Εντός έδρας αυτή την φορά, στην παραλιακή διαδρομή από την Βουλιαγμένη ως το Λαύριο, με τα δύο μοντέλα της Honda!
Όσο αφορά το Tourer λοιπόν, προσφέρεται αποκλειστικά με τον πετρελαιοκινητήρα 1.6 i-DTEC των 120 ίππων και των 30,6 χλγμ. ροπής, ο οποίος είναι αρκετά καλός για το αμάξωμα το οποίο έχει επιβαρυνθεί μόλις 17 κιλά σε σχέση με το 5θυρο Civic. Ταυτόχρονα είναι και εξαιρετικά οικονομικός στην κατανάλωση, έχοντας ως μέση τα 3,6 λίτρα/100χλμ και με εκπομπές CO2 99 γρ./χλμ., εξαιτίας και του σωστού, μηχανικού κιβωτίου των 6 σχέσεων. Ουσιαστικά αφορά αυτούς που θέλουν παραπάνω χώρους, όντας 235 χλστ. μεγαλύτερο στο μήκος (4.535 συνολικά), 10 στο ύψος και προσφέροντας 624 λίτρα αποθηκευτικού χώρου, ο οποίος φτάνει έως τα 1.668 με τα καθίσματα κάτω. Επιπλέον, υπάρχουν και 117 διαθέσιμα λίτρα κάτω απ’ το δάπεδο. Διαφοροποιήσεις όμως έχει και στο τομέα της ανάρτησης, σε σχέση με το 5θυρο και νέα αντιστρεπτική, με highlight να είναι το σύστημα “Adaptive Damper System” το οποίο ουσιαστικά, πραγματοποιεί συνεχείς ρυθμίσεις στην απόσβεση των πίσω αμορτισέρ ακόμη και σε έναν άξονα, βοηθώντας ουσιαστικά κατά την διάρκεια του φαινομένου, του μετακινούμενου φορτίου. Ουσιαστικά λοιπόν, όλη η διαφορά και η ουσία εδώ, βρίσκεται στην χαρτογράφηση αφού το σύστημα προσαρμόζει -συνεχώς- το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, ανάλογα με τις συνθήκες. Σημείωστε εδώ ότι οι γνωστές επιλογές Normal – Comfort – Dynamic εξακολουθούν να υφίστανται. Παράλληλα, πολλά είναι και τα συστημάτα ενεργητικής ασφάλειας, τα οποία βασίζονται σε αισθητήρες οι οποίοι χρησιμοποιούν μία σειρά καμερών, παλμικών λέιζερ μικρής εμβέλειας Lidar (Laser Radar) και τεχνολογιών ραντάρ.
Στο “απλό”, στο 5θυρο δηλαδή Civic, οι αλλαγές είναι ουσιαστικά αισθητικές. Εύκολα παρατηρείς το νέο γυαλιστερό τμήμα στον εμπρός προφυλακτήρα, μαύρου χρώματος, χαμηλά στον πίσω προφυλακτήρα και στο πάνω μέρος της πόρτας του χώρου αποσκευών. Σημειώστε επίσης και νέας σχεδίασης 17άρες ζάντες αλουμινίου. Στα εντός τώρα, νέες λευκές ραφές σε τιμόνι, καθίσματα και στην επένδυση γονάτων, μαύρα μπουτόν στο ηχοσυστήμα και χειριστήρια στο τιμόνι.
Όσο αφορά τις τιμές τώρα, για το Tourer 1.6 diesel είναι στα 24.200 ευρώ για την έκδοση Comfort και 26.950 για την Sport. Τα αντίστοιχα 5θυρα Civic κοστίζουν 22.600 και 24.200 ευρώ.
Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις, οι οποίες αφορούν μόνο τα 5θυρα, είναι στα 16.900 ευρώ για το 1.4 Comfort και στα 18.050 για το Sport. Τα “μεγάλα” 1.8, προσφέρονται αποκλειστικά στην έκδοση Sport με 21.600 ευρώ, η οποία μάλιστα είναι και η μοναδική στην γκάμα του μοντέλου που συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο πέντε σχέσεων και τιμή στα 22.800 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση πάντως υπάρχει η έκπτωση απόσυρσης ενώ στα βενζινοκίνητα μάλιστα επιπλέον όφελος της τάξεως των 700 ευρώ._Μ. Σαλ.