Η τριήμερη περιπέτεια του 14ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις ξεκίνησε σήμερα από τους πρόποδες της Ακρόπολης και ολοκληρώθηκε στις Ολυμπιακές Εγκαταστάσεις του Αμαρουσίου μετά από 3 ειδικές διαδρομές.
Το σημερινό πρώτο σκέλος του αγώνα διεξήχθη σε ασφάλτινες επιφάνειες και περιελάμβανε τρεις πασίγνωστες ειδικές διαδρομές στην περιοχή της Αττικής. Η αρχή έγινε από την Ριτσώνα, για να συνεχίσουν τα πληρώματα στον Άγιο Μερκούριο και από εκεί στην ειδική της Πεντέλης πριν επιστρέψουν στο ΟΑΚΑ. Ο άστατος καιρός και οι έντονες βροχοπτώσεις σε κάποια χρονικά σημεία του αγώνα, είχαν σαν αποτέλεσμα η επιλογή των ελαστικών να αποδειχθεί ιδιαίτερα σημαντική, ενώ δυσκόλεψε και τις προσπάθειες των οδηγών.
Οι Ιταλοί “Pedro”-Baldaccini με την δεκαεξαβάλβιδη Lancia Delta Integrale ήταν αυτοί που κατάφεραν να κερδίσουν τις δύο από τις τρεις ειδικές της ημέρας, καταφέρνοντας να χτίσουν μία μικρή αλλά σημαντική διαφορά στο τέλος του σκέλους. Στην πρώτη ειδική διαδρομή, τη Ριτσώνα, οι Myrsell-Junttilla με την Porsche 911 RSR έκαναν την έκπληξη σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο της και περνώντας επικεφαλής. Η αντίδραση του πληρώματος της Delta, όμως, ήταν άμεση στο Μερκούρη και στην Πεντέλη, με αποτέλεσμα να βρίσκονται μπροστά από την 911 25 δευτερόλεπτα στο τέλος της ημέρας.
Στη μάχη με τους πρώτους, όμως, είδαμε και ένα ελληνικό πλήρωμα, και συγκεκριμένα τους Πίτσο-Καραπαπάζη με την Τοyota Celica GT 2000, που τόσο στη Ριτσώνα, όσο και στην Πεντέλη έκαναν τον δεύτερο χρόνο της γενικής! Όμως, ένα πρόβλημα στα φρένα στην ειδική του Μερκούρη, τους κόστισε σχεδόν ένα λεπτό, με αποτέλεσμα να φιγουράρουν αυτή τη στιγμή στην 5η θέση της γενικής. Μπροστά τους, βρίσκονται οι Αnders και Ingrid Johnsen με ακόμα μία 911 που βρίσκονται στην 3η θέση της γενικής και τους Marenzana-Beltrame μία μία Porsche 911 SC. Στην πρώτη δεκάδα του ευρωπαϊκού αγώνα, βρίσκονται και τα ελληνικά πληρώματα των Κουτσίκου-Παυλή Κορρέ με την BMW 2002ti και των Γιοβά-Γρηγοριάδη με το Audi 80 GT, και συγκεκριμένα στην 9η και 10η θέση της γενικής.
Το 14ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, όμως, έχει και ελληνικό ενδιαφέρον, αφού υπάρχουν πληρώματα που συμμετέχουν μόνο στον “ελληνικό” αγώνα, που προσμετράει στο εθνικό μας αγώνα. Εδώ, πρώτους συναντάμε τους Τσαλαματά-Μπαμπαλής με το Ford Escort RS2000 που έχουν σημειώσει εντυπωσιακούς χρόνους και αν προσμετρούσαν στη γενική κατάταξη του ευρωπαϊκού αγώνα θα βρίσκονταν στην 4η θέση της γενικής και θα διεκδικούσαν την 3η! Δεύτεροι, είναι οι Πίτσος-Καραπαπάζης με την Celica, ενώ αρκετά πιο πίσω συναντάμε τους Παραδείση-Ποιμενίδη με το Ford Escort RS2000.
Αύριο, τα πληρώματα θα ξεκινήσουν από το ΟΑΚΑ για το δεύτερο και πάλι ασφάλτινο σκέλος του αγώνα, το οποίο και θα είναι ιδιαίτερα απαιτητικό αφού περιλαμβάνει επτά ειδικές διαδρομές. Αναλυτικές πληροφορίες, ωράριο και προσβάσεις μπορείτε να βρείτε στο επίσημο site του αγώνα, στη διεύθυνση http://historic.acropolisrally.gr/GR/2015/ _Π.T.