ιδιωτικές αγωνιστικές ομάδες. Το 2014 θα είναι τελείως διαφορετικό για το εργοστάσιο από το Τσουφενχάουζεν, αφού με την 919 Hybrid της κατηγορίας LMP1 θα παλέψουν για τη νίκη στη γενική κατάταξη. Στο cockpit των ενός εκ των δύο πρωτοτύπων θα καθίσει και ο μέχρι πέρισυ οδηγός της Red Bull στη Formula 1 Μark Webber.

24 HEURES DU MANS 2014: ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ

Bέβαια, θα είναι δύσκολο για τους Γερμανούς να νικήσουν με την πρώτη τους εμφάνιση και να διευρύνουν -όντας πολυνίκες του αγώνα- τις νίκες τους στην περίφημη πίστα στις 17. Στις ελεύθερες δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν πριν λίγες ημέρες οι δύο 919 Hybrid σημείωσαν τον πέμπτο και τον έβδομο ταχύτερο χρόνο, επίδοση που δίνει πολλές ελπίδες για τη διεκδίκηση μιας θέσης στο βάθρο, έτσι για αρχή. Τα test practice ανέδειξαν ταχύτερες τις Toyota TS 040, με τα Audi R18 e-tron quattro να ακολουθούν στα 0,7 δευτερόλεπτα. Ασφαλώς, είναι νωρίς για να υπάρξουν προγνωστικά σε ένα αγώνα όπου η στρατηγική και η τακτική παίζουν τον κυριότερο ρόλο.

24 HEURES DU MANS 2014: FREE PRACTICE

Η υπόθεση της νίκης είναι ένα άλυτο παζλ μέχρι στιγμής: Τα Audi R18 e-tron quattro είναι με βραχεία κεφαλή τα φαβορί, με τις Toyota TS 040 Hybrid να μπορούν να διεκδικήσουν με ίσους όρους τη νίκη, αν δεν υπάρξουν θέματα αξιοπιστίας. Από εκεί και πέρα, σαφώς έχει σημαντικές πιθανότητες και η Porsche 919 Hybrid, αν κάποια προβλήματα νεότητας δεν ψαλιδίσουν τις φιλοδοξίες των πιλότων και των τεχνικών της γερμανικής εταιρείας.

Οι άλλες κατηγορίες

Στην LMP2 ο νικητής θα έχει κινητήρα της Νissan, αφού μόλις τρία πρωτότυπα -κι όχι τα πιο ανταγωνιστικά- δεν φέρουν το μηχανικό σύνολο της ιαπωνικής εταιρείας. Τα Oreca-Nissan έχουν τις περισσότερες πιθανότητες να κερδίσουν τη συγκεκριμένη κατηγορία, ενώ στην LM GTE Pro η πρώτη θέση θα παιχτεί μεταξύ των Ferrari 458 Italia και των Chevrolet Corvette C7. Ένας… στρατός από Ferrari 458 Italia έχει δηλωθεί στην επόμενη κλάση, την LM GTE Am, ωστόσο το έργο τους δε θα είναι καθόλου εύκολο, αφού σε αυτήν θα βρουν μπροστά τους τις Porsche 911 GT3 RSR και τις Aston Martin Vantage V8.

Η δράση…

ξεκινά το βράδι της Πέμπτης με τις επίσημες χρονομετρημένες δοκιμές για την pole-position και συνεχίζεται το Σάββατο στις 4 το μεσημέρι, με την εκκίνηση του μεγάλου αγώνα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!