top icon
Επικαιρότητα

Το καθαρόαιμο Techrules Ren RS στη Γενεύη

Η έκδοση RS του κινεζικής προέλευσης Techrules Ren κυκλοφορεί μόνο στην πίστα. Και αποδίδει 1.305 ίππους και ροπή 2.340(!) Nm.

Το στοιχείο που αν μη τι άλλο χαρακτηρίζει το Techrules Ren, αλλά και την αγωνιστική εκδοχή RS που παρουσιάζεται αύριο στη Γενεύη, είναι το υβριδικό σύστημα των κινητήριων μονάδων του. Με άλλο λόγια, το Turbine-Recharging Electric Vehicle (TREV), το οποίο απαρτίζεται από μια μικρο-τουρμπίνα που καταναλώνει ντίζελ εκτελώντας χρέη range extender αλλά και πηγή ενέργειας για τη φόρτιση των μπαταριών ιόντων λιθίου (28,4 kWh), καθώς και από δύο ηλεκτροκινητήρες στον εμπρός άξονα και τέσσερα αντίστοιχα μοτέρ στον πίσω.

Χάρη στις εντυπωσιακό αυτό πακέτο κινητήριων μονάδων, που αποδίδει σύμφωνα με την start-up κινεζική εταιρεία 1.305 ίππους και ροπή 2.340 Nm, η αγωνιστική έκδοση RS του Techrules Ren είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χμ./ώρα σε χρόνο 3 δλ. επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα 330 χλμ./ώρα. Με γεμάτη τη δεξαμενή αποθήκευσης του πετρελαίου (80 λίτρα), η αυτονομία της ιδιαίτερης αυτής κατασκευής, την οποία σχεδίασαν ο Fabrizio και Giorgetto Giugiaro μέσω της κοινής τους εταιρείας (GFG Style), μπορεί να φτάσει τα 1.170 χλμ.

Το βάρος του αυτοκινήτου δεν ξεπερνά τα 1.854 κιλά, ενώ οι μπαταρίες μπορούν μέσω ταχυφορτιστή να γεμίσουν σε ποσοστό 80% σε χρόνο μόλις 15 λεπτών. Μάλιστα, η Techrules εγγυάται πως οι μπαταρίες του RS μπορούν να γεμίσουν… 100.000 φορές κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους. Όντας ένα κανονικό αγωνιστικό για χρήση αποκλειστικά εντός πίστας, το Techrules Ren RS έχει ήδη πάρει την απαραίτητη τεχνική έγκριση από την FIA. 

Στο μέλλον θα διατίθεται και μια πιο… χαλαρή εκδοχή του μοντέλου, με τέσσερις αντί για έξι ηλεκτροκινητήρες, που θα αποδίδει 870 ίππους και ροπή 1.560 Nm._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ