X
Αγώνες

13o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: Η δράση άρχισε!

Το Ιστορικό Ακρόπολις βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με τον Ιταλό «Lucky» στο τιμόνι της Lancia 037 να πραγματοποιεί και τις δύο φορές τον ταχύτερο χρόνο, αλλά με μικρή διαφορά από Enrico Brazzoli με ακόμα μία 037.

Το 13ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με τους πρωταγωνιστές του ευρωπαϊκου και ελληνικού Πρωταθλήματος να περνούν στην αγωνιστική δράση. Η σημερινή ημέρα αποτέλεσε το «ορεκτικό» του ασφάλτινου σκέλους, με την τέλεση δύο περασμάτων από την ε.δ. Αμφίκλεια των 14 περίπου χιλιομέτρων. Αρχικά, δημιουργήθηκε ένα μπέρδεμα αναφορικά με τη σειρά εκκίνησης για τους φίλους των αγώνων, αφού διαφορετικά ονόματα έβλεπαν στη λίστα συμμετοχών και άλλα πέρναγαν μπροστά τους. Ο λόγος έγκειται στο γεγονός ότι εν τέλει θα υπάρχουν δύο διαφορετικές κατατάξεις του αγώνα, μία για τους οδηγούς της FIA και διαφορετική για αυτούς του ελληνικού Πρωταθλήματος. Βέβαια, υπάρχουν πληρώματα που θα συμμετέχουν και στις δύο κατατάξεις, δημιουργώντας ένα γενικότερο μπέρδεμα, αν και είναι ένα πρόβλημα που συναντήσαμε και στο Ραλλυ Ακρόπολις φέτος, στο πλαίσιο του ERC. Εμείς από την πλευρά μας θα αντιμετωπίσουμε τον αγώνα όπως αναφέρει η λογική, αντιπαραθέτωντας τις επιδόσεις των ελληνικών πληρωμάτων με αυτές των ξένων.

Σημερα, λοιπόν, τα πληρώματα πέρασαν δύο φορές από την ειδική Αμφίκλεια, με τον Ιταλό «Lucky» να πραγματοποιεί αμφότερες τον ταχύτερο χρόνο. Ο Ιταλός οδηγός της Lancia 037 είχε όμως να αντιμετωπίσει τον συμπατριώτη του, και πρώην Πρωταθλητή το 2009, Enrico Brazzoli με ίδιο αυτοκίνητο, ο οποίος και τις δύο φορές ακολούθησε με ελάχιστη διαφορά. Είναι χαρακτηριστικό, ότι μετά το πέρας και των δύο ε.δ., ο «Lucky» έχει μόλις 0,9 δλ. διαφορά υπέρ του! Όπως ήταν φυσιολογικό, οι Lancia 037 είχαν το πλεονέκτημα στην ανηφορική ασφάλτινη Αμφίκλεια ελέω ισχύος, αλλά και ικανότητας των έμπειρων Ιταλών οδηγών. Έτσι, τρίτος ακολουθεί ο επίσης Ιταλός Lucio Da Zanche με την Porsche 911 Carrera RS, ο οποίος είναι διεκδικητής του τίτλου στην κατηγορία 2 του ευρωπαϊκού Πρωταθληματος. Ο Αυστριακός Karl Wagner και ο Σουηδός Mats Myrsell, αμφότεροι με Porsche 911 συμπληρώνουν την πρώτη πενταδα.

Πρώτος Έλληνας, στην έκτη θεση της άτυπης γενικής κατάταξης, ακολουθούν οι Καροτσιέρης-Μαχαίρας με την Porsche 911, οι οποίοι ήταν οι ταχύτεροι Έλληνες και στις δύο ε.δ., έστω και με μικρή διαφορά απο τους Μανδρούκα-Τσάδαρη. Οι περσινοί Πρωταθλητές στην κατηγορία των Ιστορικών, ακολουθούν μόλις 9,7 δευτερόλεπτα πίσω τους, αφήνοντας ανοικτούς λογαριασμούς για την αυριανή ημέρα. Τρίτος μεταξύ των Ελλήνων, βρίσκεται ο Αντώνης Γιοβάς με το Audi 80 GT και τον Κώστα Γρηγοριάδη δίπλα του, οι οποίοι αύριο αναμένεται να έχουν σπουδαία μάχη με τους Λάμπρου-Κόλλια που οδηγούν μία υπέροχη Renault Alpine. Όμως, σήμερα ειχαμε και την πρώτη σημαντική απώλεια, που δεν ήταν άλλη από τους νικητές του αγώνα το 2009, Βασίλη και Γιάννη Βελάνη, οι οποίοι και εγκατέλειψαν μετά το πέρας της πρώτης ε.δ. από μηχανικό πρόβλημα. Λογικά, θα καταφέρουν και θα επαννεκινήσουν την Κυριακή, στο χωμάτινο σκέλος του αγώνα, όπου και αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν με το Ford Escort RS1600.

Η αυριανή ημέρα, η οποία και θα διεξαχθεί και πάλι σε ασφάλτινες επιφάνειες, περιλαμβάνει δύο ειδικές, το Χάνι Ζαγκανά και την Παύλιανη, με τους οδηγούς να περνούν τρείς φορές από την πρώτη και δύο από τη δεύτερη. Η πρώτη θέση αναμένεται να είναι υπόθεση των δύο Lancia, οι οποίες ξεχώρισαν από σήμερα, αλλά οι μάχες ανάμεσα σε πληρώματα, όπως και στους Έλληνες οδηγούς, αναμένεται να έχουν μεγάλο ενδιαφέρον._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!