X
Αγώνες

13o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: Στον «Lucky» ο πρώτος!

Ο Ιταλός «Lucky» κατάφερε με την Lancia 037 να επικρατήσει στον ασφάλτινο αγώνα του 13ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, μετά από μάχη με τον συμπατριώτη του Enrico Brazzoli με ίδιο αυτοκίνητο.

Το πρώτο ασφάλτινο σκέλος του 13ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις ολοκληρώθηκε, με τον Luigi Batistoli γνωστός ως «Lucky», να κατακτά τη νίκη στον πρώτο αγώνα με την εντυπωσιακή Lancia 037. Ο Ιταλός οδηγός, που δίπλα του είχε την πολύπειρη Fabrizia Pons, είχε από την αρχή της ημέρας σπουδαία μάχη με τον συμπατριώτη του Enrico Brazoli με ακόμα μία 037. O «Lucky» έχασε αρκετό χρόνο στην πρώτη ειδική της ημέρας, όταν και είχε ένα τετ α κε, με αποτέλεσμα να βρεθεί περισσότερα από δέκα δευτερόλεπτα πίσω του. Παρόλα αυτά, αύξησε το ρυθμό του στη συνέχεια, μειώνοντας τη διαφορά και εν τέλει στο δεύτερο πέρασμα από την Παύλιανη δημιούργησε μία διαφορά ασφαλείας από τον συμπατριώτη του, η οποία του επέτρεψε να κερδίσει το ασφάλτινο σκέλος.

Ο Brazzoli που ήταν στη μάχη μέχρι εκείνο το σημείο, είχε μία μικρή έξοδο στην δεύτερη Παύλιανη, με αποτέλεσμα να χάσει και αυτός από τη μεριά του χρόνο και μαζί κάθε ελπίδα για τη νίκη. Ο Ιταλός με την λευκή-κόκκινη 037, παρόλα αυτά, αποκόμισε με τη δεύτερη θέση σημαντικούς βαθμούς για τη συνέχεια και ιδιαίτερα στην προσπάθεια του για κατάκτηση του τίτλου στην κατηγορία 4. Αρκετά πιο πίσω, την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ακόμα ένας Ιταλός, ο Lucio da Zanche με την Porsche 911 Carrera RS. O οδηγός από τη γειτονική χώρα ήταν ο μοναδικός που προσπάθησε να ακολουθήσει το ρυθμό των Lancia, καταφέρνοντας να κερδίσει μάλιστα και μία ε.δ., το πρώτο πέρασμα από το Χάνι Ζαγκανά. Την ίδια ώρα, η 3η θέση που κατέκτησε τον φέρνει σε τροχιά τίτλου στην κατηγορία 2. Την πρώτη πεντάδα, συμπλήρωσαν οι Karl Wagner και Mats Myrsell, αμφότεροι με Porsche 911.

Πιο πίσω, όμως, είχαμε μάχη ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα, και συγκεκριμένα ανάμεσα στους Καροτσιέρη-Μαχαίρα και Μανδρούκα-Τσάδαρη, αμφότεροι με Porsche 911. Οι τελευταίοι, και περσινοί Πρωταθλητές Ιστορικών, ξεκίνησαν εντυπωσιακά και μετά από δύο ειδικές κατάφεραν να περάσουν μπροστά από τους συναθλητές τους. Όμως, στο δεύτερο Χάνι Ζαγκανά άρχισαν να αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τον κινητήρα της 911, το οποίο εν τέλει τους έθεσε εκτός αγώνα. Έτσι, χωρίς άγχος πλέον, ο Ανδρέας Καροτσιέρης οδήγησε εντυπωσιακά την δική του 911, προσφέροντας θέαμα στους θεατές και επικρατώντας και στον ελληνικό αγώνα για την πρώτη ημέρα.

Στη δεύτερη θέση της ελληνικής κατάταξης, τερμάτισαν οι Γιοβάς-Γρηγοριάδης με το Audi 80 GT, οι οποίοι εκμεταλλεύθηκαν το γεγονός ότι οι ειδικές ήταν κατηφορικές και ιδιαίτερα τεχνικές, και σε συνδυασμό με τις οδηγικές τους ικανότητες σημείωσαν εντυπωσιακές επιδόσεις. Την πρώτη τριάδα, συμπλήρωσαν οι Χριστοδούλου-Βαϊτσος με το όμορφο Nissan 240 RS, που στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα πρόσφεραν πλούσιο θέαμα πλαγιολισθαίνοντας με ιαπωνικό κουπέ. Παράλληλα, αξίζει να σημειώσουμε και τις εξαιρετικές επιδόσεις του Πρωταθλητή Ελλάδος του 1993, Κώστα Αποστόλου, που με τον Παναγιώτη Κουτσίκο απογείωσαν στις τεχνικές ε.δ. το VW Golf GTi, σημειώνοντας πολύ καλούς χρόνους, ειδικότερα αν αναλογιστούμε τις δυνατότητες του γερμανικού χάτσμπακ, και τερματίζοντας 4οι στον ελληνικό αγώνα.

Πάντως, οι δύο παραπάνω συνδυασμοί είχαν ενδιαφέρουσα μάχη με τους Χωριανόπουλο-Φωτεινόπουλο με ακόμα ένα Audi 80 GT και Λάμπρου-Κόλλια με την υπέροχη Renault Alpine. Οι μεγάλοι άτυχοι του αγώνα, όμως, ήταν και σήμερα οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης. Το ταχύτατο ελληνικό πλήρωμα και νικητές του αγώνα το 2009, επανεκκίνησαν σήμερα κάνοντας χρήση του «catching up» (superally ιστορικών, όπου και για κάθε ε.δ. που δεν εκκινούν δέχονται ένα λεπτό ποινής αντί για πέντε όπως στο WRC) αλλά μόλις στο δεύτερο Χάνι Ζαγκανά εγκατέλειψαν από κινητήρα, αποδεικνύοντας εν τέλει η τύχη δεν ήταν με το μέρος τους σε αυτόν τον αγώνα.

Παράλληλα, στον αγώνα της Regularity, υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον, με τέσσερις οδηγούς να βρίσκονται πολύ κοντά και να διεκδικούν τη νίκη. Μέχρι την 23η ε.δ., οι Κατσαούνης-Μανσόλας με την Porsche 911 βρίσκονται στην κορυφή της κατάταξης με 33,1 βαθμούς ποινής, αλλά με τους Paolo Marcatillj με ίδιο αυτοκίνητο να ακολουθούν με 34,4 βαθμούς. Όμως, οι Δημήτρης και Άγγελος Κουνέλης με το Mini βρίσκονται ελάχιστα πίσω με 35 βαθμούς ποινής και οι Λυκάκης-Κίκιζας επίσης με Porsche 911 βρίσκονται στη μάχη με 35,7 βαθμούς! Όλες οι παραπάνω διαφορές, είναι ελάχιστες και η μάχη αναμένεται σπουδαία.

Με τον πρώτο αγώνα να αποτελεί παρελθόν, ήδη τα αυτοκίνητα βρίσκονται στο σέρβις παρκ και οι μηχανικοί δίνουν μάχη με το χρόνο για να «μεταμορφώσουν» τα αυτοκίνητα από ασφάλτινα, σε χωμάτινα. Ο αυριανός δεύτερος αγώνας, περιλαμβάνει συνολικά τέσσερις ειδικές διαδρομές, και συγκεκριμένα δύο περάσματα από τους Βωξίτες και το Δροσοχώρι, για να επιστρέψουν στη συνέχεια στην Ακρόπολη για τον τερματισμό._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!