top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα το 2020 για το νέο Audi e-Tron GT

Η γερμανική εταιρεία επιβεβαίωσε και επίσημα σήμερα τις προθέσεις της να φέρει στον πραγματικό κόσμο ένα φουλ ηλεκτρικό 4θυρο κουπέ.

Η είδηση και μόνο, η οποία μεταδόθηκε στα πλαίσια της ετήσιας συνάντησης των εκπροσώπων της Audi με εκπροσώπους του διεθνούς Τύπου, «φωτογραφίζει» το Tesla Model S, που τρόπον τινά αποτελεί αυτή τη στιγμή το αντίπαλο δέος του επερχόμενου Audi eTron GT, το οποίο οι Γερμανοί επιβεβαίωσαν πως θα παρουσιάσουν επίσημα μέσα στο 2020. Στο πλαίσιο των ίδιων ανακοινώσεων, οι ιθύνοντες της εταιρείας έκαναν γνωστό πως το νέο φουλ ηλεκτρικό αυτό μοντέλο τους θα κατασκευάζεται στις γνώριμες εγκαταστάσεις του Neckarsulm, προφανώς εκεί όπου σήμερα «γεννιέται» το R8, το οποίο, κατά πάσα πιθανότητα, δεν θα αντικατασταθεί μόλις ολοκληρωθεί ο κύκλος ζωής της υφιστάμενης (δεύτερης) γενιάς του.

«Με το πλήρως ηλεκτρικό e-tron GT κάνουμε προοδευτικά πράξη το πώς εννοούμε την έννοια των σπορ αυτοκινήτων και με τον τρόπο αυτό θα περάσουμε την Audi Sport στην επόμενη εποχή της», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος της εταιρείας, Rupert Stadler.

Ο επικεφαλής της εταιρείας επανέλαβε τη δέσμευση της εταιρείας να εντάξει στη γκάμα των διαθέσιμων μοντέλων της 20 τουλάχιστον ηλεκτρικών εκδόσεων έως το 2025.

Σε ότι αφορά στο αναμενόμενα υψηλό κόστος που συνεπάγεται η εξέλιξη ηλεκτρικών μοντέλων, ο Rupert Stadler δήλωσε πως οι συνέργειες που αυτή τη στιγμή «τρέχουν» με την ομόσταβλη Porsche και την πλατφόρμα J1 την οποία η τελευταία εξελίσσει, θα εξοικονομήσουν σημαντικούς πόρους για λογαριασμό της Audi τα προσεχή χρόνια.

Στο ίδιο μήκος κύματος, ο ισχυρός άνδρας της εταιρείας διαβεβαίωσε πως η έκδοση παραγωγής του e-Tron SUV που είδαμε στην Έκθεση της Γενεύης δεν θα ξεπερνά σε κόστος τα 80.000 ευρώ –στην κεντρική Ευρώπη ασφαλώς.

Ο Stadler αποκάλυψε μάλιστα πως η εταιρεία σχεδιάζει να κατασκευάσει 10 σπορ SUV μοντέλα, τα οποία θα προορίζονται αποκλειστικά για την αγορά της Κίνας, εκ των οποίων τα τέσσερα θα είναι ηλεκτρικά, με τα επτά από αυτά να κατασκευάζονται εντός της αχανούς αυτής χώρας.

Ο Γερμανός δεν παρέλειψε στην ομιλία του να αναφερθεί και στο διαβόητο dieselgate.

«Το θέμα έχει μεγάλη διάρκεια και δεν έχει ακόμη τελειώσει, αλλά δουλεύουμε αδιάκοπα στα τεχνικά ζητήματα. Εντούτοις, η διευκρίνιση των νομικών ζητημάτων θα πάρει περισσότερο χρόνο. Λυπούμαστε για την αβεβαιότητα για τους πελάτες και τους υπαλλήλους μας, αλλά μάθαμε από τα λάθη μας»._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ