top icon
Επικαιρότητα

Νέο Renault Clio: Πρεμιέρα στη Γενεύη, σύντομα και σε υβριδική έκδοση με κινητήρα ντίζελ

Πολλές και ευχάριστες εκπλήξεις μας επιφυλάσσει η Renault αναφορικά με το νέο της «μικρό» που θα δούμε να αποκαλύπτεται στα τέλη της τρέχουσας χρονιάς και επισήμως σε κάτι λιγότερο από δώδεκα μήνες από σήμερα στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης του 2019.

Και ενώ όλα έδειχναν πως η Renault θα επέλεγε τη «δική της» αυτοκινητική γιορτή προκειμένου να παρουσιάσει εντός έδρας, τον προσεχή κιόλας Οκτώβριο στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού. την επόμενη γενιά του νέου της super mini, τα πράγματα φαίνεται να εξελίσσονται με βάση ένα διαφορετικό χρονοδιάγραμμα.

Έτσι, σύμφωνα με απόλυτα ασφαλείς πληροφορίες μας, το νέο Clio θα δει επίσημα το φως της δημοσιότητας λίγους μήνες πιο μετά απ’ ότι αναμενόταν, και συγκεκριμένα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο του 2019, ενώ μέσα στο Δεκέμβριο του 2018 και σίγουρα πριν την αλλαγή του χρόνου, θα δοθούν στη δημοσιότητα από το γαλλικό εργοστάσιο οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες του.

Το νέο Renault Clio, που αισίως γυρίζει την πέμπτη κατά σειρά σελίδα του (σ.σ.: θυμίζουμε πως η πρώτη γενιά έκανε το ντεμπούτο της το 1990), θα βασίζεται σε μια τροποποιημένη εκδοχή του δαπέδου CMF-B των Γάλλων, στο οποίο ήδη «πατά» το ξαδελφάκι του: το Nissan Micra. Σημείο αναφοράς για το νέο super mini μοντέλο της γαλλικής εταιρείας, το οποίο θα ξεκινήσει να πωλείται από τα μέσα περίπου του 2019, αναμένεται να είναι η νέα γενιά κινητήριων συνόλων που θα έχει ως σημαντικότερο πόλο έλξης στον ολοκαίνουργιο 1.300άρη κινητήρα που έχει από κοινού αναπτύξει η συμμαχία των Renault-Nissan-Mitsubishi με τους Γερμανούς της Mercedes.

Αξιοσημείωτο είναι, επίσης, το γεγονός πως παρά το «εχθρικό» κλίμα που έχει διαμορφωθεί το τελευταίο διάστημα στην Ευρώπη, η Renault έχει ήδη αποφασίσει να εντάξει στη γκάμα του νέου Clio και εκδόσεις που θα εμπιστεύονται τη νέα γενιά των πετρελαιοκινητήρων της γαλλο-ιαπωνικής «συμμαχίας». Και όχι μόνο, μιας και οι Γάλλοι αναμένεται λίγους μήνες μετά την επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου να επιστρατεύσουν το συγκεκριμένο καύσιμο δημιουργώντας για λογαριασμό του νέου τους super mini μια υβριδική έκδοση, που θα απαρτίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα και έναν κινητήρα ντίζελ αγνώστων, μέχρι στιγμής, στοιχείων.

Οι εκπλήξεις όμως δεν σταματούν εδώ, καθώς αργότερα η Renault αναμένεται να ξεδιπλώσει την ηλεκτρική στρατηγική της και στο Clio, παρουσιάζοντας μια «απτή» έκδοση του μοντέλου της με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Συνολικά, πάντως, έχοντας ως γνώμονα τη μείωση των εκπομπών ρύπων και την περεταίρω ενδυνάμωση των δυναμικών χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου, το γαλλικό εργοστάσιο αναμένεται να εστιάσει στη μείωση του βάρους πραγματοποιώντας την απαραίτητη για τις περιστάσεις δίαιτα. Πως; Μέσω της χρήσης αλουμινίου σε καίρια στοιχεία της δομής του πλαισίου, αλλά και λεπτότερων κρυστάλλων περιμετρικά του αμαξώματος.

Σχεδιαστικά, η γαλλική εταιρεία αναμένεται να αντλήσει έμπνευση τόσο από το μεγαλύτερο Megane, όσο και από τα πρωτότυπα που κατά καιρούς έχει φέρει στο φως της δημοσιότητας. Το σίγουρο είναι πως το οριακά μεγαλύτερο σε διαστάσεις νέο Clio θα διαθέτει τη δική του σχεδιαστική σφραγίδα, κάτι άλλωστε που έχει πολλάκις συμβεί και με τις προγενέστερες γενιές του._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ