top icon
Αγώνες

Ράλλυ Μεξικό: Ο Ogier την πρώτη!

Στους δρόμους του Guanajuato ο Sebastien Ogier ήταν ο ταχύτερος στην σούπερ ειδική που άνοιξε την αυλαία του Ράλλυ Μεξικό, την ώρα που τις εντυπώσεις έκλεψε ο Ott Tanak με το Fiesta R5!

Σε πανηγυρικό κλίμα και εορταστική ατμόσφαιρα, άνοιξε η αυλαία του Ράλλυ Μεξικό τρίτου γύρου του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Το κέντρο της πόλης γέμισε με χιλιάδες θεατές που παρακολούθησαν από κοντά τις προσπάθειες των πρωταγωνιστών του WRC, δίνοντας παράλληλα και ξεχωριστό χρώμα στην όλη εκδήλωση. Βέβαια, το “κυρίως” πιάτο, αν και περισσότερο ορεκτικό θύμιζε, ήταν η διαδρομή στην πόλη στα υπόγεια τούνελ που έχουν κτιστεί το 1600, με συνολικό μήκος 1,1 χλμ. Στην πολύ μικρή διαδρομή, φυσικά σε ασφάλτινες επιφάνειες, ο Sebastien Ogier ήταν αυτός που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, οδηγώντας το Polo R WRC: “Ήταν πολύ ωραίο συναίσθημα η οδήγηση στην ειδική μπροστά σε τόσο πολύ κόσμο. Βέβαια, σε αυτή την ε.δ. παραδοσιακά ο δρόμος γλιστράει πάρα πολύ και θέλει προσοχή. Δεν πήραμε το παραμικρό ρίσκο”.

Τις εντυπώσεις, όμως, έκλεψε ο Εσθονός Ott Tanak ο οποίος οδηγώντας ένα Ford Fiesta R5 της κατηγορίας WRC2 κατάφερε να σημειώσει τον δεύτερο χρόνο της ημέρας, ξεπερνώντας όλους τους υπόλοιπους οδηγούς με αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC! Ο Andreas Mikkelsen έκανε τον τρίτο χρόνο της ημέρας, ενώ οι Kris Meeke (Citroen DS3), Jari Matti Latvala (VW Polo) και Thierry Neuville (Hyundai i20) συμπλήρωσαν την πρώτη εξάδα. Όμως, τα προβλήματα για κάποιους δεν έλειψαν και συγκεκριμένα για τον Chris Atkinson στο ντεμπούτο του με την Hyundai. Ο Αυστραλός οδηγός είδε το i20 του να σταματάει 100 μέτρα μετά την αφετηρία, και χρειάστηκε να κάνει επανεκκίνηση στο ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης του κινητήρα, έτσι ώστε να ξαναπάρει μπροστά ο κινητήρας. Κάτι που στοίχισε στον Chris περίπου 20 δευτερόλεπτα.

Νωρίτερα, στο shakedown, ο Jari Matti Latvala είχε καταφέρει να εντυπωσιάσει σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, και μάλιστα με διαφορά ενός δευτερολέπτου από τον δεύτερο! Αυτός ήταν ο Βρετανός Kris Meeke με το DS3, ο οποίος μπορεί να μην έχει αγωνιστεί ποτέ στην καριέρα του στο Μεξικό, αλλά στο χώμα βρέθηκε στο στοιχείο του. Στις δύο επόμενες θέσεις βρέθηκαν οι Sebastien Ogier και Andreas Mikkelsen, κάνοντας παράλληλα και μία μικρή επίδειξη των ικανοτήτων, αλλά και των διαθέσεων της Volkswagen. O Latvala, δήλωσε σχετικά: “Γενικά, αισθάνομαι πολύ καλά στο τιμόνι του αυτοκινήτου. Η φθορά των ελαστικών δεν ήταν υπερβολική και ήταν ένας καλός τρόπος να ξεκινήσουμε. Η ειδική ήταν στενή, είχε κάποια τεχνικά κομμάτια, αλλά και ένα πολύ γρήγορο σκέλος, και γενικά αποτελούσε ένα εξαιρετικό δείγμα του τι θα συναντήσουμε στον αγώνα.” Οι Mads Ostberg και Mikko Hirvonen συμπλήρωσαν την πρώτη εξάδα, ενώ ο Robert Kubica έκανε τον όγδοο χρόνο δείχνοντας να μην έχει επηρεαστεί από το ατύχημα που είχε στις αναγνωρίσεις. Η πρώτη ημέρα του αγώνα, περιλαμάνει δέκα ειδικές, με συνολικό μήκος 148,62 χιλιομέτρων, και με δεδομένο ότι τα VW θα ξεκινούν με μειονέκτημα ελέω της σειράς εκκίνησης, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε ποια θα είναι η αντίδραση των υπολοίπων._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ