Μετά την ατυχία του Εσθονικού πληρώματος στην 20η ε.δ., ο Mikkelsen τέθηκε επικεφαλής της γενικής κατάταξης και κέρδισε τον αγώνα.
Το σκασμένο εμπρός δεξί ελαστικό στην προτελευταία ε.δ. του Ράλλυ Πολωνίας, κόστισε ακριβά στους Tanak/Molder με το Ford Fiesta RS, οι οποίοι έχασαν εξαιτίας του περί τα 40 δλ. πέφτοντας στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, πίσω από τους Μikkelsen/Jaeger Synnevaag με το VW Polo R. Οι Εσθονοί κέρδισαν τις τέσσερις από τις επτά ειδικές διαδρομές της τρίτης ημέρας και είχαν την δύσκολη αποστολή να υπερασπιστούν τη θέση τους έναντι του Μikkelsen, αλλά και του Paddon, ενώ στην τέταρτη θέση με διαφορά 43,5 δλ. από την κορυφή βρισκόταν ο Neuville. Την τέταρτη και τελευταία ημέρα του αγώνα, που περιλάμβανε τέσσερις ειδικές διαδρομές, κατάφεραν να κρατηθούν μπροστά μέχρι την SS20 Baranowo 2. Ατυχώς για εκείνους, δεν έφτασαν στην πηγή για να πιούν νερό…
ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΤΩΝ Ε.Δ.
SS1 Super Special Stage Mikolajki Arena: Neuville
SS2 Chmielewo: Paddon
SS3 Wieliczki: Mikkelsen
SS4 Swietajno: Tanak
SS5 Stare Juchy: Paddon
SS6 Chmielewo: Tanak
SS7 Wieliczki 2: Tanak
SS8 Swietajno 2: Tanak
SS9 Stare Juchy 2: Paddon
SS10 Super Special Stage Mikolajki Arena 2: Ogier
SS11 Gołdap: Tanak
SS12 Stańczyki: Tanak
SS13 Babki: Tanak
SS14 Stanczyki 2: Paddon
SS15 Babki 2: Lefebvre
SS16 Goldap: Latvala
SS17 Super Special Stage Mikolajki Arena 3: Tanak
SS18 Baranowo 1: Μikkelsen
SS19 Sady 1: Ogier
SS20 Baranowo 2: Latvala
SS21 Sady 2 Power Stage: Ogier
ΟΙ 10 ΠΡΩΤΟΙ
1 Mikkelsen
2 Tanak +26.2
3 Paddon +28.5
4 Neuville +29.3
5 Latvala +33.8
6 Ogier +40.3
7 Breen +2:01.4
8 Ostberg +3:04.6
9 Camilli +5:23.1
10 Suninen +5:53.3