top icon
Αγώνες

Pirelli: H Jerez σε αριθμούς

Οι περισσότεροι γύροι και η καλύτερη απόδοση σε σχέση με τις χειμερινές δοκιμές του 2014 δείχνουν τη μεγάλη βελτίωση της υβριδικής τεχνολογίας.

Οι περισσότεροι γύροι και η καλύτερη απόδοση σε σχέση με τις χειμερινές δοκιμές του 2014 δείχνουν τη μεγάλη βελτίωση της υβριδικής τεχνολογίας.

Οι τέσσερις μέρες στη Χερέθ ήταν ένα τεστ που κύλησε χωρίς προβλήματα καθώς όλες οι ομάδες που συμμετείχαν συμπλήρωσαν πολύ περισσότερα χιλιόμετρα απʼ ότι την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Αυτό καταδεικνύει τον απίστευτο βαθμό εξέλιξης της υβριδικής τεχνολογίας. Αντιμετωπίσαμε ποικίλες καιρικές συνθήκες και ένα πολύ τραχύ οδόστρωμα στη Χερέθ χωρίς προβλήματα και με γενικώς θετικά σχόλια από τους οδηγούς. Από άποψη ελαστικών τα δυο τεστ στη Βαρκελώνη αργότερα μέσα στο μήνα θα είναι πιο αντιπροσωπευτικά εφόσον φυσικά ο καιρός παραμείνει σύμμαχος. Η πρωτότυπη σκληρή χειμερινή γόμα που δημιουργήσαμε ειδικά για τις δοκιμές και η οποία έρχεται πολύ γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας έτυχε ιδιαίτερης εκτίμησης από τους οδηγούς που την χρησιμοποίησαν εκτεταμένα. Είναι προφανές πως τα νέα μονοθέσια έχουν βελτιωθεί σημαντικά σε σχέση με το 2014 και περιμένουμε ακόμη περισσότερες βελτιώσεις μέχρι το Μάρτιο στη Μελβούρνη.
Paul Hembery, αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli

 

Διαθέσιμα σετ στη Χερέθ: 284

5 Πολύ μαλακή γόμα

37 μαλακή γόμα

120 μέση γόμα

57 σκληρή γόμα

40 ενδιάμεσα

25 βρόχινα

 

Σετ που χρησιμοποιήθηκαν: 155

0 Πολύ μαλακή γόμα

21 μαλακή γόμα

83 μέση γόμα

29 σκληρή γόμα

16 ενδιάμεσα

6 βρόχινα

Επιπλέον στη Χερέθ υπήρχαν 16 σετ ελαστικών με την πρωτότυπη σκληρή γόμα. Κάθε ομάδα έχει στη διάθεσή της 2 σετ απʼ αυτά τα ελαστικά για όλη τη διάρκεια των τριών 4ημερων χειμερινών δοκιμών. Το χειμερινό σκληρό ελαστικό είναι φτιαγμένο μόνο για δοκιμές και δεν αντικαθιστά τη σκληρή γόμα του 2015. Είναι ένα ξεχωριστό ελαστικό που έχει χαμηλή θερμοκρασία λειτουργίας και επιτρέπει στους οδηγούς να φτάνουν στο μέγιστο της απόδοσή του ακόμη και σε χαμηλές θερμοκρασίες είναι ένα ελαστικό βολικό για τις Ευρωπαϊκές θερμοκρασίες το Φεβρουάριο.

 

Περισσότεροι γύροι ανά γόμα-τύπο ελαστικού:

Πολύ μαλακή: Δε χρησιμοποιήθηκε

Μαλακή Maldonado (Lotus) 19 γύροι 3η μέρα

Μέση: Rosberg (Mercedes) 29 γύροι 1η μέρα

Χειμερινή σκληρή: Rosberg (Mercedes) 34 γύροι 1η μέρα

Σκληρή: Rosberg (Mercedes) 42 γύροι 1η μέρα

Ενδιάμεσα: Rosberg (Mercedes) 25 γύροι 3η μέρα

Βρόχινα: Nasr (Sauber) 4 γύροι 2η μέρα

 

Ταχύτεροι χρόνοι/γόμα ελαστικών/ημέρα

1η μέρα: Vettel (Ferrari) 60 γύροι 1:22.620 Μέση

2η μέρα: Vettel (Ferrari) 89 γύροι 1:20.984 Μέση

3η μέρα: Nasr (Sauber) 109 γύροι 1:21.545 Μαλακή

4η μέρα: Raikkonen (Ferrari) 106 γύροι 1:20.841 Μαλακή

 

Μετά από τέσσερις μέρες δοκιμών έγιναν συνολικά 2.294 γύροι. Πέρυσι την ίδια περίοδο είχαν γίνει 1.470 γύροι από 11 ομάδες, φέτος συμμετείχαν μόνο 8. Ο ταχύτερος χρόνος πέρυσι ήταν το 1:23.276 (Kevin Magnussen, McLaren). Αυτά καταδεικνύουν τη βελτίωση σε απόδοση και αξιοπιστία σε σχέση με ένα χρόνο πριν.

Στη διάθεση κάθε ομάδας βρίσκονται 135 σετ ελαστικών για δοκιμές καθόλη τη διάρκεια του 2015.

Υπάρχουν προγραμματισμένες άλλες δυο περίοδοι χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στη Βαρκελώνη: 19–22/2, 26/2-1/3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ