Η Land Rover παρουσιάζει το ταχύτερο Defender όλων των εποχών, σε μια έκδοση με 5λιτρο βενζινοκινητήρα V8 ισχύος 525 ίππων.
Η Land Rover παρουσιάζει το ταχύτερο Defender που έχει κατασκευάσει ποτέ, ενισχύοντας περαιτέρω το ήδη υπάρχον και επιτυχημένο μοντέλο (μπορείτε να διαβάστε δοκιμή του Defender 110 ισχύος 240 ίππων εδώ) που βρίσκεται μεταξύ των φιναλίστ του Car of the Year (δείτε το βίντεο).
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της Land Rover, “με το νέο Defender V8 ισχύος 525 ίππων και την κορυφαία “Carpathian Edition”, προσφέρεται ένας συνδυασμός επιδόσεων και ικανοτήτων, με ειδικές ρυθμίσεις στο αμάξωμα, που επιτυγχάνουν νέο επίπεδο οδηγικής εμπλοκής και ευελιξίας εντός και εκτός δρόμου”. Ο συγκεκριμένος βενζινοκινητήρας, έρχεται να πλαισιώσει τα κινητήρια σύνολα βενζίνης, πετρελαίου, που συνδυάζονται με ήπια υβριδικές ή Plug-In Hybrid εκδόσεις της Land Rover.
Land Rover Defender V8
Εκτός από τον 5λιτρο κινητήρα ισχύος 525 ίππων, το Land Rover Defender V8, που θα προσφέρεται με εκδόσεις αμαξώματος 90 και 110, διαθέτει ειδικά εξελιγμένες αναρτήσεις και σύστημα μετάδοσης που διαμορφώνει, σύμφωνα με τους ανθρώπους της μάρκας, το ταχύτερο Defender που έχει παρουσιαστεί ποτέ. Τα ελατήρια και τα αμορτισέρ έχουν ρυθμιστεί εκ νέου, ένα η ύπαρξη ηλεκτρονικού ενεργού πίσω διαφορικού, προσφέρει καλύτερο έλεγχο.
Εμφανισιακά, το Defender V8 ξεχωρίζει από τα ειδικά λογότυπα, τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης (από δύο σε κάθε πλευρά), τους τροχούς αλουμινίου 22 ιντσών και τις εμπρός δαγκάνες φρένων σε χρώμα μπλε Xenon. Οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ τριών χρωματικών αποχρώσεων -μία με ελληνικό άρωμα- τις Carpathian Grey, Yulong White και Santorini Black, την ώρα που το γκρι και το λευκό, συνδυάζονται με μαύρη οροφή Narvik.
Στο εσωτερικό, ξεχωρίζει η εκτενής παρουσία δέρματος, ενώ το τιμόνι έχει δεχθεί περιποίηση με αλκαντάρα και τα paddles αλλαγής σχέσεων, επίστρωση χρωμίου, που είναι μοναδικά στοιχεία για τις εκδόσεις V8.
Περνώντας στην “καρδιά”, ο υπερτροφοδοτούμενος τούρμπο 5λιτρος V8 βενζινοκινητήρας του Land Rover Defender, αποδίδει εκτός από τους 525 ίππους ισχύος και ροπή 625 Nm, ενώ η μετάδοση κίνησης στο τετρακίνητο όχημα, επιτυγχάνεται μέσω αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 8 σχέσεων. Σύμφωνα με την Land Rover, το Defender V8 90 επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2”, ενώ η τελική του ταχύτητα είναι 240 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση είναι 14,5 λίτρα/100 χλμ. και η εκπομπή ρύπων, 327 γρ.CO2/χλμ.
H υιοθέτηση του προφίλ Dynamic μέσα στο σύστημα Terrain Response, αποκλειστικά στα Defender V8, έρχεται να προσδώσει ακόμη μεγαλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου στο αυτοκίνητο. Οι μεγάλης διαμέτρου και συμπαγείς αντιστρεπτικές, βοηθούν στη μείωση των κλίσεων του αμαξώματος, ενώ το ηλεκτρονικό ενεργό πίσω διαφορικό διαθέτει σύστημα ελέγχου γωνιών (Yaw Controller), για βέλτιστη συμπεριφορά σε στροφές, όταν το αυτοκίνητο φτάσει στα όρια της πρόσφυσης.
Εφόσον επιλεχθεί το προφίλ Terrain Response 2, το Defender V8 γίνεται ακόμη πιο παιχνιδιάρικο και ευέλικτο, καθώς η απόκριση από το γκάζι είναι ακόμη πιο άμεση. Ταυτόχρονα, το σύστημα συνεχούς μεταβαλλόμενης απόσβεσης (Continuously Variable Damping) συνδυάζεται με πιο σκληρές ρυθμίσεις στην ανάρτηση, ενώ το δικό του ρόλο στη λειτουργία του συνόλου, παίζει το βελτιωμένο σύστημα πέδησης που ενσωματώνει σύστημα κατανομής ροπής Torque Vectoring.
Εκδόσεις Carpathian και XS
Το Land Rover Defender V8 προσφέρεται στην αποκλειστική έκδοση Carpatian, σε αποκλειστικό γκρίζο χρώμα αμαξώματος με μαύρη οροφή, καπό και για πρώτη φορά στο νέο Defender, πίσω πόρτα.
Επιπλέον, η Land Rover παρουσίασε και τη νέα έκδοση XS, που αντικαθιστά την “First Edition”, προσφέροντας νέα πακέτα εμφάνισης (Bright Pack, Extended Bright Pack, Extended Black Pack), μεγαλύτερη εξατομίκευση και προαιρετικά, μια μεγαλύτερη οθόνη αφής 11,4 ιντσών (60% μεγαλύτερη από εκείνη της βασικής έκδοσης, που είναι 10 ιντσών). Η συγκεκριμένη έκδοσης, τοποθετείται πάνω από τα μοντέλα “SE” και διαθέτει ειδικά στοιχεία στο αμάξωμα και την καμπίνα, ενώ προσφέρεται και σε αμφότερες τις εκδόσεις αμαξώματος (90 και 110).
Εξωτερικά, το Land Rover Defender XS Edition χαρακτηρίζεται από τροχούς 20 ιντσών και την αντίθεση γκρίζου με τροχό που θυμίζει διαμάντι, τη στιγμή που διατίθεται σε 4 χρώματα αμαξώματος (Silicon Silver, Hakuba Silver, Gondwana Stone και Santorini Black). Στο εσωτερικό, τα θερμαινόμενα ηλεκτρικά καθίσματα διαθέτουν 12 μνήμες.
Στον βασικό εξοπλισμό της συγκεκριμένης έκδοσης περιλαμβάνονται Ηλεκτρονική Αερανάρτηση, το Configurable Terrain Response και τα προσαρμοζόμενα συστήματα δυναμικής του αμαξώματος. Ακόμη, αυτή η έκδοση διαθέτει φωτιστικά σώματα Matrix LED με DRL, κάμερα οπισθοπορείας και το σύστημα Pivi Pro που αναφέραμε παραπάνω.
Όσον αφορά στα κινητήρια σύνολα, η έκδοση XS του Land Rover Defender θα συνδυάζεται με τις εκδόσεις P400 Mild Hybrid βενζίνης, P400e Plug-In Hybrid (αυτονομία περίπου 45 χιλιομέτρων) και D250 Mild Hybrid πετρελαίου.
Η τιμή του νέου Defender V8 στην Αγγλία, ξεκινά από 98.505 λίρες, που αντιστοιχεί σε περίπου 114.000 ευρώ.