Τα Peugeot δείχνουν να κρατάνε πλέον τη νίκη στις «24 ώρες» του Μαν, καθώς αύξησαν πλέον τη διαφορά τους από το Αudi στους έξι γύρους.
Λίγο πριν το τέλος της 23ης ώρας, τα Peugeot 908 Hdi-FAP με τους αριθμούς 9 (Gene, Wurz,Brabham) και 8 (Sarrazin, Montagny, Bourdais) βρίσκονται στις δύο πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης, έχοντας ολοκληρώσει 367 γύρους.
Στην τρίτη θέση, έχοντας διανύσει 361 γύρους, αγωνίζεται το Αudi R15 TDI με τον αριθμό 1 (Capello, Kristensen, McNish). Αυτή η διαφορά είναι η μεγαλύτερη μέχρι τώρα ανάμεσα στην Peugeot και στην Αudi και αυτό σημαίνει –εκτός εξαιρετικού απροόπτου- πως η γαλλική εταιρεία θα κερδίσει την πρώτη της νίκη στις «24 ώρες» από το 1993. Τότε είχε νικήσει για δεύτερη συνεχόμενη φορά τον αγώνα με το «905»).
Στην έκτη θέση της γενικής κατάταξης και 13 γύρους πίσω από το επικεφαλής 908 βρίσκεται ο ταχύτερος συνδυασμός, δηλαδή το Peugeot 908 αρ. 7 (Minassian, Lamy, Klien), με το οποίο στον 259ό γύρο «κατέβηκε» κι άλλο ο ταχύτερος γύρος της φετινής διοργάνωσης (3.24.352). Το γαλλικό αγωνιστικό θα ήταν σίγουρα πιο ψηλά, αν δεν έχανε 45 περίπου λεπτά, εξαιτίας σκασμένου ελάστικού την πρώτη ώρα του αγώνα.
Οι Lola Aston Martin κάνουν ένα θαυμάσιο αγώνα, με την πρώτη από αυτές (αρ. 007–Charouz, Enge, Mucke) να βρίσκεται στην τέταρτη θέση, εννέα γύρους πίσω από το επικεφαλής αυτοκίνητο και ένα από το Αudi. Η δεύτερη Lola Aston Martin βρίσκεται στην 11η θέση, ενώ ακόμη μία εγκατέλειψε νωρίτερα ύστερα από έξοδο.
Στην κατηγορία LMP2 προπορεύονται οι Porsche RS Spyder, διατηρώντας τη δέκατη και τη δωδέκατη θέση της γενικής κατάταξης, ενώ στην LM GT1 επικεφαλής είναι μια Corvette που αυτή τη στιγμή βρίσκεται στη 15η θέση. Όσο για την LM GT2, οι Ferrari F430 GT την έχουν κάνει δική τους υπόθεση.