top icon
Επικαιρότητα

DAF LF Hybrid

Η DAF θα ξεκινήσει την παραγωγή του «LF Hybrid», ενός φορτηγού διανομής 12 τόνων εφοδιασμένου με ένα παράλληλο υβριδικό σύστημα, πριν από το τέλος του έτους.

Η DAF θα ξεκινήσει την παραγωγή του «LF Hybrid», ενός φορτηγού διανομής 12 τόνων εφοδιασμένου με ένα παράλληλο υβριδικό σύστημα, πριν από το τέλος του έτους. Το LF Hybrid είναι το αποτέλεσμα ενός μεγάλου κύκλου αξιολόγησης της νέας υβριδικής τεχνολογίας, όπου τα οχήματα έχουν δοκιμαστεί για δύο χρόνια στις πιο απαιτητικές χρήσεις, σε καθημερινή βάση, με πελάτες στη Μεγάλη Βρετανία και στην ηπειρωτική Ευρώπη. Η χρήση της υβριδικής τεχνολογίας μπορεί να οδηγήσει σε μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και κατά συνέπεια των εκπομπών CO2 μεταξύ 10 και 20%, ανάλογα με την εφαρμογή. Η DAF είναι ένας από τους πρώτους Ευρωπαίους κατασκευαστές φορτηγών που βάζει ένα υβριδικό φορτηγό στην παραγωγή.
 
Τεχνολογία EEV diesel
Το DAF LF Hybrid χρησιμοποιεί μια παράλληλη διάταξη diesel / ηλεκτρικού κινητήρα, όπου το φορτηγό κινείται από τον πετρελαιοκινητήρα, τον ηλεκτρικό κινητήρα ή με συνδυασμό και των δύο. Το φορτηγό είναι εφοδιασμένο με έναν πετρελαιοκινητήρα 4.5-λίτρων FR της PACCAR, που πληροί τις εξαιρετικά χαμηλές απαιτήσεις εκπομπών EEV χωρίς την προσθήκη φίλτρου κατακράτησης σωματιδίων. Στο LF Hybrid, ο κινητήρας αυτός αποδίδει μέγιστη ισχύ 118 kW/160 hp και είναι συνδεδεμένος με ένα αυτόματο εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων Eaton (Autoshift). Ένας ηλεκτρικός κινητήρας έχει τοποθετηθεί μεταξύ του συμπλέκτη και του κιβωτίου ταχυτήτων, ο οποίος μπορεί να δώσει κίνηση, καθώς επίσης και να λειτουργήσει ως γεννήτρια. Η ενέργεια που απελευθερώνεται κατά την πέδηση αποθηκεύεται σε μπαταρίες λιθίου-ιόντων και επαναχρησιμοποιείται κατά την επιτάχυνση. Ανάλογα με το βαθμό της φόρτισης μπαταριών λιθίου-ιόντων, ένας κεντρικός υπολογιστής καθορίζει πότε ο πετρελαιοκινητήρας παρέχει την κίνηση και πότε, καθώς και σε ποιο βαθμό, χρησιμοποιείται ο ηλεκτρικός κινητήρας.

 
Μπαταρίες λιθίου-ιόντων
Η συστοιχία μπαταριών για το υβριδικό σύστημα ζυγίζει γύρω στα 100 κιλά και αποτελείται από ενενήντα έξι κυψέλες των 3,4 Volt. Όταν αυτές οι μπαταρίες φορτιστούν πλήρως, το φορτηγό LF Hybrid μπορεί να ταξιδέψει περίπου δύο χιλιόμετρα ηλεκτρικά χωρίς να χρειάζεται χρήση του πετρελαιοκινητήρα. Στην πράξη, αυτό είναι αρκετό για οδήγηση μέσα και έξω από τις «πράσινες ζώνες» στα κέντρα των πόλεων. Σε αυτή την περίπτωση, ο πετρελαιοκινητήρας δουλεύει στο ρελαντί, ώστε να δώσει κίνηση σε διάφορα μέρη (όπως η αντλία του συστήματος διεύθυνσης και του συμπιεστή αέρα). Το LF Hybrid είναι εξοπλισμένο επίσης με ένα σύστημα start/stop.
 
Η DAF έχει αρχίσει να προμηθεύει το LF Hybrid στη Μεγάλη Βρετανία, στην Ολλανδία, στη Γερμανία, στη Γαλλία και στο Βέλγιο, χώρες όπου η έρευνα αγοράς έδειξε ότι υπάρχει το υψηλότερο ενδιαφέρον για υβριδικά οχήματα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ