Η Volvo επεκτείνει τη διάθεση του νέου της συστήματος infotainment με βάση το Android και ενσωματωμένες υπηρεσίες Google στα μοντέλα της XC60, S90, V90 και V90 Cross Country, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης αναβάθμισης που πραγματοποιεί στην γκάμα της.
Το σύστημα, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Google, επαναπροσδιορίζει τη φύση του infotainment στο αυτοκίνητο, ενώ διαθέτει φιλικό προς το χρήστη interface και ασυναγώνιστη συνδεσιμότητα. Το Volvo Car Group είναι η πρώτη εταιρεία που συνεργάζεται με την Google για την ενσωμάτωση στα αυτοκίνητα της του συστήματος infotainment με Android με εφαρμογές και υπηρεσίες Google. Το αμιγώς ηλεκτρικό XC40 Recharge είναι το πρώτο μοντέλο της Volvo που εφοδιάζεται με το σύστημα αυτό.
Με στόχο να αποκομίζουν οι πελάτες την ίδια εμπειρία, με την οποία είναι εξοικειωμένοι και στα τηλέφωνα τους, αλλά προσαρμοσμένη για hands-free αλληλεπίδραση κατά την οδήγηση, η Volvo Cars παρουσιάζει επίσης το Πακέτο Digital Υπηρεσιών. Θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα μοντέλα Volvo που εξοπλίζονται με το σύστημα infotainment το οποίο βασίζεται στο Android και ενσωματώνει υπηρεσίες και εφαρμογές Google. Το Πακέτο Digital Υπηρεσιών περιλαμβάνει πρόσβαση σε εφαρμογές και υπηρεσίες Google, την εφαρμογή Volvo On Call και τον ασύρματο φορτιστή τηλεφώνου, καθώς και το σύνολο των δεδομένων που απαιτείται για να λειτουργήσουν οι υπηρεσίες. Υπηρεσίες και εφαρμογές Google εμπλουτίζουν την λειτουργικότητα του βασισμένου στο Android συστήματος, προσφέροντας βοήθεια φωνητικού ελέγχου από το Google Assistant, την καλύτερη πλοήγηση στην κατηγορία μέσω του Google Μaps, καθώς κι ένα ευρύ οικοσύστημα από ειδικά προσαρμοσμένες in-car εφαρμογές μέσω του Google Play.
Με το Google Assistant, οι οδηγοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη φωνή τους για να χειριστούν λειτουργίες, ενώ διατηρούν την προσοχή τους στο δρόμο. Μεταξύ άλλων, μπορούν να ρυθμίσουν τη θερμοκρασία, να ορίσουν έναν προορισμό, να παίξουν μουσική και podcast και να στείλουν μηνύματα, έχοντας σε όλες τις περιπτώσεις τα χέρια τους στο τιμόνι. Οι εφαρμογές μουσικής και media, βελτιστοποιημένες και προσαρμοσμένες για χρήση σε αυτοκίνητα, θα διατίθενται μέσω του Google Play, ενώ το Google Maps θα μπορεί να παρέχει ενημερωμένα δεδομένα για τους χάρτες και την κυκλοφορία.
Εκτός από το νέο σύστημα infotainment, τα προαναφερόμενα μοντέλα αναβαθμίζονται επίσης με την πρόσφατη πλατφόρμα ασφαλείας της εταιρείας, Advanced Driver Assistance Systems (ADAS). Πρόκειται για ένα σύγχρονο, σπονδυλωτό σύστημα ενεργητικής ασφάλειας που περιλαμβάνει μια σειρά από ραντάρ, κάμερες και αισθητήρες υπερήχων. Άλλες αναβαθμίσεις στην γκάμα των μοντέλων Volvo περιλαμβάνουν νέα εξωτερικά χρώματα και επιλογές επενδύσεων, καθώς και μία επιλογή εσωτερικού χωρίς χρήση δέρματος για όλα τα μοντέλα της Σειράς 60. Η επιλογή αυτή θα είναι επίσης διαθέσιμη και στο XC40 Recharge.
Η αναβάθμιση της γκάμας συμπίπτει με την ανακοίνωση της εταιρείας ότι το αμιγώς ηλεκτρικό Volvo XC40 Recharge στο εξής θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά online, αντανακλώντας την νέα εμπορική στρατηγική της μάρκας που ανακοινώθηκε πρόσφατα. Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής, η Volvo Cars στοχεύει να γίνει ένας κατασκευαστής αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να διατίθενται αποκλειστικά online. Η εταιρεία θα πραγματοποιήσει σημαντικές επενδύσεις στα κανάλια των online πωλήσεών της, εστιάζοντας στην προσφορά premium ηλεκτρικών αυτοκινήτων με έναν εύκολο και εξυπηρετικό τρόπο.
Το αμιγώς ηλεκτρικό XC40 – και αργότερα, το νέο C40 Recharge που μόλις αποκαλύφθηκε – θα είναι διαθέσιμα μέσω της online ναυαρχίδας των εκθέσεων της εταιρείας, volvocars.com, που με τη σειρά της θα αναβαθμιστεί για να παρέχει στους πελάτες μία απλοποιημένη διαδικασία αγοράς, ξεκάθαρη πολιτική τιμών και μία ευρεία επιλογή προ-διαμορφωμένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων με στόχο τη σημαντική μείωση του χρόνου παράδοσης. Δελτίο Τύπου