top icon
Αγώνες

Ένα όνειρο τρελό!

Η πρώτη ημέρα του 56ου Ράλλυ Ακρόπολις ολοκληρώθηκε, με τον Λάμπρο Αθανασούλα να βρίσκεται στην πρώτη θέση του PWRC, κάνοντας τον αγώνα να μοιάζει με όνειρο που έγινε πραγματικότητα.

Η πρώτη ημέρα του 56ου Ράλλυ Ακρόπολις ολοκληρώθηκε, με τον Λάμπρο Αθανασούλα να βρίσκεται στην πρώτη θέση του PWRC, κάνοντας τον αγώνα να μοιάζει με όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Αμέσως μετά την επιστροφή του στο σέρβις παρκ του Λουτρακίου, ο 33χρονος οδηγός μας περιγραφεί τη σημερινή ονειρική, για τον ίδιο αλλά και για τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας, μέρα!
 
«Το 56ο Ράλλυ Ακρόπολις ξεκίνησε και το πρώτο μέρος της μεγάλης περιπέτειας ολοκληρώθηκε με έναν τρόπο που αναμφίβολα μας προκαλεί τεράστια χαρά. Όλα εξελίχθηκαν ιδανικά για εμάς και αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στην πρώτη θέση του PWRC! Ας αρχίσουμε, όμως, να ξετυλίξουμε μαζί το κουβάρι της σημερινής ημέρας από την πρώτη ειδική διαδρομή το Χαρβάτι. Εκεί και συγκεκριμένα στα πρώτα μισά της διαδρομής, πλησιάσαμε το προπορευόμενο από εμάς αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα να μην βλέπουμε από τη σκόνη για 800 μέτρα. Στη συνέχεια, αποκτήσαμε ορατότητα, όμως χτυπήσαμε κάπου το αυτοκίνητο εμπρός αριστερά. Τότε, νομίζαμε ότι είχαμε κλαταρισμένο ελαστικό και στα επόμενα δύο με τρία χιλιόμετρα ψάχναμε κάποιο σημείο να σταματήσουμε να το αλλάξουμε. Όμως, όπως αποδείχθηκε, δεν είχαμε πρόβλημα με το ελαστικό μας, αλλά αναμφίβολα χάσαμε τουλάχιστον πέντε με έξι δευτερόλεπτα.
 
Αυτό δεν μας προβλημάτισε, αφού και πάλι ο χρόνος ήταν ανταγωνιστικός. Ικανοποιημένοι, κατευθυνθήκαμε στη δεύτερη ειδική, τη Θήβα. Εκεί, το αυτοκίνητο γλιστρούσε πολύ και δυσκολευόμασταν να βρούμε τον σωστό τρόπο οδήγησης, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του. Παρόλα αυτά, όμως, ο χρόνος ήταν καλός και η ικανοποίηση μας ήταν μεγάλη. Όταν φτάσαμε στο remote service της Ιτέας δεν πίστευα ότι θα μπορούσαμε να κερδίσουμε στις γρήγορες ειδικές διαδρομές, όπως είναι οι Βωξίτες και το Δροσοχώρι, αφού δεν ξέραμε πως θα συμπεριφερόταν το αυτοκίνητο σε αυτές, ελέω των υψηλών ταχυτήτων και της αντίστοιχης μέσης ωριαίας. Όταν ξεκινήσαμε στους Βωξίτες, διαπιστώσαμε ότι γλιστράγαμε πολύ, αλλά τελικά καταλήξαμε με τον συνοδηγό μου, τον Νίκο, ότι πρέπει να το οδηγούμε επιθετικά, με αυτόν τον τρόπο. Έτσι, συνεχίσαμε πιέζοντας το πόδι στο πάτωμα και ο χρόνος μας βγήκε. Εν συνεχεία, αντιμετωπίσαμε ένα μικρό πρόβλημα με το χειρόφρενο, αλλά χωρίς να μας επηρεάσει πολύ. Βασικά, αυτό που προσπαθώ να κάνω είναι να βελτιώνομαι διαρκώς εγώ και το αυτοκίνητο. Ωστόσο, για να είναι ακόμα πιο άνετος πίσω από το τιμόνι του θα ήθελα περισσότερο ουδέτερο.
 
Για αυτό τον λόγο, θα κάνουμε κάποιες αλλαγές αύριο στο στήσιμο του αυτοκινήτου, επιλέγοντας πιο λίγο σκληρά ελατήρια. Βέβαια, το γεγονός ότι βρισκόμαστε στην πρώτη θέση του PWRC μας κάνει πραγματικά ευτυχισμένους. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι παίρνουν τα μυαλά μας αέρα. Όπως είχαμε και πει αρχικά ο στόχος μας είναι μία θέση στην πεντάδα και για αυτό θα κάνουμε τον αγώνα μας. Αν παρατηρήσει κανείς τις διαφορές θα δει ότι οι διαφορές είναι πολύ μικρές και είτε βρίσκεσαι στην πρώτη, είτε στην 4η θέση, είσαι μέσα στη μάχη. Σίγουρα, μία θέση στο βάθρο θα είναι τεράστια επιτυχία, ακόμα και αν ανέβουμε στο τελευταίο σκαλί. Άλλωστε, αυτό που έχουμε ήδη καταφέρει είναι φοβερό και με αυτό το σκεπτικό θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας._Λάμπρος Αθανασούλας

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ