Και μάλιστα, σε συνεργασία με την BMW, διαθέτοντας τέσσερις στο σύνολο κινητήριες μονάδες και συνδυαστική ισχύ που θα προσεγγίζει τους 350 ίππους!
Και μάλιστα, σε συνεργασία με την BMW, διαθέτοντας τέσσερις στο σύνολο κινητήριες μονάδες και συνδυαστική ισχύ που θα προσεγγίζει τους 350 ίππους!
H συνεργασία ανάμεσα στην BMW και την Toyota, η οποία αφορά στην από κοινού εξέλιξη δύο super cars, ένα για κάθε μάρκα, φαίνεται πως προχωρά με γοργούς ρυθμούς, καθώς στόχος είναι η παρουσίαση και των δύο προτάσεων να πραγματοποιηθεί το 2017. Από πλευράς BMW, ο καρπός της γερμανο-ιαπωνικής αυτής συμμαχίας θα αφορά στη νέα Ζ4 (ή όπως αλλιώς θα ονομάζεται), ενώ στην περίπτωση της Toyota, τη νέα Supra, η οποία θα δανείζεται πολλά από τα σχεδιαστικά στοιχεία του πρωτοτύπου FT-1 Concept. Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, στο όλο project η BMW θα συνεισφέρει με την εξέλιξη του θερμικού κινητήρα (πιθανότατα πρόκειται για έναν 2λιτρο turbo), καθώς και του κιβωτίου των δύο οχημάτων (διπλού συμπλέκτη), ενώ οι Ιάπωνες θα «φροντίσουν» για τους ηλεκτροκινητήρες. Όσον αφορά τους τελευταίους, η Toyota αναμένεται να εξοπλίσει τη νέα Supra, όχι με έναν, αλλά με τρεις, δύο για κάθε έναν από τους εμπρός τροχούς και έναν ακόμα για τους πίσω, ο οποίος θα είναι εγκατεστημένος μετά το κιβώτιο και πριν τον βενζινοκινητήρα. Και όλα αυτά, σε συνδυασμό με την ενσωμάτωση στην όλη διάταξη ενός υπερ-πυκνωτή, ο οποίος, μαζί με δύο ηλεκτρογεννήτριες, θα αξιοποιεί την κινητική ενέργεια που παράγεται κατά το φρενάρισμα μετατρέποντάς την σε ηλεκτρική, η οποία στη συνέχεια θα «ενισχύει» τον θερμικό κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης. Το σύστημα αυτό, το οποίο φέρει την ονομασία Super Conductor Hybrid, θυμίζει σε πολλά σημεία εκείνο που υιοθετεί η Toyota TS04 με την οποία οι Ιάπωνες συμμετείχαν φέτος στις 24 ώρες του Λε Μάν.
Όπως αντιλαμβάνεστε, το νέο Honda NSX μόλις βρήκε τον αντίπαλό του!_Χ.Α.