top icon
Αγώνες

WRC: Και πάλι Ogier

Ο Sebastien Ogier ολοκλήρωσε τη δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Γαλλίας στην πρώτη θέση της κατάταξης, αφού νωρίτερα η σπουδαία μάχη που είχε με τον Sebastien Loeb τελείωσε μετά από λάθος του 9 φορές Πρωταθλητή.

Η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Μόντε Κάρλο ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς, αφού οι δύο Sebastien, Loeb και Ogier, ξεκίνησαν το σκέλος ανταλλάσοντας και πάλι «πυροβολισμούς», συνεχίζοντας από εκεί που σταμάτησαν εχθές. Όμως, οι δύο τελευταίες ειδικές της ημέρας έμελλε να έχουν δραματική εξέλιξη, όχι μόνο για τον εννιά φορές Πρωταθλητή, αλλά και για άλλους συνδυασμούς, με αποτέλεσμα στο τέλος της ημέρας ο Ogier να επιστρέψει στην Gap έχοντας υπέρ του μία διαφορά που του επιτρέπει να κάνει όνειρα για την πρώτη νίκη της χρονιάς. Μάλιστα, με τον Loeb εκτός, η VW φιγουράρει στις πρώτες θέσεις της κατάταξης έχοντας στόχο ένα επιβλητικό 1-2-3 που μόνο απίθανο δεν είναι.

 

Νωρίς το πρωί και ενώ όλοι περίμεναν την αντίδραση του Ogier, ο Loeb ήταν αυτός που εξέπληξε τους πάντες σημειώνοντας με διαφορά τον ταχύτερο χρόνο. Στη συνέχεια, με την λάσπη να παίζει το ρόλο της στη σειρά εκκίνησης, ο Ogier έκανε ένα εξαιρετικό comeback μειώνοντας τη διαφορά του από τον συμπατριώτη του από τα 28 δευτερόλεπτα στα 3! Αμέσως μετά, όμως, στο δεύτερο loop ο Loeb αντέδρασε άμεσα και παρόλο που υπήρχε πολύ λάσπη στις ειδικές και ο ίδιος είχε μειονέκτημα όντας 14η διέλευση, κατάφερε να κερδίσει ακόμα μία ε.δ. και να αυξήσει τη διαφορά του από τον Ogier στα 6,6 δλ.! Όμως, στη συνέχεια ο Γάλλος εννιά φορές Πρωταθλητής έκανε ένα τετ α κε μέσα στη λάσπη, με αποτέλεσμα ο Ogier που εκείνη την ώρα είχε απογειώσει το Polo να περάσει για πρώτη φορά στον αγώνα μπροστά με διαφορά 8 δευτερολέπτων. Η καταστροφή για τον Loeb και για όσους παρακολουθούσαν με αμείωτο ενδιαφέρον τη μεταξύ τους μάχη, ήρθε λίγο μετά όταν ο Γάλλος χτύπησε τον πίσω αριστερό τροχό του DS3 σε ένα βράχο με αποτέλεσμα να χάσει περισσότερα από τέσσερα λεπτά και μαζί κάθε ελπίδα για τη νίκη.

 

Κρίμα, διότι η μεταξύ τους μάχη είχε προκαλέσει τεράστιο ενδιαφέρον και όλοι περίμεναν τη συνέχεια τις επόμενες δύο μέρες. Με αυτόν τον τρόπο, ο Ogier έχει πλέον μία άνετη διαφορά από τον Jari Matti Latvala που ακολουθεί στη δεύτερη θέση και κατάφερε να ξεφύγει από τον Ott Tanak. Ο Εσθονός οδηγός της Ford, έχασε τη θέση του όχι μόνο από τον Φινλανδό, αλλά στο τέλος και από τον Andreas Mikkelsen με το τρίτο VW που βελτίωσε αισθητά τους χρόνους του στην πορεία του αγώνα. Όμως, η τελευταία ειδική δεν ήταν καταστροφική μόνο για τον Loeb, αλλά και για την Citroen γενικότερα, αφού εκτός τέθηκε και ο KrisMeeke, αφού κατάφερε μετά από έξοδο να καταστρέψει την ανάρτηση του δικού του DS3.

 

Έτσι την τιμή της Citroen έχει μείνει να σώσει ο Mads Ostberg που βρίσκεται στην 5η θέση, χωρίς όμως να έχει δικαίωμα συγκομιδής βαθμών στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Πίσω του, ακολουθεί ο Elfyn Evans με το Ford Fiesta WRC της Μ-Sport, ο οποίος και έχασε αρκετό χρόνο στο δεύτερο loop ειδικών λόγω ενός τετ α κε, αλλά και λανθασμένης επιλογής ελαστικών γενικότερα. Την πρώτη οκτάδα συμπληρώνουν τα δύο i20 WRC των Thierry Neuville και Dani Sordo, οι οποίοι και ακολουθούν έναν σταθερό ρυθμό έχοντας ξεκάθαρο στόχο να επιστρέψουν στη ράμπα τερματισμού στο Μονακό.

 

Η ευχάριστη έκπληξη της σημερινής ημέρας, ήταν η επίδοση του Robert Kubica με το Ford Fiesta WRC της δικής του ομάδας. Ο Πολωνός κέρδισε δύο ειδικές το πρωί, ενώ ήταν ο μοναδικός που κατάφερε να ακολουθήσει τον ρυθμό των δύο Seb. Όμως, στην τελευταία ειδική βγήκε δύο φορές από τον δρόμο. Την πρώτη οι θεατές τον βοήθησαν να επιστρέψει στο δρόμο, ενώ τη δεύτερη χτύπησε σε ένα δέντρο προκαλώντας ένα κλατάρισμα, χάνοντας κι άλλο χρόνο. Πάντως, είναι δεδομένο ότι ο Kubica πρέπει να μάθει να συνδυάζει ταχύτητα και αξιοπιστία, διότι η πρώτη σίγουρα στην άσφαλτο δεν του λείπει.

Η αυριανή ημέρα, περιλαμβάνει πέντε ειδικές διαδρομές, με τα πληρώματα να έχουν κατεύθυνση προς Μονακό. Εκεί, θα διανυκτερεύσουν για να ολοκληρωθεί ο αγώνας το μεσημέρι της Κυριακής. Με τις διαφορές που υφίστανται αυτή τη στιγμή, όλα δείχνουν ότι οδεύουμε προς ακόμα ένα 1-2-3 της VW, αν και στο Μόντε Κάρλο κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος ποτέ και για τίποτα._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ