top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για το νέο Hyundai i20

Οι Κορεάτες δίνουν στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του νέου i20, δύο σχεδόν μήνες πριν το επίσημο ντεμπούτο του στην Έκθεση του Παρισιού.

Οι Κορεάτες δίνουν στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του νέου i20, δύο σχεδόν μήνες πριν το επίσημο ντεμπούτο του στην Έκθεση του Παρισιού.

Όπως φαίνεται και στις δύο μόλις φωτογραφίες που δόθηκαν στη δημοσιότητα, το νέο super mini της Hyundai εκσυγχρονίστηκε πλήρως, διαθέτοντας εξευρωπαϊσμένα σχεδιαστικά στοιχεία, με φρέσκια σιλουέτα τόσο εμπρός, όσο και πίσω. Σύμφωνα με τους δημιουργούς του, μάλιστα, βασίζεται σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα, με μεγαλύτερο κατά 45 χλστ. μεταξόνιο (2.570 χλστ.) και χώρο αποσκευών που φτάνει τα 326 λίτρα με τα πίσω καθίσματα στην όρθια θέση τους. Το συνολικό του μήκος δε οριακά υπερβαίνει το άτυπο φράγμα των 4 μ., γεγονός που καθιστά το νέο i20 ως ένα από τα μικρότερα… μεγάλα μικρά της κατηγορίας. Ως αποτέλεσμα των επιλογών αυτών, η καμπίνα των επιβατών υπόσχεται άνετες μετακινήσεις για πέντε ενήλικους, οι οποίοι θα έχουν στη διάθεσή τους ένα πλήρες «πακέτο» εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας.

Σχεδιασμένο για τις ανάγκες της ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου, στην οποία οι Κορεάτες έχουν καταφέρει να ταξινομήσουν στα πλαίσια της super mini κατηγορίας από το 2002 μέχρι και σήμερα πάνω από 1 εκ. μονάδες, ξεχωρίζει στο εμπρός μέρος για την μοντέρνα μάσκα και τη στενόμακρη γρίλια, ενώ πίσω για τα κομψά φωτιστικά σώματα και την φαρδιά τρίτη κολώνα. Συνολικά, το δεύτερης γενιάς i20 δείχνει πιο premium σε σχέση με τον προκάτοχό του, κάτι που μας προϊδεάζει για τις εμπορικές και όχι μόνο προθέσεις του σε σχέση με τον… αδυσώπητο ανταγωνισμό της εν λόγω κλάσης (Ford Fiesta, VWPolo, OpelCorsa, ToyotaYaris). Προς το παρόν, ωστόσο, δεν μπορούμε να έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα αναφορικά με το σχεδιαστικό του προφίλ μιας και οι Κορεάτες δεν μας αποκάλυψαν λεπτομέρειες (βλ. φωτογραφίες) αναφορικά με το εσωτερικό του. Κάτι αντίστοιχο, βέβαια, συμβαίνει και με τα μηχανικά του μέρη, αν και το πιο πιθανό… σενάριο είναι να δούμε κάτω από το εμπρός καπό του τους ήδη γνωστούς κινητήρες της Hyundai (βενζίνης στα 1,2 λίτρα με 83 ίππους και ντίζελ στα 1,4 λίτρα με ισχύ 90 ίππους) συμπεριλαμβανομένου και του νέου 3κύλινδρου συνόλου των 1.000 κ.εκ. του i10._X.A. 

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ