Η ελβετική Micro προσδοκά να ξεκινήσει την παραγωγή του Microlino 2.0 μέσα στο 2021.
Η ελβετική Micro, ο κατασκευαστής με άλλα λόγια του ευφυούς Microlino, ανακοίνωσε ότι ολοκλήρωσε με επιτυχία την κατασκευή του πρώτου «δοκιμαστικού» αντιτύπου του νέου Microlino 2.0 με στόχο την ολοκλήρωση των απαραίτητων δοκιμών μέσα στο πρώτο μισό του 2021 και την είσοδο του στην παραγωγή τον προσεχή Σεπτέμβριο.
Τον επόμενο μήνα η ελβετική εταιρεία θα ολοκληρώσει την κατασκευή ενός δεύτερου πρωτοτύπου, ενώ το καλοκαίρι θα ξεκινήσει η διαδικασία για την επίσημη πιστοποίησή του από τις αρμόδιες αρχές με στόχο την ολοκλήρωσή της τον Αύγουστο.
Σύμφωνα με την Micro και σε αντίθεση με το σωληνοειδές πλαίσιο του Microlino 1.0, η νέα εκδοχή του μοντέλου διαθέτει μια εντελώς νέα δομή αμαξώματος, το οποίο είναι κατασκευασμένο από συμπιεσμένο ατσάλι και αλουμίνιο, γεγονός που θα του εξασφαλίζει μεγαλύτερη ακαμψία και ασφάλεια, χωρίς αύξηση του βάρους.
Διαβάστε επίσης: Οδηγούμε στην Ελλάδα το ηλεκτρικό Microline
«Δεν είναι αυτοκίνητο. Πρόκειται για τον ιδανικό συνδυασμό ανάμεσα σε μια μοτοσικλέτα και ένα αυτοκίνητο», αναφέρουν χαρακτηριστικά οι δημιουργοί του Microlino, προσθέτοντας ότι «σ’ ένα αυτοκίνητο επιβαίνουν κατά μέσο όρο 1,2 επιβάτες ενώ τα χιλιόμετρα που διανύει δεν ξεπερνούν τα 35 χλμ.»
Το Microlino 1.0 ανήκει στην κατηγορία L7e με εξωτερικές διαστάσεις 2.430×1.500×1,450 χλστ. Το συνολικό του βάρος του μαζί με την μπαταρία ιόντων λιθίου των 8 kWh (προαιρετικά διατίθεται και μια μεγαλύτερη με ενεργειακό περιεχόμενο 14,4 kWh) δεν υπερβαίνει τα 513 κιλά, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας των 11 kW και 100 Nm εξασφαλίζει επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 50 χλμ./ώρα σε χρόνο 5 δλ. και τελική ταχύτητα 90 χλμ./ώρα. Η δε αυτονομία του με μία πλήρη φόρτιση φτάνει στα 125 και 200 χλμ.