top icon
Πωλήσεις

Alfa Romeo Giulietta: Από 20.400 ευρώ

Είναι όμορφη, γρήγορη και καλοφτιαγμένη. Η νέα Giulietta φέρνει ξανά την Alfa Romeo στο προσκήνιο της μικρομεσαίας κατηγορίας με τιμές που ξεκινούν από 20.400 ευρώ.

H άφιξη μιας νέας Alfa Romeo δε είναι κάτι που περνάει απαρατήρητο. Οι φίλοι και οι οπαδοί της ιταλικής εταιρείας είναι πολλοί και παθιασμένοι. Το πνεύμα του Alfisti ζει και περιμένει στιγμές όπως την άφιξη της νέα Giulietta, η οποία είναι το μοντέλο που αντικαθιστά την 147 ή για να ακριβολογούμε το μικρομεσαίο που βάζει την εταιρεία σε μια καίρια κατηγορία της αγοράς και αφορά κατά συνέπεια τους περισσότερους αγοραστές.
 
Τι φέρνει λοιπόν η νέα Giulietta; H απάντηση είναι «φέρνει πολλά». Πρώτα από όλα ένα νέο πάτωμα και όσα συνεπάγεται αυτό. Γκάμα κινητήρων που ξεκινάει από τα 120 άλογα, ποιότητα και αίσθηση όχι μόνο αναβαθμισμένη σε σχέση με την 147 αλλά και με απόλυτα κριτήρια υψηλού επιπέδου. Ταυτόχρονα φέρνει μπόλικη τεχνολογία και όλα αυτά μαζί σε ένα περιτύλιγμα που όπως κάθε δημιουργία του ιταλού κατασκευαστή είναι εντυπωσιακό και ελκυστικό.
 
Έτσι συμβαίνει και με την Giulietta. Έχει προσωπικότητα στιλ και άποψη. Ποιοτικά είναι ιδιαίτερα προσεγμένη στη λεπτομέρεια με καλά υλικά και συναρμολόγηση. Ως αίσθηση είναι το πιο μασίφ ιταλικό μικρομεσαίο που έχει παρουσιαστεί. Δεν είναι τυχαίο ότι σε σχέση με την 147 η ακαμψία του αμαξώματος είναι αυξημένη κατά 23%. Και αυτό χωρίς να ξεφύγει το βάρος τουλάχιστον σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που ανακοινώνει η Alfa Romeo η οποία υπολογίζει το βάρος της βασικής έκδοσης με τον T-Jet των 120 ίππων στα 1.280 κιλά (χωρίς τον οδηγό). Υπάρχουν νέες αναρτήσεις, με την πίσω να κυριαρχεί αφού πλέον διαθέτει σύστημα πολλαπλών συνδέσμων.
 
Η γκάμα των κινητήρων, εκτός από τον 120αρη T-Jet, περιλαμβάνει τον 1.4 MultiAir των 170 ίππων, ενώ η έκδοση με το τετράφυλλο τριφύλλι φοράει τον 1.75 TBi ο οποίος για την περίσταση αποδίδει 235 ίππους. Στην πίστα δοκιμών του Balocco και στους δρόμους γύρω από αυτή είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και τις δυο μεγαλύτερες εκδόσεις των 170 και 235 ίππων. Το πρώτο σημείο που κάνει εντύπωση είναι η εξαιρετικά ραφιναρισμένη ποιότητα κύλισης, το χαμηλό επίπεδο θορύβου και η άνεση που προσφέρει η ανάρτηση. Ταυτόχρονα όμως η Giulietta είναι ευέλικτη και ακλόνητα σταθερή.
 
Το ηλεκτρικό τιμόνι είναι ακριβές και άμεσο, οι αντιδράσεις του αμαξώματος απολύτως συγκεκριμένες, και γενικότερα το σύνολο αφήνει αίσθηση ακρίβειας από την στιγμή της εντολής του οδηγού ως την εκτέλεση. Φυσικά οι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες αποτελούν εγγύηση για το ότι η Giulietta κινείται αρκετά γρήγορα ήδη από τη βασική έκδοση των 120 ίππων (0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ.) και γίνεται καυτό χάτσμπακ στην κορυφαία έκδοση των 235 ίππων (0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δλ.). Η αλήθεια είναι ότι θα περιμέναμε κάτι ελαφρώς πιο σκληροπυρηνικό στην περίπτωση της Quadrifoglio Verde και σίγουρα χρειάζονται καθίσματα με μεγαλύτερη πλευρική στήριξη. Το ίδιο συμβαίνει και σε ότι αφορά τους χώρους, όπου πίσω -δεδομένων των διαστάσεων- θα περιμέναμε επίσης κάτι περισσότερο. Ένας επιβάτης ύψους 1.80 δεν έχει στη διάθεσή του τυπική άνεση στο πίσω κάθισμα. Η Giulietta θα φτάσει στην ελληνική αγορά τον Ιούνιο. _Σ.Σ.

Οι ενδεικτικές τιμές του αυτοκινήτου, όπως ανακοινώθηκαν από την ελληνική αντιπροσωπεία, έχουν ως εξής:

1.4 TB 120 PS Progression: 20.400 ευρώ
1.4 TB 120 PS Distinctive: 21.700 ευρώ
1.4 TB 170 PS Progression: 22.300 ευρώ
1.4 TB 170 PS Progression: 23.600 ευρώ
1.750 TBi 235 PS QV: 30.750 ευρώ

Παραθέτουμε στη συνέχεια πίνακες με τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά των βενζινοκίνητων εκδόσεων της νέας Giulietta.


ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος: 4.351 χλστ.
Πλάτος: 1.798 χλστ.
Ύψος: 1.465 χλστ.
Μεταξόνιο: 2.634 χλστ.
Χώρος αποσκευών: 350 λίτρα
 
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
1.4 ΤΒ 120 Start & Stop
Kινητήρας: 4κύλινδρος σε σειρά
Κυβισμός: 1.368 κ.εκ.
Διάμετρος x διαδρομή: 72 mm x 84 mm
Σχέση συμπίεσης: 9.8:1
Ισχύς: 120 ίπποι στις 5.000 σ.α.λ.
Ροπή: 21 χλγμ. στις 1.750 σ.α.λ.
Μετάδοση κίνησης: στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο ταχυτήτων: χειροκίνητο 6 σχέσεων
Ανώτατη ταχύτητα: 195 χλμ/ώρα
0-100 χλμ/ώρα: 9,5 δλ.
Μέση κατανάλωση: 6,4 λτ/100 χλμ.
Εκπομπές CO2: 149 γρ/χλμ.
Βάρος: 1.355 κιλά
 
1.4 ΤΒ 170 Start & Stop
Kινητήρας: 4κύλινδρος σε σειρά
Κυβισμός: 1.368 κ.εκ.
Διάμετρος x διαδρομή: 72 mm x 84 mm
Σχέση συμπίεσης: 9.8:1
Ισχύς: 170 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ.
Ροπή: 23,4 χλγμ. στις 2.250 σ.α.λ.
Μετάδοση κίνησης: στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο ταχυτήτων: χειροκίνητο 6 σχέσεων
Ανώτατη ταχύτητα: 218 χλμ/ώρα
0-100 χλμ/ώρα: 7,8 δλ.
Μέση κατανάλωση: 5,8 λτ/100 χλμ.
Εκπομπές CO2: 134 γρ/χλμ.
Βάρος: 1.365 κιλά
 
1.75 ΤΒ 235
Kινητήρας: 4κύλινδρος σε σειρά
Κυβισμός: 1.742 κ.εκ.
Διάμετρος x διαδρομή: 83 mm x 80.5 mm
Σχέση συμπίεσης: 9.25:1
Ισχύς: 235 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ.
Ροπή: 30,5 χλγμ. στις 4.500 σ.α.λ.
Μετάδοση κίνησης: στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο ταχυτήτων: χειροκίνητο 6 σχέσεων
Ανώτατη ταχύτητα: 242 χλμ/ώρα
0-100 χλμ/ώρα: 6,8 δλ.
Μέση κατανάλωση: 7,6 λτ/100 χλμ.
Εκπομπές CO2: 177 γρ/χλμ.
Βάρος: 1.395 κιλά

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ