top icon
Διάφορα

Όλα έτοιμα!

H αντίστροφη μέτρηση για τoν 11ο γύρο του WRC έχει ξεκινήσει και στο σέρβις παρκ βρίσκεται ήδη το Ford Fiesta R2 του Λάμπρου Αθανασούλα, που με τον Νίκο Ζακχαίο θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Καταλονίας.

H αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη του 11ου γύρου του WRC έχει ξεκινήσει και στο σέρβις παρκ στο Port Aventura βρίσκεται ήδη το Ford Fiesta R2 του Λάμπρου Αθανασούλα, που με τον Νίκο Ζακχαίο θα αγωνιστούν στις ειδικές διαδρομές ενός από τους πλέον φημισμένους ασφάλτινους αγώνες του WRC, το Ράλλυ Καταλονίας. Το ελληνικό πλήρωμα, βρίσκεται από τις αρχές της εβδομάδας στην πόλη του Salou, η οποία και αποτελεί το επίκεντρο του αγώνα, και ολοκλήρωσε τις αναγνωρίσεις των ειδικών διαδρομών. Την Πέμπτη, θα αγωνιστεί στο shakedown του αγώνα, ενώ λίγες ώρες αργότερα θα περάσουν από τη ράμπα της αφετηρίας στη μαρίνα της πόλης. Συναντήσαμε τον Λάμπρο και τον Νίκο το βράδυ της Τετάρτης στο σέρβις παρκ του αγώνα, δίπλα στο Ford Fiesta στα χρώματα της Jet Oil. Σαφώς κουρασμένοι, αλλά ικανοποιημένοι που βρίσκονται στην ισπανική πόλη και τον αγώνα του WRC, ετοιμάζονταν οι ίδιοι, αλλά και το αυτοκίνητο, εν όψει του shakedown. Μιλώντας με τον Λάμπρο, ο οποίος το 2006 είχε αγωνιστεί και πάλι στον ίδιο αγώνα με το Ford Fiesta ST στο πλαίσιο του ομώνυμου Trophy, εξέφρασε για ακόμα μία φορά τη χαρά του που συμμετέχει στον αγώνα. «Οι ειδικές διαδρομές είναι πολύ ωραίες. Οι δρόμοι είναι εξαιρετικοί, χωρίς ανωμαλίες και λακούβες, ενώ παντού υπάρχουν μπαριέρες. Η μεγάλη διαφορά, είναι ότι σε σχέση με το 2006 έχουν μειωθεί τα σημεία που μπορείς να κάνεις μπούκες. Υπάρχει τσιμέντο και μπαριέρες, με αποτέλεσμα να είναι πολύ λιγότερα τα συγκεκριμένα σημεία, Πάντως, είναι οι καλύτερες ασφάλτινες ειδικές που έχω τρέξει».

Έχοντας αγωνιστεί και στο παρελθόν στον συγκεκριμένο αγώνα, η σύγκριση με το τότε είναι αναπόφευκτη. «Σε σχέση με το 2006, τέσσερις ειδικές είναι ίδιες. Όμως, οι περισσότερες από τις ειδικές μοιάζουν μεταξύ τους. Είναι μέτριες προς γρήγορες, με πολύ καλό οδόστρωμα, απλά υπάρχουν κάποια πολύ στενά κομμάτια. Πάντως, η μεγάλη διαφορά είναι ότι δεν υπάρχουν πλέον τόσα πολλά σημεία για μπούκες». Η επιθυμία του Λάμπρου να αγωνιστεί στον συγκεκριμένο αγώνα, ήταν και ο βασικός λόγος που βρέθηκε στην Ισπανία. «Ήθελα πολύ να αγωνιστώ στην Ισπανία, διότι μου άρεσε πολύ σαν αγώνας. Ξαφνικά προέκυψε η ιδέα του Fiesta, βρήκαμε τις χορηγίες που χρειαζόμασταν και καταφέραμε να έρθουμε». Οι στόχοι του οδηγού, βέβαια, παραμένουν ξεκάθαροι. «Βασικά, στόχος μας είναι να τερματίσουμε στον αγώνα, διότι το αυτοκίνητο είναι καινούργιο και δεν ξέρουμε τι προβλήματα μπορεί να βγάλει. Από εκεί και πέρα, αν όλα πάνε καλά, θα διεκδικήσουμε τη νίκη στην κατηγορία μας. Μάλιστα, είναι η πρώτη φορά που το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα βρεθεί σε ειδικές διαδρομές». Ο Λάμπρος Αθανασούλας και ο Νίκος Ζακχαίος, δεν έχουν πάρει ακόμα μία γεύση από το καινούργιο τους όπλο, κάτι που θα γίνει αύριο. Μείνετε συντονισμένοι, αφού μέσα από τις σελίδες του rally.gr θα ζήσουμε την προσπάθεια του ελληνικού πληρώματος στον 11ο γύρο του WRC._Π.Τ.[email protected]

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ