Η Porsche εγκαθιστά στις plug-in υβριδικές εκδόσεις της Cayenne μια μπαταρία με μεγαλύτερη χωρητικότητα με στόχο την αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας.
Όπως ανακοίνωσε σήμερα η Porsche, οι επαναφορτιζόμενες εκδόσεις της Cayenne θα εξοπλίζονται εφεξής με μια μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 17,9 kWh έναντι μιας αντίστοιχης με ενεργειακό περιεχόμενο 14,1 kWh η οποία συνόδευε έως τώρα τις plug-in υβριδικές εκδόσεις του «μεγάλου» SUV των Γερμανών.
Ως εκ τούτου, η ηλεκτρική αυτονομία της έκδοσης E-Hybrid στο πρωτόκολλο WLTP EAER City ανέρχεται τώρα στα 48 χλμ. ενώ στην Turbo S-Hybrid στα 42 χλμ. – και στις δύο περιπτώσεις, στο πρόγραμμα EV η μέγιστη ταχύτητα κίνησης ανέρχεται στα 135 χλμ./ώρα. Ως γνωστόν, ο ηλεκτροκινητήρας των 136 ονομαστικών ίππων και 400 Nm των μοντέλων (συμπεριλαμβανομένης και της έκδοσης Coupe) βρίσκεται ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο Tiptronic των 8 σχέσεων της γερμανικής φίρμας.
Θυμίζουμε ότι στην Cayenne E-Hybrid ο V6 κινητήρας αποδίδει 340 ίππους, ενώ συνδυαστικά η ισχύς ανέρχεται στους 462 ίππους. Στην περίπτωση της Turbo S E-Hybrid, ο 4λιτρος V8 θερμικός κινητήρας αποδίδει 550 ίππους, ενώ ο συνδυασμός των δύο μονάδων φέρνει στο προσκήνιο μια συνδυαστική ισχύ που ανέρχεται στην εντυπωσιακή τιμή των 680 ίππων.
Τα drive modes του Sport Chrono Package έχουν βελτιστοποιηθεί με στόχο την καλύτερη απόδοση. Η λειτουργία E-Charge, στην οποία ο κινητήρας εσωτερικής καύσης φορτίζει την μπαταρία, συνδέεται τώρα με μια διαφορετική «στρατηγική φόρτισης» έως το 80% της μέγιστης δυναμικής του συσσωρευτή. Σύμφωνα με την Porsche, το νέο αυτό χαρακτηριστικό διασφαλίζει ότι η πλήρης ισχύς ανάκτησης είναι διαθέσιμη ανά πάσα στιγμή. Στα προγράμματα Sport και Sport Plus, η μπαταρία φορτίζεται πάντα στο ελάχιστο επίπεδο, αλλά ακόμα πιο αποτελεσματικά σε σχέση με το παρελθόν, με υψηλότερη, σταθερή ισχύ – κατά μέσο όρο με 12 kW στην Turbo S E-Hybrid στη λειτουργία Sport Plus.