top icon
Αγώνες

WRC: Σε δικό τους αγώνα

Από πολύ νωρίς, τα Polo R WRC των Latvala και Ogier ξέφυγαν από τον ανταγωνισμό, με μοναδικό συνδυασμό που καταφέρνει να μένει σε απόσταση βολής, να είναι αυτός τoυ Kris Meeke με το DS3 WRC.

Η δράση ξεκίνησε από σήμερα στη Φινλανδία με την τέλεση τεσσάρων ειδικών διαδρομών. Το συνολικό μήκος τους μπορεί να μην ήταν σημαντικό, αλλά παρόλα αυτά κατάφερε να κρίνει σημαντικό μέρος του αγώνα. Ήδη, οι οδηγοί  που σύμφωνα με τς ενδείξεις θα διεκδικήσουν τη νίκη ξέφυγαν από τους υπόλοιπους, και φυσικά ανάμεσα σε αυτούς είναι οι δύο κορυφαίοι συνδυασμοί της VW, οι Jari Matti Latvala και Sebastien Ogier. Ο μοναδικός που έχει καταφέρει να κρατηθεί σε απόσταση βολής είναι ο Kris Meeke με το Citroen DS3 WRC, ο οποίος γνωρίζει πλέον ότι αυτός και οι επόμενοι δύο αγώνες θα κρίνουν το μέλλον του στη γαλλική ομάδα τη νέα χρονιά.

 

Το στοιχείο που έμελλε να παίξει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της σημερινής πρώτης ημέρας ήταν οι καιρικές συνθήκες. Η καταιγίδα που έπληξε την περιοχή του αγώνα πριν την εκκίνηση του σκέλους, αλλά και κατά τη διάρκεια αυτού, είχε σαν αποτέλεσμα να αντιστραφούν τα δεδομένα. Έτσι, όσοι βρίσκονταν στις πρώτες θέσεις είχαν πλεονέκτημα, σε αντίθεση με όσους ακολουθούσαν που έχασαν χρόνο μέσα στα λούκια με το νερό. Έτσι, οι Latvala και Ogier ξέφυγαν από τους υπόλοιπους, με τον νεαρό Φινλανδό να έχει στο τέλος της ημέρας μία μικρή διαφορά της τάξεως των 4,5 δευτερολέπτων από τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2013 και ομόσταυλο του, Sebastien Ogier.

 

Δέκα δευτερόλεπτα από την κορυφή, βρίσκεται ο Βρετανός Kris Meeke, ο οποίος με το DS3 WRC είναι και ο μοναδικός που έχει καταφέρει να διατηρηθεί σε μία λογική απόσταση από τους πρώτους. Ο Βρετανός, που έχει προηγούμενη εμπειρία από τον συγκεκριμένο αγώνα, πραγματοποιεί με διαφορά την καλύτερη του φετινή εμφάνιση (μαζί με αυτή στο Μόντε Κάρλο), έχοντας όμως να διαχειριστεί και ένα σημαντικό άγχος. Ποιο είναι αυτό; Οι δηλώσεις του επικεφαλής της Citroen Yves Matton, ο οποίος πριν τον αγώνα υποστήριξε ότι στους επόμενους τρεις αγώνες οι δύο οδηγοί της ομάδας θα πρέπει να αποδείξουν ότι δικαιούνται μία θέση στην ομάδα τη νέα χρονιά! Και ο Βρετανός δείχνει ξαφνικά να συνέρχεται!

 

Κάτι που δεν ισχύει για τον Mikko Hirvonen, ο οποίος στο τέλος της ημέρας βρίσκεται στην 5η θέση της γενικής μπροστά από τον Juho Hanninen. Ο οδηγός της Ford ήταν μακριά από τον καλό του εαυτό και ήταν απογοητευμένος στο τελευταίο σέρβις, αφού περίμενε ότι τα Fiesta θα ήταν πιο κοντά στα Ford. Αντίστοιχα συναισθήματα και για τον Juho Hanninen, ο οποίος έχασε πολύτιμο χρόνο λόγω της σειράς εκκίνησης, και θα μπορούσε να είχε με το ανανεωμένο i20 WRC σαφώς μικρότερη διαφορά από την κορυφή. Μπορεί οι δύο τους να είναι σχεδόν 30 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή, αλλά μεταξύ τους χωρίζονται μόλις από ένα δευτερόλεπτο με αποτέλεσμα η μεταξύ τους μάχη να αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον αύριο. Στο ίδιο σημείο όμως, βρίσκεται και ο Andreas Mikkelsen ο οποίος προτίμησε σήμερα να μη ρισκάρει και κάνει κάποιο λάθος. Κοντά τους, ακολουθεί και  ο Mads Ostberg, ο οποίος όμως είναι και αυτός απογοητευμένος από τη σημερινή εξέλιξη της ημέρας, αφού ουσιαστικά έχει χάσει κάθε ελπίδα για τη νίκη την οποία και ονειρευόταν. Μάλιστα, το χειρότερο για τον Νορβηγό είναι ότι δεν γνωρίζει το λόγο που έχασε τόσο χρόνο από τους πρώτους.

Ο Thierry Neuville με το i20 WRC δεν είναι μακριά από τους προαναφερθέντες και θα διεκδικήσει σίγουρα μερικές θέσεις παραπάνω, αν και δήλωσε ότι έχει πρόβλημα με τις σημειώσεις του, τις οποίες και χαρακτήρισε ιδιαίτερα φυλαγμένες. Ο Robert Kubica έχει καταφέρει να μείνει μακριά από προβλήματα και ουσιαστικά στο δρόμο, την ώρα που ο Henning Solberg έχασε χρόνο μετά από ένα κλατάρισμα. Τέλος, ο ταλαντούχος Φινλανδός Jarkko Nikara βγήκε από το δρόμο, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει και να τελειώσει άδοξα η προσπάθεια του._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ