Ποιοι είναι οι 7 φιναλίστ για το Αυτοκίνητο της Χρονιάς;
Περίπου 10 βδομάδες απέμειναν για την αποκάλυψη του τελικού νικητή για το Car Of The Year 2017, ο οποίος θα αναδειχθεί ανάμεσα στους 7 φιναλίστ που ανακοινώθηκαν πρόσφατα. Ως τις 6 Μαρτίου του 2017, την παραμονή της έναρξης της Έκθεσης της Γενεύης, ας δούμε με δυο λόγια τι εκπροσωπεί για την αυτοκίνηση κάθε μία από τις 7 υποψηφιότητες:
Alfa Romeo Giulia
Oι Ιταλοί είναι και πάλι εδώ. Η Alfa Romeo έδειξε ότι άμα θέλει πραγματικά, τότε μπορεί να κοιτάξει στα μάτια ακόμα και τους πλέον καταξιωμένους Γερμανούς ανταγωνιστές. Η Giulia έχει την εμφάνιση, την ποιότητα, αλλά κυρίως και πάνω από όλα, μία οδική συμπεριφορά αντάξια του ονόματος της. Καλά καλά δεν έχουμε συνέλθει ακόμα, είτε από τις απλές εκδόσεις, είτε από την κορυφαία Quadrifoglio και στην γωνία περιμένει η Veloce.
+Oδική συμπεριφορά, Αίσθηση τιμονιού, Κινητήρας, Αυτόματο κιβώτιο
– ESP που δεν απενεργοποιείται, (εκτός της QV)
Citroen C3
Από την πρώτη στιγμή το C3 κάνει σαφές πως θέλει να ξεχωρίσει. Η νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Citroen εδώ βρίσκεται στα καλύτερα της και συνδυάζεται με ένα εξίσου ξεχωριστό εσωτερικό. Το πακέτο συμπληρώνουν οι καλοί χώροι, η άνεση στον δρόμο και η άφθονη τεχνολογία, τόσο σε επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας, όσο σε θέματα πολυμέσων και συνδεσιμότητας. Στις αποσκευές του, ατού και ο τίτλος “Ελληνικό Αυτοκίνητο” για το 2017.
+Εμφάνιση, Άνεση, Τεχνολογία
-Έλλειψη έκτης σχέσης
Mercedes E-Class
Επιστροφή στις ρίζες της αυθεντικής λιμουζίνας. Δεν είναι μόνον η εμφάνιση που παραπέμπει έντονα στην μεγάλη S-Class, αλλά και ολόκληρο το κατασκευαστικό, μηχανολογικό και τεχνολογικό υπόβαθρο της νέας E-Class. Το εσωτερικό της είναι ένα πραγματικό κομψοτέχνημα. Στον δρόμο αφήνει στην άκρη τα πιο σπορτίφ στοιχεία για τις κορυφαίες εκδόσεις AMG και εστιάζει στην άνεση και την ποιότητα κύλισης, ενώ την παράσταση κλέβει ο νέος 2λιτρος πετρελαιοκινητήρας.
+Ποιότητα κύλισης, Τεχνολογία, Κινητήρας (220d), Εικόνα εσωτερικού
-Αίσθηση τιμονιού
Nissan Micra
Ξεχάστε ότι ξέρατε για το Micra. Ο μικρός και φθηνός πρόγονος, δίνει την θέση του σε ένα μεγάλο και πλουσιοπάροχο μοντέλο, που χτυπάει πλέον την πόρτα των κορυφαίων ανταγωνιστών στην κατηγορία των σουπερμίνι. Όπλα του η ανταγωνιστική γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου και η εμφάνιση που υιοθετεί την νέα σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας.
+Κινητήρες (0.9Τ, 1.5d), χώροι
-Κόστος (με βάση τις ενδεικτικές τιμές για την Ευρώπη)
Peugeot 3008
Η ολική επαναφορά της Peugeot στην κατηγορία των SUV. Οι Γάλλοι βαδίζουν στην μηχανολογική οδό του 308, αλλά ξεφεύγουν σε ότι έχει να κάνει με την σχεδίαση. Στο εσωτερικό, το i-Cockpit δεν είναι επικοινωνιακό τρικ, αλλά έχει ουσία, ενώ υψηλού επιπέδου είναι τα υλικά. Προσθέτει αρχοντιά στο πάτημα του, χώρους χάρη στο μέγεθος του και μία απίστευτη αίσθηση στην κατευθυντηκότητα του.
+Άνεση, Εσωτερικό
-Κλίσεις αμαξώματος
Toyota C-HR
Δεν ήταν δυνατόν ο ιδρυτής των SUV να συνεχίσει να αρκείται στο μεγάλο RAV4. H Toyota λοιπόν όχι μόνο δημιούργησε κάτι μικρότερο, αλλά αποφάσισε να ποντάρει επιτέλους στο χαρτί της τολμηρής εμφάνισης. Χτισμένο σε μία νέα πλατφόρμα, διαθέτει ένα στοιχείο που το διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό και δεν είναι άλλο από μία υβριδική έκδοση. Στον δρόμο παρουσιάζεται απρόσμενα επιθετικά στημένο, όπου κάποιος θα εκτιμήσει την στιβαρότητα και την ακαμψία.
+Εμφάνιση, οδική συμπεριφορά, υβριδική έκδοση
-Έλλειψη ντίζελ κινητήρα
Volvo S90/V90
Μεγάλο, πολυτελές και ασφαλές. Οι Σουηδοί δείχνουν ότι κατέχουν το συγκεκριμένο θέμα, είτε πρόκειται για υπερυψωμένο SUV, είτε για μία κλασική λιμουζίνα. Κοινός παρονομαστής του πιο κλασικού σχήματος του σεντάν ή το πιο ιδιαίτερο στέισον, είναι η ξεχωριστή σχεδιαστική ταυτότητα των Σουηδών. Μπορεί να κοιτάξει στα μάτια οποιονδήποτε ανταγωνιστή σε οποιοδήποτε επίπεδο, από τους κινητήρες και την τεχνολογία, μέχρι την αερανάρτηση και το εντυπωσιακό φινίρισμα της καμπίνας.
+Εικόνα , Τεχνολογία, Κινητήρας (D5), τετρακίνηση
-Απόσβεση στις εγκάρσιες ανωμαλίες
ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 7 ΦΙΝΑΛΙΣΤ
Ψηφίστε το δικό σας αυτοκίνητο της χρονιάς