top icon
Αγώνες

HTCC: Opening στα Μέγαρα

Το αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων άνοιξε τις πύλες του και για τα αυτοκίνητα, με την διεξαγωγή του αγώνα του Hellenic Time Trial Challenge.

Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων άνοιξε και επίσημα τις πύλες του, στο πλαίσιο αγώνων μοτοσικλετών. Εχθές, ήταν η σειρά των αυτοκινήτων να περάσουν τις πύλες της πίστας, αν και όχι ακριβώς με τον τρόπο που είχε προγραμματίσει η ΑΣΦΑ και ο ΑΣΣΟΑΑ, αφού κανονικά είχε οριστεί να πραγματοποιηθεί και ο εναρκτήριος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας. Όμως, όπως σας είχαμε ενημερώσει μερικές ημέρες νωρίτερα, ο αριθμός των συμμετοχών ήταν απογοητευτικός, με αποτέλεσμα ο αγώνας να αναβληθεί, προκαλώντας και τον προβληματισμό των ανθρώπων της Ομοσπονδίας. Βλέπετε, μετά από τεράστια προσπάθεια εξασφαλίστηκε η άδεια διεξαγωγής του αγώνα για επιστροφή στα Μέγαρα μετά από σχεδόν ενάμιση χρόνο, χωρίς όμως εν τέλει οι οδηγοί να δώσουν το παρών όπως αναμενόταν. Παρόλα αυτά, οι δύο λέσχες διοργάνωσαν κανονικά τον αγώνα του HTCC (Hellenic Time Trial Challenge), ο οποίος και αποτέλεσε το δεύτερο γύρο του θεσμού.

 

Και στο HTCC, όμως, οι συμμετοχές δεν ήταν οι αναμενόμενες, με μόλις 17 αυτοκίνητα να δίνουν το παρών στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων. Το γεγονός αυτό έδωσε το έναυσμα στους συμμετέχοντες στο θεσμό να συζητήσουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και τις σκέψεις τους αναφορικά με το μέλλον του HTCC, με τον νέο πρόεδρο της ΟΜΑΕ ο οποίος και βρέθηκε στην πίστα. Ο Δημήτρης Μιχελακάκης, μίλησε με τους οδηγούς, άκουσε τα προβλήματα τους, ενώ δεν παρέλειψε να τους τονίσει ότι θα ασχοληθεί με το θεσμό, αφού όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, είναι μία διαδικασία μέσα από την οποία οι αγώνες θα μπορούσαν στο μέλλον να κερδίσουν μερικούς καλούς οδηγούς. Παράλληλα, ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ, ο οποίος έχει υπάρξει πολυπρωταθλητής θεσμών Ενιαίας μορφής, όντας μετρ της πίστας, τους μίλησε σχετικά με την οδήγηση στην πίστα, τις απαιτήσεις και τις βασικές αρχές της. Μάλιστα, αμέσως μετά την ομιλία του, οι τυχεροί οδηγοί είχαν την ευκαιρία να βρεθούν και στο δεξί κάθισμα ενός Suzuki SX4, με το οποίο ο Δημήτρης Μιχελακάκης τους έδειξε στην πράξη στην πίστα, όσα τους είχε αναφέρει νωρίτερα στο χώρο της γραμματείας.

 

Αργότερα, ήρθε η σειρά των οδηγών να περάσουν στην πίστα και να λάβουν μέρος στο δεύτερο γύρο του HTCC. Για όσους δεν γνωρίζουν, στο συγκεκριμένο θεσμό τα αυτοκίνητα πρέπει να φέρουν συγκεκριμένο εξοπλισμό ασφαλείας, και είναι χωρισμένα σε έξι κατηγορίες. Αυτές, είναι οι stock, sport, supersport, extreme, saloon και historic. Τα αυτοκίνητα εισέρχονται σε τριάδες ή τετράδες στην πίστα και πραγματοποιούν ένα ελεύθερο και πέντε χρονομετρημένους γύρους, με τον χρόνο να ξεκινάει να μετράει εν εκκινήσει. Στο τέλος μετράει ο συνολικός χρόνος (πέντε γύροι) κάθε σκέλους, το οποίο και βαθμολογείται ξεχωριστά. Για την τελική κατάταξη της ημέρας προστίθεται η βαθμολογία των δύο σκελών. Αξίζει να σημειώσετε, ότι για λόγους ασφαλείας τα αυτοκίνητα εκκινούν με χρονική διαφορά μεταξύ τους, κατά την κρίση του αλυτάρχη, σε σχέση με το μήκος της διαδρομής, ενώ κατά μήκος της μεγάλης ευθείας, αλλά και αυτής πριν την στροφή μπροστά από τα πιτ, είχαν τοποθετηθεί τεχνητά σικέιν.

 

Και στα δύο σκέλη, τον ταχύτερο χρόνο πραγματοποίησε ο Σάββας Γιαννακόγλου με το εντυπωσιακό Renault Clio της κατηγορίας Extreme, όντας και ο κορυφαίος συνδυασμός της ημέρας. Στη συνολική κατάταξη και των δύο σκελών στο τέλος της ημέρας, τον ακολούθησε με Honda S2000 ο Δημήτρης Παπαδάκης, ενώ την πρώτη τριάδα έκλεισε ο Μιχάλης Μπίτζης με το υπέροχο Mazda MX-5.

Περισσότερα για το HTCC μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση: www.ttchallenge.gr, ενώ για τον αγώνα των Μεγάρων στις σελίδες της ΑΣΦΑ (http://asfaracingclub.wix.com/asfa) και του ΑΣΣΟΑΑ (assoaamotorsport.blogspot.com)._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ