top icon
Επικαιρότητα

To πρωτότυπο Atlas Cross Sport της VW στη Ν. Υόρκη

Η γερμανική εταιρεία παρουσίασε στην Έκθεση της Ν. Υόρκης ένα πρωτότυπο που «φωτογραφίζει» την 5θεσια εκδοχή του μεγάλου SUV μοντέλου της.

Το Atlas Cross Sport Concept αποτελεί τον προπομπό της 5θυρης εκδοχής του Atlas, του παγκόσμιου SUV της VW, το οποίο θα δούμε να παρουσιάζεται μέσα στο 2019 αποτελώντας την αιχμή του δόρατος για τους Γερμανούς σε πολλές ανά την υφήλιο αγορές. Μα, πρωτίστως, σε εκείνες των ΗΠΑ και της Κίνας, όπου το… μέγεθος στη συγκεκριμένη κατηγορία λέει πολλά στην ψυχή και το μυαλό των «ντόπιων» αγοραστών. Όπως και να ΄χει, κάτω από τις φαντασμαγορικές μεταλλικές επιφάνειες του πρωτοτύπου, όπως συμβαίνει και με το 7θέσιο Atlas, κρύβεται η γνώριμη πλέον πλατφόρμα MQB του Ομίλου VW.

Από εκεί και πέρα, το Cross Sport Concept διαθέτει σαφώς πιο αιχμηρή σχεδίαση από τον 7θέσιο αδελφό του, με τα ενιαία φώτα LED εμπρός, τους τροχούς των 22 ιντσών που συνδυάζονται με ελαστικά 285/45 και τα φουσκωμένα εμπρός και πίσω φτερά να δίνουν τον τόνο. Το μήκος του αυτοκινήτου είναι 4,847 μ., το πλάτος του, έστω και οριακά, πάνω από τα 2 μ. και το μεταξόνιό του κάτι λιγότερο από 3 μ. Σε σχέση με το υπάρχον Atlas, το Cross Sport Concept είναι κοντύτερο κατά 190 χλστ., φαρδύτερο κατά 41 και χαμηλότερο κατά 42 χλστ.

Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου φιλοξενείται ένα plugin υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο αποτελείται από έναν ατμοσφαιρικό V6 κινητήρα με χωρητικότητα 3,6 λίτρων που αποδίδει 276 ίππους και δύο ηλεκτροκινητήρες -έναν στον εμπρόσθιο άξονα και έναν στον πίσω, που αντίστοιχα αποδίδουν 54 και 114 ίππους. Η συνδυαστική ισχύς του «πακέτου» ανέρχεται, σύμφωνα με την VW, στους 355 ίππους. Αξίζει να αναφέρουμε πως ο θερμικός κινητήρας, μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται μπροστά, κινούν τους εμπρός τροχούς με την αρωγή ενός 6τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, με τον δεύτερο να κινεί αποκλειστικά τους πίσω προσδίδοντας στην κατασκευή χαρακτηριστικά τετρακίνησης.

Η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 96 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 5,4 δλ., ενώ η τελική περιορίζεται στα 210 χλμ./ώρα. Σε ότι αφορά στις κινητήριες μονάδες, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα προγράμματα, τα e-mode, hybrid, GTE και Battery Hold. Από εκεί και πέρα, στο σύστημα μετάδοσης υπάρχουν επτά επιλογές, οι comfort, eco, off-road, gravel, sludge, sport και snow. Σε ότι έχει να κάνει τους συσσωρευτές ενέργειας ιόντων λιθίου των 18 kWh, η VW αναφέρει πως εξασφαλίζουν αυτονομία στο φουλ ηλεκτρικό πρόγραμμα της τάξης των 40 χλμ.,με τη συνολική να ανέρχεται στα 1.000 χλμ. Στη Ν. Υόρκη παρουσιάστηκε και μια ήπια plugin υβριδική εκδοχή του μοντέλου, που κατά πάσα πιθανότητα είναι πολύ πιο κοντά σε εκείνη που θα δούμε να «φορά» η έκδοση παραγωγής. Εδώ, η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 310 ίππους, με τη μπαταρία ιόντων λιθίου να είναι μόλις 2 kWh εξασφαλίζοντας ηλεκτρική αυτονομία που οριακά υπερβαίνει τα 2 χλμ._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ