top icon
Αγώνες

ERC: Ο Andreucci συγκρίνει 207 & 208!

Το νέο 208 Τ16 θα κάνει την πρώτη του αγωνιστική εμφάνιση στα χέρια του Paolo Andreucci σε αγώνα του ιταλικού Πρωταθλήματος και ο Ιταλός το συγκρίνει με το 207 S2000.

Πριν από μερικές εβδομάδες, το Peugeot 208 T16 προδιαγραφών R5, πήρε την απαραίτητη ομολογκασιόν και πλέον έχει δικαίωμα συμμετοχές σε αγώνες της FIA. Η πρώτη επίσημη εμφάνιση του αυτοκινήτου σε αγώνα της FIA, θα γίνει στην χώρα μας και συγκεκριμένα στις ε.δ. του Ράλλυ Ακρόπολις στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Μέχρι τότε, όμως, οι φίλοι των Ράλλυ και συγκεκριμένα όσοι μένουν στην Ιταλία, θα έχουν την ευκαιρία να το δουν για πρώτη φορά στο Ράλλυ Il Ciocco στις 14-16 Μαρτίου, στα χέρια του πολυπρωταθλητής Ιταλίας Paolo Andreucci.

Ο πολυπρωταθλητής Ιταλίας, έχει ισχυρούς δεσμούς με την Peugeot, ενώ ήταν και ένας από τους οδηγούς που συνέβαλαν σε μεγάλο βαθμό στην εξέλιξη του αυτοκινήτου. Για αυτόν ακριβώς το λόγο, ο Andreucci θα λάβει μέρος με το 208 τόσο σε αγώνες του Ιταλικού Πρωταθλήματος, και πιθανόν σε κάποιους του Ευρωπαϊκού. Ο ίδιος, εμφανίζεται ενθουσιασμένος με το αυτοκίνητο, ενώ κάνει και απευθείας σύγκριση με το αυτοκίνητο που το 208 αντικατέστησε, δηλαδή το 207 S2000. “Είναι εντυπωσιακά ισορροπημένο αυτοκίνητο, κάτι το οποίο μπορούσα να διακρίνω από το 208 R2 με το οποίο συμμετείχα σε κάποιους αγώνες πέρσι. Το πίσω μέρος μοιάζει βιδωμένο στην άσφαλτο, έχοντας πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, την ώρα που το εμπρός μέρος διακρίνεται για τη μεγαλύτερη ακρίβεια και αμεσότητα του σε σχέση με το 207 S2000. Έχεις πολύ καλύτερη αίσθηση και κατευθυντικότητα.”

Βέβαια, η ουσιαστικά διαφορά έγκειται όχι μόνο στο αμάξωμα, αλλά και στον κινητήρα, αφού αντί του δίλιτρου ατμοσφαιρικού συνόλου που έδινε ζωή στο 207, στο 208 R5 συναντάμε ένα υπερτυροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας 1.600 κ.εκ. “Είναι πολύ πιο εύκολο να το οδηγήσεις σε σχέση με το S2000. Στο 207 έπρεπε να χρησιμοποιείς όλο το φάσμα στροφών και μετά να αλλάζεις ταχύτητα. Στο 208 T16 ο κινητήρας έχει τόσο μεγάλα αποθέματα ροπής, που δεν χρειάζεται να αλλάζεις σχέσεις τόσο συχνά, και χωρίς να χρειάζεται να περιμένεις να φτάσεις σε ένα συγκεκριμένο φάσμα στροφών για να επιλέξεις μεγαλύτερη σχέση.” Για αυτό τον λόγο, το 208 T16 διαθέτει κιβώτιο πέντε σχέσεων, και όχι έξι, το οποίο μάλιστα βοηθάει τόσο στην αξιοπιστία, όσο και στη μείωση του κόστους. Βέβαια, όσο ικανοποιημένος κι αν μοιάζει ο Andreucci, προειδοποιεί ότι ακόμα υπάρχει πολύ δουλειά να γίνει έτσι ώστε να φτάσει στα επιθυμητά επίπεδα και να είναι ανταγωνιστικό, ιδιαίτερα ανταγωνιστικό απέναντι στο σαφώς πιο εξελιγμένο Fiesta R5. Μάλιστα, στο Ράλλυ Il Ciocco, o Andreucci θα έχει να αντιμετωπίσει τον Giandomenico Basso, ο οποίος και θα οδηγήσει Ford Fiesta R5, όπως και τον Umberto Scandola με Skoda Fabia S2000. “Εμείς από τον πρώτο αγώνα, αυτό που θέλουμε είναι να εξελίξουμε το αυτοκίνητο. Η δουλειά μας είναι να βελτιώσουμε το στήσιμο του στην ιταλική άσφαλτο και χώμα, επιφάνειες που είναι πολύ διαφορετικές σε σχέση με αυτές που εξελίχθηκε το αυτοκίνητο στη Γαλλία. Όμως, όλα αυτά πρέπει να τα κάνουμε όσο γρήγορα μπορούμε”, κατέληξε ο Ιταλός πολυπρωταθλητής.

Σας θυμίζουμε, ότι το Σαββατοκύριακο 28-29 Μαρτίου, τα Peugeot 208 T16 θα κάνουν ντεμπούτο στο ERC στις ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις, με οδηγούς τους Craig Breen και Kevin Abbring. Μάλιστα, δεδομένη είναι η συμμετοχή στον αγώνα και της εργοστασιακής ομάδας της Skoda, με τους Esapeka Lappi και Sep Wiegand._Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ