top icon
Επικαιρότητα

Αποκάλυψη για το νέο Audi RS5 Sportback

Το νέο Audi RS5 παρουσιάστηκε και επίσημα στη γνωστή και με εξαιρετέα έκδοση αμαξώματος Sportback.

Επί της ουσίας, το νέο Audi RS5 Sportback που παρουσιάστηκε προ ολίγου στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Ν. Υόρκης δεν είναι παρά το απαραίτητο συμπλήρωμα της γκάμας, που τοποθετείται δίπλα στα RS4 Avant και RS5 Coupe που αποκαλύφθηκαν από τους ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας τη χρονιά που πέρασε. Εδώ, το 4θυρο αμάξωμα συνδυάζεται ιδανικά με τις γνώριμες πινελιές της Audi Sport, με τη μικρή και «σταθερή» πίσω αεροτομή και το μαύρο διαχύτη αέρα να δεσπόζουν στο πίσω μέρος της κατασκευής. Εμπρός, τα φαρδύτερα κατά 15 χλστ. φτερά, ο πιο επιθετικός προφυλακτήρας, αλλά και η χαρακτηριστική πλέον μάσκα με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα εξακολουθούν να έχουν τον πρώτο λόγο δημιουργώντας ένα σύνολο επιθετικό και συνάμα κομψό. Σε αυτό συμβάλλουν και οι 19άρες ζάντες, με τις μεγαλύτερες των 20 ιντσών να συγκαταλέγονται στο προαιρετικό εξοπλισμό του μοντέλου.

Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου «ζει» ο γνωστός πλέον V6 βενζινοκινητήρας των 2,9 λίτρων του Ομίλου VW, ο οποίος εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Porsche. Η απόδοση του παραμένει στο νέο RS5 Sportback, όπως και στην αντίστοιχη έκδοση Coupe, στους 450 ίππους, με τη ροπή να αγγίζει τα 600 Nm. Σύμφωνα με τους δημιουργούς της γερμανικής κατασκευής, το τυπικό «0-96» ολοκληρώνεται σε χρόνο μόλις 3,9 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα, χάρη στην απουσία ηλεκτρονικού περιοριστή και την παρουσία του «πακέτου» Dynamic Plus, αγγίζει τα 280 χλμ./ώρα. Υπενθυμίζουμε πως η περιεχόμενη γωνία του V6 κινητήρα είναι 90 μοίρες, ενώ η πίεση υπερπλήρωσης των δύο τούρμπο που τον συνοδεύουν ανέρχεται στα 1,5 bar.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (Tiptronic) καθώς και με το προηγμένο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης quattro της Audi, το οποίο κατανέμει τη ροπή ανάμεσα στον εμπρός και τον πίσω άξονα -σε φυσιολογικές συνθήκες- σε ποσοστό 40/60. Εντούτοις, κάτω από ειδικές περιστάσεις, στους εμπρός τροχούς μπορεί να «φτάσει» έως και το 85% της ροπής του V6 καθώς και το 70% αυτής στους πίσω. Προαιρετικά δε, η Audi Sport προσφέρει το σπορ πίσω διαφορικό, το οποίο ελέγχει δυναμικά την ποσότητα της ροπής που φτάνει στους αντίστοιχους τροχούς. Από εκεί και πέρα, το RS5 Sportback είναι εφοδιασμένο με την σπορ ανάρτηση RS της Audi Sport, η οποία χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 7 χλστ. σε σχέση με τα απλά A5, ενώ το «παρών» δίνει τόσο το σύστημα ελέγχου της, Dynamic Ride Control, όσο και τα κεραμικά φρένα της γερμανικής εταιρείας._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ