top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για το Audi RS3!

Η γερμανική εταιρεία αποκαλύπτει και επίσημα πια την πολυαναμενόμενη και πλέον καυτή έκδοση του μικρομεσαίου της μοντέλου. Το όνομά του; RS3 Sportback! Κινητήρας του; Ο γνωστός πλέον 5κύλινδρος 2,5 TFSI των 340 ίππων.

Η γερμανική εταιρεία αποκαλύπτει και επίσημα πια την πολυαναμενόμενη και πλέον καυτή έκδοση του μικρομεσαίου της μοντέλου. Το όνομά του; RS3 Sportback! Κινητήρας του; Ο γνωστός πλέον 5κύλινδρος 2,5 TFSI των 340 ίππων.
 
Το πλήρωμα του χρόνου για την επίσημη παρουσίαση της κορυφαίας έκδοσης του Audi Α3, ήρθε. Έτσι, οι ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας συμπληρώνουν σήμερα, και μάλιστα με τον πλέον ιδανικό τρόπο, τη γκάμα του δημοφιλούς μοντέλου της, προικίζοντας την κυριολεκτικά με ό,τι καλύτερο διαθέτουν στα… ράφια τους σε σχέση με τα μηχανικά της μέρη. Και, φυσικά, με τα διεγερτικά, για όσους γνωρίζουν, αρχικά «RS». Πιο συγκεκριμένα, το νέο RS3 φιλοξενεί κάτω από εμπρός καπό του τον γνωστό, από το Audi TT RS, 5κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 2,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 340 ίππους, με όριο περιστροφής τις 6.800 σ.α.λ., αλλά και 450(!) Nm ροπής, σταθερά από τις 1.600 έως και τις 5.300 σ.α.λ., καταναλώνοντας την ίδια στιγμή σύμφωνα με τις επίσημες εργοστασιακές μετρήσεις, μόλις 9,1 λίτρα για κάθε 100 χλμ. Και όλα αυτά, με την πλήρωση υπερπλήρωσης του TFSI να έχει «σκαρφαλώσει» στα 1,2 bar. Όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με το γνωστό και μη εξαιρετέο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S Tronic της Audi, το οποίο πάει «πακέτο» με σύστημα τετρακίνησης τεχνολογίας Haldex4. Σύμφωνα με τα επίσημα ανακοινωθέντα των Γερμανών, το νέο RS3 είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,6 δλ., όταν την ίδια στιγμή η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. 

 
Από εκεί και πέρα τώρα, στους υπόλοιπους τομείς ξεχωρίζουν η νέα ρύθμιση του υποβοηθούμενου τιμονιού, οι πιο σφικτές και χαμηλότερες, κατά 25 χλστ., αναρτήσεις, οι τροχοί των 19 ιντσών που συνδυάζονται με φαρδύτερα ελαστικά στον εμπρός άξονα (235/35 εμπρός και 225/35 πίσω!), καθώς και τα αναβαθμισμένα σε προδιαγραφές φρένα (370 και 310 χλστ. εμπρός και πίσω). Στον τομέα της σχεδίασης, οι διαφορές σε σχέση με τις ταπεινότερες εκδοχές του μοντέλου καταδεικνύονται όχι μόνο από τα αρχικά RS3 που κοσμούν τις εξωτερικές επιφάνειες του, αλλά κυρίως από την ανασχεδιασμένη μάσκα εμπρός, τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον μακράν πιο επιθετικό σε αισθητική προφυλακτήρα, την πίσω αεροτομή, τα τονισμένα φτερά, τα οποία είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα (σ.σ.: για λόγους περιορισμού του βάρους, που συνολικά ανέρχεται στα 1.575 κιλά).
 
Το νέο RS3, το οποίο αποκαλύφθηκε σήμερα αποκλειστικά στην 5θυρη εκδοχή του (Sportback), θα είναι διαθέσιμο από τις αρχές του 2011, με τιμή στη Γερμανία που ανέρχεται στα 49.900 ευρώ, σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις της Audi. _X.A.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ